• 872 322 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Banner_navod_hledani_shodaslov

PODVOZEK

Rozeta ocelová (převodník) 35059-40zubů ESJOT 50-35059-40 - Ducati 1200 Multistrada (S) / 11-16 + 1260 Multistrada ABS Pikes Peak / 18-20
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 35059-40zubů ESJOT 50-35059-40 - Ducati 1200 Multistrada (S) / 11-16 + 1260 Multistrada ABS Pikes Peak / 18-20

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.

Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Skladem - Ihned expedujeme
3 699,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 35059-42zubů ESJOT 50-35059-42 - Ducati 1200 Multistrada (S) / 11-16 + 1260 Multistrada ABS Pikes Peak / 18-20
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 35059-42zubů ESJOT 50-35059-42 - Ducati 1200 Multistrada (S) / 11-16 + 1260 Multistrada ABS Pikes Peak / 18-20

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.

Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Skladem - Ihned expedujeme
3 699,00 Kč
Řetěz RK 530 ZXW (122čl) - těsněný/ x kroužkový
RK Chains

Řetěz RK 530 ZXW (122čl) - těsněný/ x kroužkový

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1.400cc). Řetězy jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.

Typové označení: 530 ZXW (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva:  ocelová (bez povrchové úpravy)

Statická pevnost: 49,8 kN

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 730,00 Kč
Řetěz RK 530 ZXW (114čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)
RK Chains

Řetěz RK 530 ZXW (114čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1.400cc). Řetězy jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.

Typové označení: 530 ZXW (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 49,8 kN

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 757,00 Kč
Pružiny přední progresivní Ducati 900SD + Harley Davidson FXRT1340 Sport Glide+FXSTC1450 Softail+FLSTC1340 Heritage + Honda CBX650E+CB1100R + Suzuki GV1400 Cavalcade + Yamaha XJ600S Diversion / 91-98
Wirth Federn

Pružiny přední progresivní Ducati 900SD + Harley Davidson FXRT1340 Sport Glide+FXSTC1450 Softail+FLSTC1340 Heritage + Honda CBX650E+CB1100R + Suzuki GV1400 Cavalcade + Yamaha XJ600S Diversion / 91-98

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 521 mm
- vnější průměr = 32 mm
- vnitřní průměr = 21,3 mm
- síla drátu = 5,0 mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Pružiny přední progresivní Kawasaki ER5 / 97-06 + Honda CBR250RR / 90-96 + CB500 / 93-04 + Harley Davidson Sportster 1200+FXDC1584 Dyna Super Glide Custom
Wirth Federn

Pružiny přední progresivní Kawasaki ER5 / 97-06 + Honda CBR250RR / 90-96 + CB500 / 93-04 + Harley Davidson Sportster 1200+FXDC1584 Dyna Super Glide Custom

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 520 mm
- vnější průměr = 29,5 mm
- vnitřní průměr = 20 mm
- síla drátu = 4,8 mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Pružiny předních vidlic progresivní Honda CB1300 / 02-04 + Suzuki GSF1250F Bandit / 10-16 + VZ1500 M1500 Intruder + M90 Boulevard
Wirth Federn

Pružiny předních vidlic progresivní Honda CB1300 / 02-04 + Suzuki GSF1250F Bandit / 10-16 + VZ1500 M1500 Intruder + M90 Boulevard

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr jedné strany = 32,9 mm
- vnitřní průměr jedné strany = 22 mm
- vnější průměr druhé strany = 38 mm
- vnitřní průměr druhé strany = 26,5 mm
- síla drátu = 5,9 mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Pružiny předních vidlic progresivní Suzuki GSF650 Bandit / 05-06 + Honda NTV700 Deauville / 06-13
Wirth Federn

Pružiny předních vidlic progresivní Suzuki GSF650 Bandit / 05-06 + Honda NTV700 Deauville / 06-13

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 514 mm
- vnější průměr = 35,1 mm
- vnitřní průměr = 29,6 mm
- síla drátu = 5,5 mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Filtr vzduchový DNA - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19 + CRF1000L Africa Twin ABS + CRF1000L Africa Twin Adventure / 16-19 - sada 2ks filtrů
DNA Filter

Filtr vzduchový DNA - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19 + CRF1000L Africa Twin ABS + CRF1000L Africa Twin Adventure / 16-19 - sada 2ks filtrů

Vzduchový filtr DNA® High Performance Filter je omyvatelný a opakovaně použitelný motocyklový vzduchový filtr s vysokým průtokem a výjimečnou životností
- jedná se o vícevrstvý vysoce výkonný filtr nové generace s multi vrstvením bavlněné gázy naimpregnované olejem, který prokazatelně zvyšuje výkon motoru díky vysoké průchodnosti vzduchu při zachování důkladné filtrace nečistot
- náhradní vzduchové filtry DNA jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon a zrychlení, a zároveň poskytovaly vynikající filtraci
- zvýšený průtok vzduchu znamená zvýšený výkon motoru a točivý moment, což má za následek ostrou odezvu plynu a lepší ovládání
- DNA sportovní vzduchové filtry jsou omyvatelné a opakovaně použitelné a snadno se instalují (mají stejné zástavbové rozměry jako originální vzduchový filtr)
- vzduchový filtr DNA se skládá ze 4 vrstev speciální bavlny, vložených mezi 2 vrstvy speciálního pletiva DNA Wire Mesh
- filtrační bavlněný materiál je vsazen mezi dvě vrstvy kvalitního hliníkového drátěného pletiva s epoxidovou úpravou tak, aby měl dlouhou životnost – pokud možno doživotní
- celková životnost DNA filtru je při správném používání a pravidelné údržbě minimálně 100.000 km
- každý filtr DNA je navržen a vyroben tak, aby mohl být jednoduše namontován jako náhrada originálního filtru do originálního vzduchového boxu
- dokonalé vzduchotěsné utěsnění a bezproblémová instalace filtru pro uživatele je zaručena použitím vysoce kvalitního těsnění EVA, které je přesně tvarováno a instalováno ve výrobě
- unikátní drátěná síť ze speciálního materiálu (hliník námořní třídy 5000), který se vyznačuje přesně vypočítaným průměrem drátu, aby měl nezbytně vysokou pevnost v tahu a elasticitu, a aby vydržel po celou životnost filtru. Navíc je síť chráněna proti oxidaci jemnou vrstvou epoxidového povlaku. Drátěná síť DNA Wire Mesh je navržena tak, aby dokonale podporovala bavlněné vrstvy a zároveň neomezovala proudění vzduchu.

Hlavní parametry vzduchových filtrů DNA® High Performance Filter:
- extrémně vysoká účinnost filtrace díky jedinečně kvalitní bavlně DNA® se 4 vrstvami (až 98-99% účinnosti filtrace dle ISO 5011)
- vysoký průtok vzduchu díky technologii FCD (Full Contour Design), která využívá maximální plochu filtru (nikoliv jen střed filtru jako originální filtry nebo konkurenční filtry)
- sportovní filtrační médium s velmi vysokým průtokem vzduchu, nízkým odporem, výbornou zadržovací schopností nečistot a zjemňující tok vzduchu
- maximální přesnost výroby, kdy jsou 4 vrstvy bavlny a 2 vrstvy drátěného pletiva složeny na nejmodernějších strojích s důslednou elektronickou kontrolou, aby byla zajištěna ta nejvyšší kvalita finálního výrobku
- jednoduchá instalace filtru bez nutnosti úpravy (podle pokynů k instalaci standardního filtru obsažených v dílenské příručce motocyklu)

Tento vzduchový filtr nahrazuje originální filtr (OEM code):
Honda 17210-MJP-G50

Upozornění: Aby vzduchové filtry DNA přinesly očekávaný výkon a správně fungovaly, vyžadují pravidelnou údržbu podle počtu najetých kilometrů nebo podle způsobu používání motocyklu!

Vzduchové filtry DNA nejsou vzduchové filtry jen pro sportovní použití, ale nabízejí jednoduchou a rychlou možnost jak realtivně levně zvýšit výkon motocyklu a navíc vyřešit dokonalou filtraci.
Konstrukce filtrů DNA Drop-In umožňuje jednoduše vyměnit vzduchový filtr DNA za originální filtr nebo obyčejný papírový druhovýrobní neoriginální filtr bez nutnosti jakýchkoliv úprav.
Filtry DNA nabízejí zvětšený průtok vzduchu s téměř 99% účinností filtrace! Navíc DNA filtr také uhlazuje proud vzduchu při průchodu filtrem, čímž snižuje turbulence a posílá hladký čistý a čerstvý vzduch do sání motoru, čímž zvyšuje točivý moment a výkon.
Vzduchové filtry DNA® jsou navrženy a vyráběny jako vysokoprůtokové vzduchové filtry pro použití na silnici, v terénu i při závodech. V porovnání s hlavními konkurenčními značkami na trhu (K&N Filters) nabízí filtry DNA větší filtrační plochu a delší životnost.

Balení obsahuje 2ks filtrů.

Skladem - Ihned expedujeme
3 799,00 Kč
Kotouč brzdový plovovoucí (280/80,5/5D) kulatý desing - Kawasaki ZX636 / 03-04 + ZX600RR Ninja
Tsuboss

Kotouč brzdový plovovoucí (280/80,5/5D) kulatý desing - Kawasaki ZX636 / 03-04 + ZX600RR Ninja

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW238

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1529-488

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
3 799,00 Kč
Řetěz RK 530 ZXW (116čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)
RK Chains

Řetěz RK 530 ZXW (116čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1.400cc). Řetězy jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.

Typové označení: 530 ZXW (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 49,8 kN

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 823,00 Kč
Řetěz RK 530 ZXW (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)
RK Chains

Řetěz RK 530 ZXW (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1.400cc). Řetězy jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.

Typové označení: 530 ZXW (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 49,8 kN

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 889,00 Kč
Kotouč brzdový (296/62/6D) - kulatý design - Honda CB400Four + CB600F Hornet / 98-99
MTZ

Kotouč brzdový (296/62/6D) - kulatý design - Honda CB400Four + CB600F Hornet / 98-99

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45120-MBZ-612
Honda 45220-MBZ-612

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Honda CB400Four / 97
Honda CB600F Hornet / 98-99

Skladem - Ihned expedujeme
3 899,00 Kč
Kotouč brzdový (298/132/6D) - Yamaha WR125X / 09-16+XT660R / 04-16+XT660ZTenere / 08-16
Tsuboss

Kotouč brzdový (298/132/6D) - Yamaha WR125X / 09-16+XT660R / 04-16+XT660ZTenere / 08-16

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.


Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5VK-F581T-00-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
3 899,00 Kč
Kotouč brzdový (300/105/6D) - kulatý design - Aprilia Pegaso650 + BMW G650GS+G650X+F800GS
Tsuboss

Kotouč brzdový (300/105/6D) - kulatý design - Aprilia Pegaso650 + BMW G650GS+G650X+F800GS

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking AP13FL
EBC MD6129D
Newfren DF5187 AF
NG1194

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Aprilia 8113485
BMW 34 11 2 345 824
BMW 34112345824
BMW 34 21 2 345 323
BMW 34212345323
BMW 34 11 7 696 861
BMW 34117696861

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Aprilia Pegaso650 / 91-00
Aprilia Pegaso I.E / 01-04
Aprilia Pegaso Trail / 05-08
BMW F650 / 94-01
BMW F650CS / 02-07
BMW F650GS / 01-07
BMW F650GS Dakar / 99-07
BMW F650ST / 97-01
BMW G650GS / 08-15
BMW G650GS Sertao / 12-14  
BMW G650X Chalenge / 07-09
BMW G650X Country / 07-09  
BMW F650GS / 08-12
BMW F650GS ABS / 08-11
BMW F700GS ABS / 13-18
BMW F800GS ABS / 09-18
BMW F800GS Adventure / 13-18

Skladem - Ihned expedujeme
3 899,00 Kč
Kotouč brzdový plovovoucí (280/80,5/5D) zubatý desing - Kawasaki ZX636 / 03-04 + ZX600RR Ninja
Tsuboss

Kotouč brzdový plovovoucí (280/80,5/5D) zubatý desing - Kawasaki ZX636 / 03-04 + ZX600RR Ninja

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW238

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1529-488

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
3 899,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

872 322 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 252 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku