Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8133761
Aprilia 8113865
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 684
BREMBO 7006
BREMBO 07006
BRENTA 3026
BRENTA 4026
CL BRAKES 2794
EBC FA113
EBC FA256
FERODO FDB438
GALFER FD074
GOLDFREN 010
LUCAS MCB673
TRW MCB673
LUCAS MCB557
TRW MCB557
NEWFREN FD0091
SBS 108
SBS 588
VESRAH VD152
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Řemen variátoru 738x16,5x8mm pro skútry
řemen je kvalitní náhradou sériového řemene
- umožňuje plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují odolností a tichým chodem a umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost
- při výměně dodržujte předepsaný servisní interval a zkontrolujte ostatní komponenty hnacího ústrojí, neboť poškozená řemenice nebo hnací kolo variáturu mohou poškodit i nový řemen
Parametry:
- délka: 738mm
- šířka: 16,5mm
- výška zubu: 8mm
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Upozornění: Moderní hnací řemeny nevykazují viditelné opotřebení, a jejich životnost může být ukončena velmi náhle a v nepravý okamžik. Aby se nestalo, že Vás prasklý řemen nechá někde napospas, je potřeba provádět pravidelnou kontrolu včetně případného dopínání řemenu a zejména výměnu v pravidelných intervalech (nejlépe dle servisního manuálu výrobce Vašeho motocyklu/čtyřkolky).
Při výměně řemenu postupujte dle manuálu výrobce motocyklu. Aby nedošlo k poškození řemenu během montáže, řemen nesmí být jakkoli natahován nebo nasazován pomocí páčidla, apod.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206109
Aprilia R16140011A0
Aprilia 330129
Aprilia 8510604
Benelli R16140011A0
Benelli R16140641A0
Beta 3301290000
Italjet 4401702050
Italjet 3351015
Italjet 4871702091
Malaguti 71700300
Malaguti 71701400
Malaguti 71700100
Malaguti 70700300
Malaguti 71700500
Malaguti 71700600
Malaguti 71701000
Malaguti 71701300
MBK 5RN-E7641-0000
MBK 3AA-17641-0000
MBK 23Y176410000
MBK 4VP1764100
Yamaha 5RN-E7641-00
Yamaha 5C3-E7641-000
Yamaha 3AA-17641-00
Yamaha 4VP-17641-00
Gates Boost 9802-21302 (757x17x9,5mm)
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AMICO 50 / 93-98
Aprilia AREA 51 50 / 98-02
Aprilia GULLIVER 50 / 95-00
Aprilia RALLY 50 AC / 95-05
Aprilia RALLY 50 LC / 95-05
Aprilia SCARABEO 50 2T / 98-05
Aprilia SR50 / 93-99
Aprilia SR50 WWW NESCAPER / 97-99
Benelli 491 GT50 / 98-04
Benelli 491 ST50 / 98-04
Benelli K2 100 / 99-01
Benelli K2 50 / 98-01
Benelli NAKED 50 / 02-03
Benelli PEPE 50 99-11
Beta ARK 50 AC / 96-12
Beta ARK 50 LC / 96-12
Beta CHRONO 50 / 94-96
Beta EIKON 50 / 99-06
Beta QUADRA 50 / 97-01
Beta TEMPO 50 / 00-02
Derbi EASY 50 / 98
Italjet DRAGSTER 50 / 99-03
Italjet PISTA II 50 / 92-97
Malaguti CENTRO 50 SL / 94-00
Malaguti CIAK 50 / 00-05
Malaguti F12 50 AC / 06
Malaguti F12 50 LC / 06
Malaguti F12 50 PHANTOM LC / 94-05
Malaguti F15 50 FIREFOX / 96-05
MBK CS50 MACH G AC / 02-13
MBK CS50 MACH G LC / 02-16
MBK CW100 BOOSTER / 99-03
MBK CW50 BOOSTER / 90-94
MBK CW50 BOOSTER SPIRIT / 96-98
MBK CW50 BOOSTER SPIRIT / 03-11
MBK CW50 RS BOOSTER NG / 95-07
MBK CW50 RS BOOSTER SPIRIT / 99-02
MBK CW50 RSP BOOSTER ROCKET / 97-11
MBK EW50 STUNT / 00-11
MBK YH50 FLIPPER / 99-11
MBK YN100 OVETTO / 00-04
MBK YN50 OVETTO 2T / 97-11
MBK YQ100 NITRO / 00-04
MBK YQ50 NITRO / 97-11
Yamaha BW-S NAKED /09-11
Yamaha CS50 JOG RR / 02-11
Yamaha CW100 BW-S / 99-03
Yamaha CW50 BW-S / 90-94
Yamaha CW50 BW-S / 02-16
Yamaha CW50 BW-S NG / 95-17
Yamaha CW50 BW-S Naked / 05-17
Yamaha EW50 SLIDER / 00-17
Yamaha LB50 CHAPPY / 90-94
Yamaha YH50 WHY / 99-11
Yamaha YN100 NEO-S / 00-04
Yamaha YN50 NEO-S 2T / 97-17
Yamaha YQ100 AEROX / 00-04
Yamaha YQ50 AEROX / 97-12
Yamaha YQ50 AEROX R / 13-17
Řemen variátoru 800x20x10mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 800mm
- šířka: 20mm
- výška zubu (tloušťka): 10mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Piaggio 1A003396
Vespa 1A003396
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Vhodné pro motocykly:
Piaggio Liberty 125 / 13-
Piaggio Fly 125 ie / 14-
Vespa S 125ie / 12-
Vespa Primavera 125ie / 13-
Vespa LXV 125ie
Vespa Sprint 125ie
Vespa Primavera 125ie
Vespa Sprint 125ie 3V iGet 16- ZAPMA13
Vespa Primavera 125 ie / 13-18
Vespa S 125 ie / 12-18
Vespa Sprint 125 ie / 14-18
Vespa GTS 125 ie Super / 13-17
Vespa LT 125 ie / 13-16
Vespa LX 125 ie / 12-14
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Aprilia AP0229423
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 20mm
- výška: 17mm
- váha: 8,5g
- označení výrobce: RMS 100400020
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Leonardo 125 / 96-04
Aprilia Scarabeo 125 / 99-04
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Aprilia AP0229425
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 20mm
- výška: 17mm
- váha: 9,5g
- označení výrobce: RMS 100400030
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení. Velmi univerzální rukojeti použitelné pro offroad (motokros, enduro), silniční motocykly a skútry.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Řemen variátoru 724x17,5x8,5mm pro skútry
- řemen je kvalitní náhradou sériového řemene
- umožňuje plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují odolností a tichým chodem a umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost
- při výměně dodržujte předepsaný servisní interval a zkontrolujte ostatní komponenty hnacího ústrojí, neboť poškozená řemenice nebo hnací kolo variáturu mohou poškodit i nový řemen
Parametry:
- délka: 804mm
- šířka: 17,5mm
- výška zubu (tloušťka): 8,5mm
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Upozornění: Moderní hnací řemeny nevykazují viditelné opotřebení, a jejich životnost může být ukončena velmi náhle a v nepravý okamžik. Aby se nestalo, že Vás prasklý řemen nechá někde napospas, je potřeba provádět pravidelnou kontrolu včetně případného dopínání řemenu a zejména výměnu v pravidelných intervalech (nejlépe dle servisního manuálu výrobce Vašeho motocyklu/čtyřkolky).
Při výměně řemenu postupujte dle manuálu výrobce motocyklu. Aby nedošlo k poškození řemenu během montáže, řemen nesmí být jakkoli natahován nebo nasazován pomocí páčidla, apod.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Vhodné pro motocykly:
Piaggio TPH 50
Piaggio Typhoon 50 / 93-97
Piaggio Diesis 50
Piaggio Free 50
Piaggio NRG 50 / 94-96
Piaggio Storm 50 / 94-96
Piaggio NRG 50 / 01-04
Piaggio NTT 50 / 95-96
Piaggio Free 50
Gilera Stalker 50
Gilera Storm 50
Vespa ET4 50
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Derbi 00H04703141
Piaggio 494628
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 770
BREMBO 7012
BREMBO 07012
BRENTA 3017
BRENTA 4017
CL BRAKES 1146
CL BRAKES 3031
EBC FA194
GALFER FD162
GOLDFREN 122 (síla 8+8)
LUCAS MCB734
TRW MCB734
NEWFREN FD0195
NEWFREN FD0281
SBS 774
SBS 168
SBS 120
SBS 689
VESRAH VD-9015
VESRAH VD-967/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Sym 45105 T6R 000A
Sym 45105 G229 00A
Sym 45105 HKF 000A
Sym 45105 G22 000AC
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 796
BREMBO 7005
BREMBO 07005
BRENTA 3099
BRENTA 4099
EBC SFA264
EBC FA264
GALFER FD188
GOLDFREN 174
NEWFREN FD0219
SBS 140
SBS 708
VESRAH VD-9012
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Upozornění:Jedná se o sadu nových nepoužitých komponentů.
Speciální výprodejová cena kvůli menšímu průměru (6mm x 5mm).
Skladem pouze jedna sada!
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Řemen pro motokolo se 4T motorem (HTD575-5M)
- řemen je kvalitní náhradou sériového řemene
- umožňuje plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují odolností a tichým chodem a umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost
- při výměně dodržujte předepsaný servisní interval a zkontrolujte ostatní komponenty hnacího ústrojí, neboť poškozená řemenice nebo hnací kolo variáturu mohou poškodit i nový řemen
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Upozornění: Moderní hnací řemeny nevykazují viditelné opotřebení, a jejich životnost může být ukončena velmi náhle a v nepravý okamžik. Aby se nestalo, že Vás prasklý řemen nechá někde napospas, je potřeba provádět pravidelnou kontrolu včetně případného dopínání řemenu a zejména výměnu v pravidelných intervalech (nejlépe dle servisního manuálu výrobce Vašeho motocyklu/čtyřkolky).
Při výměně řemenu postupujte dle manuálu výrobce motocyklu. Aby nedošlo k poškození řemenu během montáže, řemen nesmí být jakkoli natahován nebo nasazován pomocí páčidla, apod.
Řemen variátoru 803x19,7x9mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 803mm
- šířka: 19,7mm
- výška zubu (tloušťka): 9mm
- rozteč (úhel): 30°
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
SYM 1B01HNA01
SYM 23100-HNA-0000
Vhodné pro motocykly:
SYM GTS Joymax 125 / 06-07
SYM Joyride EU2 125 / 05-07
SYM Joyride EVO 125 / 09-14
Hnací řemeny od výrobce JT disponují nejnovějšími konstrukčními prvky.
Řemeny jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů, aby poskytovaly vysoké tepelné schopnosti, maximální odolnost proti opotřebení a dlouhou životnost.
Vyrábějí se ve dvou provedení:
>> provedení Kevlar MAX KRV Aramid Fibers
- vyztuženo pevnými, tepelně odolnými aramidovými vlákny pro delší životnost a lepší výkon
- jednoduchým nebo dvojitým ozubením pro přesné přizpůsobení řemenu OEM
>> provedení PREMIUM Drive Belt
- prémiový hnací řemen pro rychlou výměnu, vyrobený podle přesných specifikací OEM
- poskytuje vynikající stabilitu a odolnost vůči boční přítlačné síle, nabízí odolnost a spolehlivost pro plynulý chod převodu skútru
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
BMW 13728561572
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
BMW F750 GS / 17-22
BMW F850 GS / 17-22
BMW F850 GS Adventure
BMW F900R / 20-22
BMW F900XR / 20-22
Polotovar pro výrobu vzduchového filtru
- vhodné pro výrobu jakéhokoliv typu a tvaru pěnového vzduchového filtru pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- materiál s velmi jemnou strukturou (mikrofiltr) pro vysokou účinnost filtrace vzduchu a perfektní úroveň ochrany motoru před poškozením vstupem nečistot do motoru
- filtrační materiál většinou používaný pro vlastní výrobu vzduchového filtru nebo vložky do klece vzduchového filtru
- lze přizpůsobovat a řezat dle potřeby a tvaru airboxu v motocyklu nebo držáku filtru
Vhodné pro všechny motocykly s pěnovým vzduchovým filtrem (offroad, trail, skútry, dual-sport, apod.)
Rozměry: 30x40cm
Výška materiálu: 12mm
Originální vzduchové filtry poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní fitraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Řemen variátoru 814x22x10mm pro skútry
- řemen je kvalitní náhradou sériového řemene
- umožňuje plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují odolností a tichým chodem a umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost
- při výměně dodržujte předepsaný servisní interval a zkontrolujte ostatní komponenty hnacího ústrojí, neboť poškozená řemenice nebo hnací kolo variáturu mohou poškodit i nový řemen
Parametry:
- délka: 814mm
- šířka: 22mm
- výška zubu (tloušťka): 10mm
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Upozornění: Moderní hnací řemeny nevykazují viditelné opotřebení, a jejich životnost může být ukončena velmi náhle a v nepravý okamžik. Aby se nestalo, že Vás prasklý řemen nechá někde napospas, je potřeba provádět pravidelnou kontrolu včetně případného dopínání řemenu a zejména výměnu v pravidelných intervalech (nejlépe dle servisního manuálu výrobce Vašeho motocyklu/čtyřkolky).
Při výměně řemenu postupujte dle manuálu výrobce motocyklu. Aby nedošlo k poškození řemenu během montáže, řemen nesmí být jakkoli natahován nebo nasazován pomocí páčidla, apod.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Piaggio 841213
Vhodné pro skútry:
Aprilia Atlantic 125 / 03-12
Aprilia Mojito 125 / 03-
Aprilia Habana 125 / 03-
Aprilia SR Max 125ie
Aprilia Sport City One 125
Aprilia SR Motard 125 / 12-14
Gilera Runner 125 / 01-12
Gilera Nexus 125
Gilera DNA 180
Gilera DNA 125
Gilera Nexus 125ie
Gilera Runner 200 VXR / 03-05
Piaggio X7 125ie
Piaggio Liberty 125 / 09-
Piaggio Liberty 125 Sport / 07-08
Piaggio Liberty 125 RST / 01-06
Piaggio X Evo 125 / 07-16
Piaggio X8 125 / 04-
Piaggio X8 150
Vespa GTS 125ie Super Sport
Vespa S 150ie
Vespa LXV 150ie
Vespa LX 150ie
Vespa S 125ie
Vespa LXV 125ie
Vespa LX 125ie
Vespa S 150
Vespa S 125
Vespa GT 125
Vespa GTS 125
Vespa LXV 125ie
Vespa Primavera 150ie
Vespa Primavera 125ie
Vespa 946 125ie
Vespa S 125ie
Vespa LX 125ie
Vespa GTS 125ie Super
Vespa GTV 125
Vespa LXV 150 / 05-09
Vespa LXV 125 / 05-09
Vespa LX 150 / 05-09
Vespa LX 125 / 05-09
Vespa ET4 150 / 00-
Vespa ET4 125 / 00-
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku