Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 43 mm
- vnější průměr: 48 mm
- délka: 29,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 18391-429-306
Honda 18391-429-010
Honda 18391-429-000
Kawasaki 18140-0002
Kawasaki 18140-1057
Suzuki 14771-10H0
Vhodné pro motocykly:
Honda FT500 / 82-83
Honda GL1100 / 80-85
Honda GL1200 Goldwing / 84-85
Honda VF500C / 84
Honda VF1100F / 83-84
Honda VF500F / 84
Honda XL600LM / 85
Honda XL500R / 79-82
Honda XL600R / 83-87
Honda XR500R / 79-84
Honda XR600R / 85-87
Honda XR250R / 81-82
Kawasaki ER-6F 650ABS / 09-11
Kawasaki ER-6N 650ABS / 09-11
Kawasaki KLE650 Versys / 07-10
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki RM-Z 250 / 07-09
a další...
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 43 mm
- vnější průměr: 48 mm
- délka: 30,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RMZ250 / 07-09
a další...
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 43 mm
- vnější průměr: 48 mm
- délka: 31 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11009-1666
Kawasaki 11009-1480
Kawasaki 11009-1104
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki EL250B
Kawasaki GPZ900R / 84-86
Kawasaki GPZ750
Kawasaki GTR1000 / 96-97
Kawasaki KL650 B1-B3/A1-A10 Tengai / 89-03
Kawasaki KLR600 / 91-94
Kawasaki KLR650 / 08-09
Kawasaki KLR650 Tengai / 95-98
Kawasaki KLX650 / 93-00
Kawasaki ZX750 / 84-86
a další...
Čepy brzdového třmenu od japonského výrobce Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 45,6 mm
- průměr = 4,6 mm
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 92043-1522
Kawasaki 92170-1635
Suzuki 69141-46E01
Suzuki 69142-46E01
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZX12R Ninja / 00-06
Kawasaki ZX7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZZR1200 / 02-03
Suzuki GSX600F / 98-03
Suzuki GSXR600 / 97-03
Suzuki RF600 / 93-96
Suzuki GSX750F / 96-03
Suzuki GSX750Inazuma / 98-01
Suzuki GSXR750 / 94-02
Suzuki RF900R
Suzuki TL1000S / 97-00
Suzuki TL1000R / 98-99
Suzuki GSXR1100W / 93-97
Suzuki GSF1200S Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-05
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-06
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 5VL-E4450-10
Yamaha 5VL-E4450-11
Yamaha 5VL-E4450-12
Yamaha 5VL-E4450-13
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YBR125 / 05-16
Yamaha YBR125 Custom / 09-16
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2JX-14451-00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TW125 (5EK,5RS) / 99-04
Yamaha TW200 T,U,W,A,B,D,E,F (USA) / 87-94
Yamaha TW200 H,HC,J,JC,N,NC,P,PC,R,RC Trailway / 96-03
Yamaha TW200 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC,Z,ZC,A1,B1,D1,E1,F1,G1,H1,J1,K1,L1 / 04-20
Yamaha TW200 M1 / 21
Yamaha TW200 N1 / 22
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Tento vzduchový filtr nahrazuje toto originální číslo (OEM):
Suzuki 13780-26F00
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-KWN-900
RMS 100602661
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Honda PCX125 / 10-11
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CR250R / 88-07
Honda CR500R / 88-01
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450X / 05-18
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRM250
Honda CRM250R
Honda TRX450R / 04-14
Honda TRX450ER / 06-14
Honda TRX700XX / 08-09
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda TLR200 Reflex (USA) / 86-87
Honda XR200RA,RB / 80-81
Honda XR200RC,RD Pro Link / 81-83
Honda XR200RE,RF / 84-85
Honda XR200R (USA) / 86-02
Honda XR250R / 84-87
Honda XL125S Large (Francie)
Honda XL200R / 81-83
Honda XL200RD (Australie) / 83
Honda XL200 Paris Dakar / 84-90
Honda CM250C (USA) / 82
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Cagiva 125 Enduro / 81-82
Cagiva 125WMX GP / 85-88
Cagiva 125WMX / 82-84
Cagiva 250WMX / 83-84
Cagiva 500WMX / 85
Kawasaki KX125 / 80-93
Kawasaki KDX175 (Německo)
Kawasaki KDX175 A1-A3,B1 / 79-82
Kawasaki KDX200 A1 / 83
Suzuki DS185 C,N,T (USA) / 78-80
Suzuki TC125 J,K,L,M,A,B (USA) / 73-77
Suzuki TSR125 (TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TF185 / 81-
Suzuki TS185 / 79-84
Suzuki TS185K,L,M,A,B,C,N,T,X (USA) / 71-81
Suzuki GT200 EX (X5) / 79-82
Suzuki SB200 N,X / 79-81
Suzuki RG125FU-N,P,R Wolf / 92-94
Suzuki GT185 / 74-79
Suzuki T20 Super Six / 68
Yamaha YZ100 / 76-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha IT125 G,H / 80-81
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha YZ175 (USA) / 76
Yamaha IT200 L,N,S / 84-86
Yamaha BW350 / 87-88
Yamaha BW200 N,S,T,U / 85-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 04-05
Suzuki RMZ250 / 04-06
Suzuki GS250T / 79-80
Suzuki GSX250E / 80-82
Suzuki GSX250E Katana / 82-84
Suzuki GT250 (X7) / 79-85
Suzuki GS300L / 82-85
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX250 / 79-86
Kawasaki KX420 / 80-81
Kawasaki KX500 / 83-86
Kawasaki KDX250 / 82-85
Kawasaki KDX420B1 / 81
Kawasaki KDX450A1 / 82
Kawasaki KE250B1-B3 / 77-79
Kawasaki KDX400A / 79-80
Kawasaki KLT200A / 80-84
Kawasaki KLT250A / 82-83
Kawasaki KLT250C Prairie / 83-85
Kawasaki KLT250P1 Police / 84
Kawasaki KXT250A,B Tecate / 84-86
Husqvarna CR250 / 90-97
Husqvarna CR360 / 92-97
Husqvarna WR250 / 90-98
Husqvarna WR360 / 92-02
Cagiva WMX250 / 89-92
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 77-81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400TX / 81-85
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 EC,EN,ET (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 LN,LT,LX Chopper / 79-81
Suzuki GS550 ET Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 ET,LT Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 MX,Z Katana / 81-82
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki RG500 Gamma / 86-89
Suzuki GSF600 T,V,W,X,Y Bandit / 95-99
Suzuki GSF600 K Bandit / 00-04
Suzuki GSF600 S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (USA) / 95-02
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (Kanada)/ 95-02
Suzuki GSX600 F Katana / 85-06
Suzuki GSX-R600 W (USA) / 92-93
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki XN85 (650 Turbo) 83-86
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)
Suzuki GS650 EX/Z (USA) / 81-82
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R750 (Japan) / 88-91
Suzuki GSX-R750 Sling Shot / 88-91
Suzuki GSX-R750 J,K / 88-89
Suzuki GSX-R750 W / 92-97
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE / 80-89
Suzuki GSX-R750R (GSX-R750) (Japan) / 87
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX750 S,SS (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 S2,S2C (Japan) / 84-85
Suzuki GSXR750 WT,WV SRAD (USA) / 96-97
Suzuki VZ800 V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4 Marauder / 97-04
Suzuki RF900RR,S,S2,T,V,W,X / 94-00
Suzuki GSX-R1000 / 01-08
Suzuki SV1000 K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki SV1000 S K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki TL1000 SV,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000RW,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA,Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSXR1100 WS/WT/WV/WW / 95-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-06
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 Bandit (ABS) / 07-12
Suzuki GSF1250 S Bandit (ABS) / 07-16
Suzuki GSF1250 SA L0 Bandit Traveller(ABS) / 10
Suzuki GSX1250 F / 10-16
Suzuki GSX1250 FA L1 ST / 11
Suzuki GSX-R1300RX,Y,K1-7 Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R1300R K7 Hayabusa Ltd. / 07
Suzuki GSX-R1300RZ K3,K4 Hayabusa / 03-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7,K8 / 01-08
Yamaha RD250A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B / 74-76
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha TX500/TX 500A (USA) / 73-74
Yamaha XS500 (USA) / 74-78
Yamaha XS500 D Alloy Wheel / 78-80
Yamaha SR500 2J2,48U,4E6,4F9,1RU,48T,3EB1 / 78-91
Yamaha SR500 E,F,G,H (USA) / 78-81
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF600RT,V,W / 05-07
Cagiva 1000 Raptor / 01-06
Cagiva 1000 V-Raptor / 01-06
Cagiva 1000 Xtra Raptor / 01-05
Kawasaki Z250 J1
Kawasaki Z250 A3,A4,B2 / 81-82
Kawasaki GPZ305 (EX305A1) / 83
Kawasaki KZ305 A1,A2 (CSR) (USA) / 81-82
Kawasaki GPZ400 (KZ400M) (Německo) / 83
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (Japan)
Kawasaki Z400 J1-J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki Z440 C1/2 Fine Spline / 80-81
Kawasaki Z440 H1/2 Fine Spline
Kawasaki GPZ500R / 88-
Kawasaki GPX500R / 88-
Kawasaki GPZ550 (Z550D1) Twin Shock / 81
Kawasaki GPZ550 (ZX550H1-H2) Unitrack / 82-83
Kawasaki Z500 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 A1-A4 (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 C1-C4 (LTD) (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 D1 (GPz) (USA) / 81
Kawasaki KZ550 H1,H2 (GPz) (USA) / 82-83
Kawasaki Z550 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1-A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1-C3,LTD / 81-83
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki GPX600R (ZX600C1-C3,C6-C10) / 88-00
Kawasaki GPZ600R (ZX600A1-A5) / 85-89
Kawasaki ZX600 B1 Ninja / 87
Kawasaki ZX600 D1-D4 Ninja (ZX-6) / 90-93
Kawasaki ZX600 E1-E10 Ninja (ZX-6) (USA) / 93-02
Kawasaki KZ650 B1,B2,B2A,B3 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 C1,C2,C3 Custom (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 SR D1 (USA) / 77-78
Kawasaki KZ650 SR D2 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 E1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ650 F1 (USA) / 80
Kawasaki Z650 B1-B3,F1 / 79
Kawasaki Z650 C1-C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR D2-D3 / 79-80
Kawasaki GPX750R (ZX750F1-F3) / 86-88
Kawasaki KZ750 B1/B2/B3/B4 (USA) / 76-79
Kawasaki KZ750 G1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ750 M1 (CSR) (USA) / 82
Kawasaki Z750 B1-B4,Y1,Y2,LTD (2 Cylinders) / 78-82
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha DT125R / 90-03
Yamaha DTR125 / 90-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha DT200R / 88-
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TZR80R / 96-
Yamaha TZR125R / 93-99
Yamaha TZR125RR / 96-00
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Derbi 125 GPR Nude / 04-08
Derbi 125 GPR Racing / 04-08
Gilera 125SC / 06-08
Kawasaki BX125 Ninja / 19-20
Kawasaki Z125 (BR125) / 19-20
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku