Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 GXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: žlutá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 ZXW (5/8x1/4)
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 00162309
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kymco 50 Agility City R16 2T / 10-18
Kymco 50 People / 99-16
Kymco 50 People S 2T / 05-14
Kymco 50 Super 8 2T / 09-18
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Baotian 172120-TA9-0000
Garelli GA08323
Kymco 00166204
SYM 17205-KBN-900
SYM 17205-T5C-000
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Baotian 50 BT49QT-2 Big Panther 4T / 06-07
Baotian 50 BT49QT-3 Speedy 4T
Baotian 50 BT49QT-7 Chase / Smart Rider 4T / 05-07
Baotian 50 BT49QT-9 Scout 4T / 06-08
Baotian 50 BT49QT-11 Tommy 4T
Baotian 50 BT49QT-12C / D1 Warrior / Rebel / Hero 4T / 06-08
Baotian 50 BT49QT-12E1 / F1 Rocky / Tanco 4T / 06-08
Garelli 50 Capri / LX 4T / 06-08
Garelli 50 Ciclone 4T / 06-11
Garelli 50 Flexy 4T / 08-11
Garelli 50 Tiesse 4T / 08-11
Garelli 50 VIP / New VIP 4T / 06-07
Kymco 50 Heroism / 95-97
Kymco 50 Sniper / DD / 93-96
Malaguti 50 DVD / 10-11
Peugeot 50 V-Clic / Silversport / EVP 4T (QM50QT-6) / 07-12
Rieju 50 Paseo 4T / 07-08
Rieju 50 Toreo 4T / 07-08
Sachs 50 49ER / Bee 4T / 05-09
SYM 50 Jet 2T / 99
SYM 50 Jet Euro X / Sport X 2T / 00-12
SYM 50 Jet 4R / Naked 2T / 11-12
SYM 50 Jungle / 99-00
SYM 50 Mask / 00-04
SYM 50 Red Devil / 99
SYM 50 Super Fancy / 98-00
SYM 100 Jet / 99-00
WT Motors 50 Bilbao 4T
WT Motors 50 Hollywood 4T
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 8104878
Aprilia 8580172
Piaggio 759703
Piaggio 829258
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 125 Atlantic / 02-14
Aprilia 125 Sport City / 04-09
Aprilia 125 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 125 Sport City Street / 12-14
Aprilia 125 SR Max 4T / 11-15
Aprilia 200 Atlantic / 03-08
Aprilia 200 Sport City / 04-09
Aprilia 200 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 250 Atlantic / 04-06
Aprilia 250 Atlantic i.e. / 06-09
Aprilia 250 Scarabeo i.e. / Light / 06-11
Aprilia 250 Sport City i.e. / 06-09
Aprilia 250 Sport City Cube i.e. / 08-13
Aprilia 300 Atlantic i.e. / 10-14
Aprilia 300 Scarabeo Light / Special / 09-13
Aprilia 300 Sport City Cube i.e. / Street / 08-14
Aprilia 300 SR Max / 11-15
Aprilia 400 Atlantic Sprint / 06-09
Aprilia 400 Scarabeo / Light / 06-09
Aprilia 500 Atlantic Sprint / 05-09
Aprilia 500 Scarabeo Light / 06-13
Derbi 125 GP1 E2 / Low Seat / 06-11
Derbi 125 Rambla / 08-13
Derbi 250 Rambla / 08-10
Derbi 300i Rambla / 10-13
Gilera 125 Nexus / 07-08
Gilera 125 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 125 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 02-14
Gilera 125 Runner VX Soul / Sport / 14-15
Gilera 200 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 03-15
Gilera 250 Nexus / SP / 06-08
Gilera 300 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 500 Fuoco / LT / 07-15
Gilera Italjet Scooter
Gilera 125 Dragster / 06-
Gilera 250 Dragster / 06-
Malaguti 125 Madison 3 (Piaggio Engine) / 06-11
Malaguti 200 F12 Phantom Max / 04-05
Malaguti 250 Madison S / RS / Rst3 / 3 IE / 04-11
Peugeot 250 Geopolis Executive / 07-12
Peugeot 250 Geo RS / 08-10
Peugeot 400 Geopolis / 07-13
Peugeot 400 Geo RS / 08-13
Peugeot 400 Satelis / 07-13
Peugeot 400 Sat RS / Black Sat / 08-13
Peugeot 500 Geopolis / 07-13
Peugeot 500 Satelis / 07-13
Piaggio 125 Beverly GT / Rst / Sport / MIC / Tourer / 01-11
Piaggio 125 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 125 Carnaby / 07-12
Piaggio 125 MP3 Yourban ERL / NRL i.e. / 11-13
Piaggio 125 X7 / X7 Evo i.e. / 08-12
Piaggio 125 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 200 Beverly GT / Rst / 01-03
Piaggio 200 Carnaby / 07-10
Piaggio 200 X9 / 02-03
Piaggio 200 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 250 Beverly GT Rst / IE / Sport / Cruiser / Tourer / MIC / 04-09
Piaggio 250 Carnaby i.e. / 08-09
Piaggio 250 X7 / 08-09
Piaggio 250 X9 Evolution / 04-05
Piaggio 300 Beverly Tourer i.e. / 09-11
Piaggio 300 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 300 Beverly ie ABS E4 / 16-18
Piaggio 300 Carnaby Cruiser i.e. / 09-13
Piaggio 300 MP3 Yourban ERL / ERL LT i.e. / 11-17
Piaggio 300 X7 Evo i.e. / 09-14
Piaggio 400 Beverly i.e. / 06-08
Piaggio 400 Beverly Tourer / 08-09
Piaggio 400 MP3 / 07-08
Piaggio 400 MP3 MIC / LT / LT Sport / RL Touring / 08-13
Piaggio 400 X-Evo / 07-13
Piaggio 400 X8 / 06-08
Piaggio 500 Beverly / 03-14
Piaggio 500 Beverly Cruiser / 07-14
Piaggio 500 MP3 LT / RL Sport / Business / 11-18
Piaggio 500 X10 / Executive / 12-15
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Piaggio 831997
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera Peugeot Scooter
Gilera 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Gilera 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / Enjoy / 11-17
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Piaggio 487287
Piaggio 875525
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Piaggio 50 Liberty 4T / 00-03
Piaggio 50 Liberty Rst/MOC/Elle/Sport/Delivery/PTT / 04-15
Piaggio 125 Liberty / 00-03
Piaggio 125 Liberty Delivery / 08-09
Piaggio 125 Liberty Delivery/Rst/PTT/Sport / 04-11
Piaggio 125 Liberty 4T-2V i.e. / PTT / 11-13
Piaggio 200 Liberty Rst/Sport / 04-09
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Peugeot 730199
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Peugeot 50 Buxy / RS / 94-97
Peugeot 50 Elyseo / 99
Peugeot 50 Elystar / 03
Peugeot 50 Looxor / 01
Peugeot 50 Metal-X / 02
Peugeot 50 New Vivacity 2T / 07-09
Peugeot 50 Speedake / 95-97
Peugeot 50 Speedfight / 95-97
Peugeot 50 Speedfight 2 Air / LC / WRC / Sp. 2T / 05-08
Peugeot 50 Speedfight 2 Cup / Ultimate. 2T / 09-10
Peugeot 50 Squab / 95-97
Peugeot 50 Trekket On / Off Road 2T / 98-08
Peugeot 50 TKR / WRC / Rally / 05-13
Peugeot 50 Vivacity / Sportline / SX / SXR / 99-09
Peugeot 50 Vivacity 2 / Compact / 08-09
Peugeot 50 Zenith L/LN/LS/N / 94-98
Peugeot 50 X-Fight / 00-
Peugeot 50 X-Race / 03-
Klema výfuku (čelisťová spona) japonského výrobce DRC pro 4taktní motocykly.
- vyrobená z nerezové oceli pro extréměn dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 36-39mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02
Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Daelim VC125 / 96-99
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Daelim 100 Altino
Daelim VC125S / 96-99
Daelim VJ125 Roadwin / 04-07
Daelim VJF125R Roadwin FI / 08-16
Daelim VL125FI Daystar II / 08-11
Daelim VS125 / 97-99
Daelim VS125 Evolution / 00-03
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Honda EZ90 Cub / 90-92
Honda CB100 / 76-77
Honda CB100NA / 78-86
Honda SL100 (USA) / 69-72
Honda XL100K (USA) / 74-76
Honda XL100 (USA) / 77-78
Honda CB125S (USA) / 84-85
Honda CB125TT (USA) / 90
Honda CG125 (Brazil) / 85-92
Honda CG125 (Brazil) / 93-98
Honda CG125 (Brazil) / 87-97
Honda CG125M1 / 02-05
Honda CG125 / 06
Honda CT125 D,E,F,G,H,K / 83-89
Honda CT125 (USA) / 77
Honda XL125S / 80-82
Honda XL125S (USA) / 79-85
Honda XLS125 (Francie)
Honda XL185S / 79-93
Honda CT200 Auto AG / 82-89
Honda TL125 S/K2 / 73-76
Honda CB125S (USA) / 73-82
Honda CB125 J/N / 78-79
Honda CB125 T / 78-88
Honda CB125 RSD / 83-86
Honda CBX125 / 79-82
Honda CD125TC Benly / 82-85
Honda CD125T
Honda CG125 All (Japan) / 77-84
Honda CG125E / 98
Honda CG125 / 99-00
Honda CG125W / 01
Honda CG125 Titan (Brazil) / 00-03
Honda CL125 (USA) / 73-74
Honda CM125C Custom / 82-97
Honda CM125T (Francie)
Honda CT125C / 82
Honda MTX125 R / 83-94
Honda NX125 (USA) / 88-90
Honda NX125 (Japan) / 88-90
Honda SL125 K1,S1 / 76-80
Honda XL125K2,K3 / 78-79
Honda XL125 (USA) / 74-78
Honda XL125 K,S / 76-79
Honda XL125R ProLink / 82-87
Honda CD185T / 78-82
Honda CM185T (Německo) / 77-81
Honda CM185T (USA) / 78-79
Honda CT185D / 82-83
Honda XR185 / 79
Honda CD200TB Benly / 80-85
Honda CM200TA,TB Custom / 81-84
Honda CM200T Twinstar (USA) / 80-82
Honda NX125 / 89-90
Honda NX125 Transcity / 89-98
Honda XL125J / 88
Derbi 125 Baja SM / 06-08
Derbi 125 Cross City / 07-14
Kymco 150STR (Greece/SE Asia) / 10-
Kymco ATV 50KXR / 04-07
Kymco ATV 90KXR / 05-07
Kymco ATV 90 Maxxer / 05-07
SYM XS125
Thumpstar Pit Bikes All Models 100cc+
X-Sport Pit Bikes All Models 100cc+
Kreidler 125 Mustang / 98-00
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda TLR200 Reflex (USA) / 86-87
Honda XR200RA,RB / 80-81
Honda XR200RC,RD Pro Link / 81-83
Honda XR200RE,RF / 84-85
Honda XR200R (USA) / 86-02
Honda XR250R / 84-87
Honda XL125S Large (Francie)
Honda XL200R / 81-83
Honda XL200RD (Australie) / 83
Honda XL200 Paris Dakar / 84-90
Honda CM250C (USA) / 82
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki AR125LC A1-A8,B1-B7 / 82-93
Kawasaki AR125LC B8 / 94
Kawasaki KE100A5-A10 / 79-81
Kawasaki BN125A1-A8,A6F,A7F Eliminator / 98-07
Kawasaki BN125A9F Eliminator / 09
Kawasaki KDX125SR / 90-99
Kawasaki KMX125A1-A5,B1-B12 / 86-03
Kawasaki KMX200A2-A3 / 88-92
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku