Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
1-290025
3-290055
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 250
EBC FA448
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 46113030000
KTM 46213030000
KTM 47013090000
KTM 47013090200
Husqvarna 8000H7132
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 873
BREMBO 07.GR69
BRENTA 4160
CL BRAKES 1078
EBC FA357
GALFER FD265
LUCAS MCB740
TRW MCB740
NEWFREN FD0354
SBS 783
GOLDFREN 185
FERODO FDB2157
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 45113030000
Husqvarna 8000H4667
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 897
BREMBO 07.GR70
BRENTA 3032
BRENTA 4032
CL BRAKES 1128
EBC FA325R
LUCAS MCB750
TRW MCB750
NEWFREN FD0372
SBS 794
VESRAH VD-991
GOLDFREN 190
FERODO FDB2183
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3B4-W0045-00-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA49
EBC FA443
LUCAS MCB801
TRW MCB801
NEWFREN FD0427
NEWFREN FD0430
SBS 850
VESRAH VD-279/2
FERODO FDB 2231
GOLDFREN 255
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3B4-W0045-10-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA48
EBC FA444
LUCAS MCB802
TRW MCB802
NEWFREN FD0429
SBS 849
VESRAH VD-278/2
FERODO FDB 2230
GOLDFREN 256
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR250R / 88-07
Honda CR500R / 88-01
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450X / 05-18
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRM250
Honda CRM250R
Honda TRX450R / 04-14
Honda TRX450ER / 06-14
Honda TRX700XX / 08-09
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX400 EX Sportrax / 05-08
Honda TRX400 X / 09-14
Honda XR600R / 91-00
Honda XR600R (Australia) / 93-94
Honda XR650 L / 93-20
Polaris 500 Outlaw / 06-07
Polaris 500 Predator E 2x4 / 03-04
Polaris 500 Predator / 05-06
Polaris 500 Predator LE / 07
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro:
Yamaha YFZ450R / 09-19
Yamaha YFZ450R Special Edition / 13-19
Yamaha YFZ450 X / 10-11
Yamaha YFM700R Raptor / 06-19
Yamaha YFM700RSE Raptor Special Edition / 07-18
Yamaha YFM700RYR-W Raptor Gytr Edition / 07
Lanka/Lanovody od americké značky AllBalls jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- předem namazaná nylonová vnitřní vrstva zaručuje hladký provoz a dlouhou životnost
- konce lanek vyráběné odléváním pro vyšší odolnost proti vytažení
- snadná a rychlá montáž
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl/čtyřkolku viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 17910-HN5-670
Honda 17910-HP5-600
Originální nádobka brzdové kapaliny (Brake Fluid Reservoir Brembo) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 420
- řetěz: 1/2x1/4"
- vnější průměr: 180mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Motocyklové rukojeti Domino Dual Grips 2041 ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motocyklové rukojeti Domino Dual Grips 2041 ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motocyklové rukojeti Domino Dual Grips 2041 ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motocyklové rukojeti Domino Dual Grips 2041 ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motocyklové rukojeti Domino Dual Grips 2041 ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku