Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 43 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
Suzuki GSX-R600 / 11-19
Suzuki GSX-R600 (USA) / 20
Suzuki GSX-R600 Moto GP / 16
Suzuki GSX-R750 (USA) / 11-20
Suzuki GSX-R750 / 11-19
Suzuki GSX-R750 Moto GP / 16
Suzuki GSX-S750 / 17-20
Suzuki GSX-S1000 / 15-20
Suzuki GSX-S1000 ABS / 19-20
Suzuki GSX-S1000 Katana / 19-20
Suzuki GSX-R1000 / 17-20
Suzuki GSX-R1000R / 17-20
Yamaha FJ-09 (USA) / 16-17
Yamaha FZ-09 (USA) / 14-16
Yamaha FZ-07 / 15-17
Yamaha FZ-10 (USA) / 17
Yamaha MT-07 (ABS) (MTN690-A) / 14-20
Yamaha MT-07 Motocage (ABS) / 15-16
Yamaha MT-07 Tracer / 17-20
Yamaha MT-09 (MTN850 A) / 14-20
Yamaha MT-09 SP (MTN850 D) / 18
Yamaha MT-09 SR Street Rally (ABS) / 14-16
Yamaha MT-09 Sport Tracker (ABS) / 15-16
Yamaha MT-09 Tracer / 16-17
Yamaha MT-10 / 16-20
Yamaha MT-10 SP / 17-19
Yamaha YZF-R6 / 06-20
Yamaha YZF-R6 50th Anniversary Edition / 12
Yamaha YZF-R6 60th Anniversary Edition / 16
Yamaha YZF-R7 / 22-23
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha XSR900 (MTM850) / 16-20
Yamaha 900 Tracer (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Tracer GT (MTT850) / 19-20
Yamaha XTZ690 Tenere 700 ABS / 20-21
Yamaha XTZ690 Tenere 700 Rally Edition ABS / 20-21
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Vhodné pro:
Suzuki GSX-R600 / 11-19
Suzuki GSX-R600 (USA) / 20
Suzuki GSX-R600 Moto GP / 16
Suzuki GSX-R750 (USA) / 11-20
Suzuki GSX-R750 / 11-19
Suzuki GSX-R750 Moto GP / 16
Suzuki GSX-S750 / 17-20
Suzuki GSX-S1000 / 15-20
Suzuki GSX-S1000 ABS / 19-20
Suzuki GSX-S1000 Katana / 19-20
Suzuki GSX-R1000 / 17-20
Suzuki GSX-R1000R / 17-20
Yamaha FJ-09 (USA) / 16-17
Yamaha FZ-09 (USA) / 14-16
Yamaha FZ-07 / 15-17
Yamaha FZ-10 (USA) / 17
Yamaha MT-07 (ABS) (MTN690-A) / 14-20
Yamaha MT-07 Motocage (ABS) / 15-16
Yamaha MT-07 Tracer / 17-20
Yamaha MT-09 (MTN850 A) / 14-20
Yamaha MT-09 SP (MTN850 D) / 18
Yamaha MT-09 SR Street Rally (ABS) / 14-16
Yamaha MT-09 Sport Tracker (ABS) / 15-16
Yamaha MT-09 Tracer / 16-17
Yamaha MT-10 / 16-20
Yamaha MT-10 SP / 17-19
Yamaha YZF-R6 / 06-20
Yamaha YZF-R6 50th Anniversary Edition / 12
Yamaha YZF-R6 60th Anniversary Edition / 16
Yamaha YZF-R7 / 22-23
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha XSR900 (MTM850) / 16-20
Yamaha 900 Tracer (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Tracer GT (MTT850) / 19-20
Yamaha XTZ690 Tenere 700 ABS / 20-21
Yamaha XTZ690 Tenere 700 Rally Edition ABS / 20-21
Oprav. sada přední brzdové pumpy od japonské značky Tourmax
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/ kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Honda 45530-377-305
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití.Disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4. Určený pro motokrosové juniorské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 428 MXZ (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro terénní a traťové použití)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 26,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD250A / 73-75
Yamaha RD250B / 73-75
Yamaha RD250DXC / 76-77
Yamaha RD350A / 73-75
Yamaha RD350B / 73-75
Yamaha RD350LC / 80-82
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 170mm
- šířka čelisti: 26mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Vhodné pro motocykly:
Piaggio Cosa 125 front / 87-95
Piaggio Cosa 150 front / 89-97
Piaggio Cosa 200 front / 89-96
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113720
Aprilia 8113754
Aprilia 8133614
Benelli R300000126000
Brembo 07.6708.22
Cagiva 8000 95542
Cagiva 8000 B1593
Ducati 61340211B
Ducati 613400201A
Ducati 61340411A
Ducati 61340201A
Ducati 61340611A
KTM 58413130000
KTM 58713030000
Moto Guzzi 1654630
Moto Guzzi 16546300
Moto Guzzi 326546100
Suzuki 59100-03860
Yamaha 1D2-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 784
BREMBO 07.BB19
BREMBO 07.HO47
BRENTA 3093
BRENTA 4093
CL BRAKES 2539
EBC FA244
FERODO FDB2042
GALFER FD176
GOLDFREN 141
NEWFREN FD0221
SBS 706
VESRAH VD-262
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MEL-003
Honda 06455-MEL-013
Honda 06455-MFJ-D01
Honda 06455-MEL-D22
Honda 06455-MEL-D23
Honda 06455-MJF-D02
Honda 06455-MJM-D31
Yamaha B3L-25805-00-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 214
FERODO FDB2205
NEWFREN FD0410
SBS 809
DELTA DB2107
EBC FA390
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17211-KR3-600
Honda 17210-KFG-000
Honda 17210-KFG-860
Honda 17210-KPB-640
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Honda CMX250 C/CD Rebel / 96-16
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 43 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
Honda CRF250M / 13-15
Honda CRF250LA / 13-19
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250L ABS / 20
Honda CRF250L Rally / 20
Honda CRF250L Rally ABS / 20
Honda CRF250RL / 17-18
Honda CRF250RLA / 17-18
Honda CRF250 Rally / 17
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250R (Japan)
Honda XR250R / 90-95
Honda XR250R (Australie) / 90-95
Honda XR600R (Australie) / 93-94
Honda XR650L / 93-20
Honda XR600R / 91-00
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 43 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
Honda CRF250M / 13-15
Honda CRF250LA / 13-19
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250L ABS / 20
Honda CRF250L Rally / 20
Honda CRF250L Rally ABS / 20
Honda CRF250RL / 17-18
Honda CRF250RLA / 17-18
Honda CRF250 Rally / 17
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250R (Japan)
Honda XR250R / 90-95
Honda XR250R (Australie) / 90-95
Honda XR600R (Australie) / 93-94
Honda XR650L / 93-20
Honda XR600R / 91-00
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy
Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit (Canada) / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit (USA) 95-02
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX-R600 W N,P (USA) / 92-93
Suzuki GSX600 F Katana / 89-06
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R400 (Japan) / 88-89
Suzuki GSX-R750 R,J (Japan) / 87-88
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot / 88-89
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 J,K (USA) / 88-89
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA) / 86-87
Suzuki RF600RR / 93-95
Suzuki RF600RS / 93-95
Suzuki RF600R / 96-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha FJ600 L,N (USA) / 84-85
Yamaha FZ600 / 87-89
Yamaha FZ600 (Francie) / 86-88
Yamaha FZ600 (USA) / 86-88
Yamaha RD500 LC / 84-87
Yamaha RZV500 R (Japan)
Yamaha XJ400 Z,ZS (Japan)
Yamaha XJ600 / 84-92
Yamaha YX600 C Radian (USA) / 86-90
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 38 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
Yamaha GTS1000 A / 93-00
Yamaha GTS1000 AC / 93-00
Yamaha FZR750 (Japan) / 89
Yamaha FZR750 (OW01) / 90-92
Yamaha FZR1000 T,U,CT,CU Genesis / 87-88
Yamaha FZR1000R / 89-95
Yamaha YZF750 SP / 93-97
Yamaha YZF750R / 93-97
Yamaha YZF 1000R Thunder Ace / 96-02
Yamaha XJR1200 / 95-98
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku