Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 48 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
MBK X-Limit 50 / 03-05
Yamaha DTR50+DT50R / 88-90
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha LB50 Chappy France / 83
Yamaha DT50 17W Japan / 91
Yamaha RD50M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50MX Auto France / 74-84
Yamaha TT50R E-V,W/X/Y/Z/A/B/D/EUSA / 06-19
Yamaha TY50M / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha DT50MX / 81-87
Yamaha DT50M / 78-80
Yamaha DTR50 / 89-94
Yamaha DT50 MXS / 88-95
Yamaha DT50R / 97-98
Yamaha DT50R X-Limit / 97
Yamaha DT80M / 82
Yamaha DT80MX / 83
Yamaha MX80 G/H/J / 80-82
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha YZ80 A/B/C/D / 74-77
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha FZR80RR / 92-94
Yamaha RD80 LC 2 / 83-85
Yamaha RD125 LC2 YPVS / 85-87
Yamaha RD125 LC1 / 82-85
Yamaha RZ125 (Japan) / 85
Yamaha RDZ125 (Japan) / 87-89
Yamaha SR125 (Španělsko) / 82-97
Yamaha SR125 / 95-03
Yamaha SR185 H,J / 81-82
Yamaha TZR125 / 88-93
Yamaha TZR80 RR / 96
Yamaha TZR50 (Španělsko)
Yamaha TZR80 / 92-95
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha 105 Crypton R (Řecko / SE Asia) / 97-00
Yamaha T110 Crypton R (Řecko / SE Asia) / 09-13
Yamaha 115 Crypton R (Řecko / SE Asia) / 05-07
Yamaha 135 Crypton X (Řecko / SE Asia) / 06-13
Yamaha F1Z 110 (Řecko / SE Asia)
Yamaha DT100 / 76-80
Yamaha DT100 A,B,C (USA) / 74-76
Yamaha MX100 A,B,C,D,E (USA) / 74-78
Yamaha RD125 / 74-76
Yamaha RD125 A,B,C (USA) / 74-76
Yamaha RS100 / 76-80
Yamaha RS100 B,C (USA) / 75-76
Yamaha RS125 DX / 76-84
Yamaha RS125 UR,MR / 75
Yamaha RSX100 (RXS100) / 83-95
Yamaha RX100 / 83-94
Yamaha YBA125 Enticer / 07-09
Yamaha YBR125 / 05-15
Yamaha YBR125 Custom / 08-15
Yamaha Z125 (Řecko / SE Asia)
Suzuki DR-Z70 / 08-18
Suzuki DR-Z50 / 19-21
Kawasaki Z125 (Řecko / SE Asia)
SYM XS125
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha DT80 LC1,LC2
Yamaha DT80 LC1 (Německo) / 83-84
Yamaha DT80 LC2 (Německo) / 85-94
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87-88
Yamaha DT125 LC2, LC3 / 85-88
Yamaha DT125 LC1 (4 F.H.) / 84-87
Yamaha DT125 MX (6 F.H.) / 76-82
Yamaha DT125 Tenere / 89
Yamaha DT125 Z / 92-93
Yamaha DT175 MX (6 F.H.) / 78-81
Yamaha DT175 / 84-96
Yamaha DT200 R / 87
Yamaha RT180 / 90-98
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha XT125 (Francie) / 88-90
Yamaha XTZ125 / 02-04
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Benelli TNT125 TornadoCBS / 17-21
Honda MSX125GROM 428Umbau / 21-23
Honda CRF125F / 14-23
Honda MSX125 GROM 428 Conversion / 13-20
Honda MSX125 Grom 428 conversion / 21-24
Kawasaki KLX125 DAF,DBF,DDF D-Tracker / 10-14
Kawasaki KLX125 CAF,CBF,CDF / 10-14
Keeway Target 125 +1Zahn (org.13-37) / 13-17
Kymco K-Pipe 125 / 16-23
Mash 50 Fifty / 16
Suzuki FL125 SDW-K7,K8,K9 Address / 07-09
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPZ1100 (ZX1100 E1-E3) / 95-98
Kawasaki GPZ1100 (ZX1100 F1 ABS) / 96-98
Kawasaki ZR1100 (ZRX1100 C1-C4,D1) / 97-00
Kawasaki ZX1100 E1-E3 (GPz) (USA) / 95-97
Kawasaki ZX1100 F1 (ABS) (GPz) (USA) / 96
Kawasaki ZRX1200 / 01-04
Kawasaki ZRX1200 R (ZR1200 A1-A5) 01-06
Kawasaki ZRX1200 S (ZR1200S B1P,B2P,B3P) / 01-06
Kawasaki ZRX1200 R (Japan) / 01-08
Kawasaki ZRX1200 S (Japan) / 01-08
Koncovky/závaží řídítek japonské značky ZETA CLASSIC
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řídítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení jsou montážní vložky/rozpěrky pro vnitřní průměr řídítek 13mm a 17mm
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řídítek - 13mm a 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 35mm
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-43402
Suzuki 58300-43400
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 22870-MBH-000
Uzamykatelné víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla nádrže se zámkem pro zajištění palivové nádrže motocyklu
- zamykací víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
- dodáváno s vložkou zámku a s klíči
Rozměry:
- vnější průměr = mm
Toto víčko nahrazuje originální díl OEM:
Vhodné pro skútry:
AGM Firejet YY50QT-27 2T
ATU Explorer Formula 2000 (YY50QT-6A)
ATU Explorer Formula One (YY50QT-6)
ATU Explorer Race GT50
ATU Explorer Race GT50 Limited
ATU Explorer Race GT50 speciální edice EM 2012
ATU Explorer Spin GE50
ATU Explorer Spin GE50 Blue Edition
Baotian / BTM BT125T-12C1 B010
Baotian / BTM BT125T-12F1 Tanco
Baotian / BTM BT49QT-18C1 B010 (1E40QMA)
Baotian / BTM BT49QT-18F1 Tanco (1E40QMA)
Benzhou YY50QT-27 (2-Takt)
CPI Formula 50 R od roku 2008
CPI Freaky 50
CPI Hussar 50 (E1) do roku 2003
CPI Hussar 50 (E2) od roku 2003
CPI Oliver 50 (E1) do roku 2003
CPI Oliver 50 (E2) od roku 2003
CPI Oliver 50 City od roku 2005
CPI Oliver 50 Sport 2005-
CPI Popcorn 50 (E1) do roku 2003
CPI Popcorn 50 (E2) od roku 2003
Cyborg Tanco 125
Cyborg Zen 125
Explorer Formula 2000 (YY50QT-6A)
Explorer Formula One (YY50QT-6)
Explorer Race GT50
Explorer Race GT50 Limited
Explorer Race GT50 Speciální edice EM 2012
Explorer Spin GE50
Explorer Spin GE50 Blue Edition
Flex Tech Fun 50 4T
Flex Tech Thunder 50 4T
Flex Tech Topspeed 125
Flex Tech Topspeed 50 4T
Generic Cracker 50 2T
Generic Race 2 GT 50 2T
Generic Race 2 GT 50 4T
Generic Race GT 50
Generic Sirion 50 2T
Generic Sirion 50 4T
Generic Speed 50
Generic Spin 50 GE
Generic XOR 50
Generic XOR 50 Competition
Generic XOR 50 Stroke
Generic XOR2 50
Generic XOR2 50 Anniversary
Generic XOR2 50 Competition
Generic XOR2 50 Stroke
Huatian HT50QT-7
Jackfox Formula 2000 (YY50QT-6A)
Jackfox Formula One (YY50QT-6)
Jackfox YY50QT-27 (2-Takt)
Jmstar Accipiter 50 4T JSD50QT-21C
Jmstar Eagle 50 4T JSD50QT-21
Jmstar Falcon 50 4T JSD50QT-21A
Jmstar Sunfire Racing 50 4T JSD50QT-27
Jmstar Z-Bike 50 4T JSD50QT-15
Jmstar Zeus 50 4T JSD50QT-5
Jonway 150T-28 4T
Jonway Delta 150 4T
Keeway ARN 125 4T 06-13 E3
Keeway ARN 50 2T 09-13
Keeway F-Act 125 4T 10-14 E3
Keeway F-Act 50 2T -08
Keeway F-Act 50 2T 09-17
Keeway F-Act 50 NKD Naked
Keeway F-Act 50 Racing SP 2009-
Keeway Focus 125 4T
Keeway Focus 50 2T
Keeway Matrix 125 4T 06-
Keeway Matrix 50 2T 06-17
Keeway Matrix 50 SP 07-08 (V3)
Keeway Matrix 50 SP 2009- (V4)
Keeway RY6 50 2T -08
Keeway RY6 50 2T 09-
Keeway RY8 50 2T -08
Keeway RY8 50 2T 09-
Keeway RY8 50 2T Evo
Keeway RY8 50 2T Racing
Kentoya Zoom 2 50 2T
Kreidler Flory 50 2-Takt
Longjia LJ50QT-E 4T
Longjia LJ50QT-F 2T
Longjia LJ50QT-F-01 2T
Longjia LJ50QT-K 2T
Massimo SL150-18B 150 4T
Mawi Desire Race 50 2T
Mawi Power Star 50 2T
Mawi Racing Power 50 2T
MBK Mach G 50 AC 02-
MBK Mach G 50 LC 02-
Motomojo Roadster 50 2T
Motorro Clea 50 (4T)
Motorro Desire 50 (BT49QT-12)
Motorro Tria 50
MuZ / MZ Moskito FB50 Base 2T -2002
MuZ / MZ Moskito RX 50 2T -2002
MuZ / MZ Moskito RX 50 2T 2003-
MuZ / MZ Moskito SX 50 2T -2002
MuZ / MZ Moskito SX 50 2T 2003-
Nova Motors F3000 50 4T
Nova Motors F35 50 2T
Nova Motors Grido 50 2T
Nova Motors GT 4 50 4T
Nova Motors GT 50 2T
Nova Motors GT extreme 2T
Nova Motors GT3 1.0 50 2T
Nova Motors GT3 2.0 50 2T
Powersports Factory Viaggio RX8 50 2T
Qianjiang B-05 50 2T
Qianjiang B-08 50 2T
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS 1000 125ccm
Ride Paradise 50 2T AC (CPI Motor) E2
Sachs Speedjet 50
SunL SL150-18B 150 4T
Tauris Mambo 50 2T AC 08-09 E2
Tauris Samba 50 2T AC 08-17 E2
TNG SS49 50 2T
Vento Triton 50 2T
Yamaha Jog 50 R AC 03-12 E2 [SA22/ 5RW/ 3D4/ 49D]
Yamaha Jog 50 R AC 13-17 E2 [SA486/ 2AD]
Yamati RX8 50 2T
Znen (Zhongneng) A9 50 BN139QMB
Znen (Zhongneng) B08 50 ZN50QT-15A
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-KSV-J04
Honda 06455-MCW-H01
Honda 06435-MFA-D11
Honda 06455-MCS-G01
Honda 06455-MBT-D51
Honda 06455-MCW-H02
Honda 06435-MFA-D12
Honda 06455-MCS-G02
Honda 06435-MET-651
Honda 06455-MBT-D52
Honda 06455-MEH-006
Suzuki 59101-03810
Suzuki 59101-03820
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 910
BREMBO 7063
BREMBO 07.HD22
BREMBO 07.HO57
BRENTA 3081
BRENTA 4081
CL BRAKES 3082
CL BRAKES 1159
EBC FA388
GALFER FD344
GOLDFREN 257
FERODO FDB2196
LUCAS MCB776
TRW MCB776
NEWFREN FD0385
SBS 192
SBS 828
VESRAH VD-172
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- použito pro 4T mopedy 50 ccm
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Vhodné pro motocykly:
Jawa New Pionýr
Jawa Betka 50
Jawa Robby
Hero Majestic
Yuki Quick 50
Kentoya Twinshot 50
Kingway Naked 50
Sachs MadAss 50
Sachs MadAss 125
Shineray XY50Q-2E
Jincheng
Vzduchový filtr pro čínské skútry a čtyřkolky s motorem GY6 150cc
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17214-MF5-751
Honda 17214-MF5-840
Honda 17214-MF5-750
Honda 17214-MF5-841
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Honda VT500 EF Eurosport / 86-88
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku