Centrklíč (klíč na dráty / klíč na špice) vhodný pro motocykly KTM, Husqvarna, Husaberg
- kalený centrklíč vyrobený v ČR
- vyrobený k kvalitního odlitku
- určený pro motocykly motokros, enduro značek KTM, Husqvarna, Husaberg
Určen pro niple s rozměry: 6,2 a 7,1mm
Motocyklové rukojeti Progrip PĚNOVÉ určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec" a horská kola (MTB).
Speciální pěnový materiál posktytuje maximální pohodlí při řízení a zároveň poskytuje výborný grip/uchycení proti sklouzávání rukou z řidítek. Pěnové provedení "Foam" dokonale zamezuje tvorbě mozolů a otlaků i při delších cestách, závodech Rallye, apod.
- pěnové (Foam)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 130mm
- provedení - Foam
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha DT125R / 90-03
Yamaha DTR125 / 90-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha DT200R / 88-
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TZR80R / 96-
Yamaha TZR125R / 93-99
Yamaha TZR125RR / 96-00
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Derbi 125 GPR Nude / 04-08
Derbi 125 GPR Racing / 04-08
Gilera 125SC / 06-08
Kawasaki BX125 Ninja / 19-20
Kawasaki Z125 (BR125) / 19-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 99-23
Yamaha YZF400 / 98-99
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-23
Yamaha WRF400 / 98-01
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-23
Yamaha YZ250X / 16-23
Yamaha YZF450X / 16-23
Yamaha TDR250 / 88-90
Yamaha TZR250 / 87-94
Yamaha TZR250R V-Twin (Japan) / 91-94
Yamaha FZ400 (Japan) / 97
Yamaha YZF-R25 (Japan) / 15-18
Yamaha MT-25 (Japan) / 16-18
Yamaha MT-03 (MTN320-A) / 16-20
Yamaha YZF-R3 / 15-21
Yamaha MX400 B (USA) / 75
Yamaha DT400 / 75-76
Yamaha TT500 / 77-80
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT500 / 77-85
Yamaha YFZ450 S,T,V,W,X,Y,B,D / 04-13
Yamaha YFZ450SE-W,X Special Edition / 07-08
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Kawasaki KX250 / 99-08
Kawasaki KLX300 (KLX300R) / 03-07
Kawasaki 400 Ninja (Japan) / 14-17
Kawasaki 400 Ninja R (Japan) / 14-17
Kawasaki ER-6F (EX650) / 06-16
Kawasaki ER-6N (ER650) / 06-16
Kawasaki EN650 Vulcan-S / 15-20
Kawasaki EX650 Ninja 650R / 06-20
Kawasaki KLE650 Versys / 07-20
Kawasaki KLE650 Versys LT / 16-20
Kawasaki Z650 (ER650) / 17-20
Kawasaki W800 (EJ800) / 11-20
Kawasaki W800 BKF,BLF Street (EJ800) / 19-20
Kawasaki W800 CKF,CLF Cafe (EJ800) / 19-20
Suzuki RGV250N / 92-
Suzuki 400 Inazuma (Japan) / 97-04
Suzuki GS500 E / 88-93
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SV650 / 16-20
Oprav. sada do náboje předního a zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). Kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Beta 12.94010.000
Aprilia 00058020200
Aprilia AP8110046
Sherco R360
Suzuki 0812362027
KTM 0625062027
KTM 0625062028
Kawasaki 601B6202U
Yamaha 93306-20211-00
Yamaha 93306-20204-00
Vhodné pro modely:
sada předního kola
Aprilia RS50 / 06-08
Beta EVO JR 80 / 09-21
Beta REV 50 / 06-08
Beta REV 80 / 06-07
Beta Cobra CX 50 JR. / 08-13
Beta CX 50 SR. / 07-13
Beta CX 65 / 07-12
Beta KING 50 / 05-06
Kawasaki KDX200 / 83-85
Kawasaki KDX250 / 83-84
Kawasaki KTM SM 50 / 06
Kawasaki SR ADV 50 / 04-07
Kawasaki SX 50 / 06-11
Kawasaki SX 50 Mini / 08-11
Kawasaki SX PRO JR 50 / 02-09
Kawasaki SX PRO SR 50 / 02-05
Kawasaki SXS 50 / 11-12
Sherco Enduro 50 / 04-18
Sherco SM R 50 / 20-21
Sherco SM RS 50 / 20-21
Sherco X-Ride 1.25 / 14
Sherco X-Ride 125 / 12
Sherco X-Ride 2.9 / 12
Sherco X-Ride 2.90 / 14
Suzuki GT550 Indy / 72
Suzuki GT750 Lemans / 72
Suzuki PE175 / 81-84
Suzuki RG125 (Euro) / 92-94
Suzuki RM125 / 81-86
Suzuki RM250 / 81-86
Suzuki RM465 / 81-82
Suzuki RM500 / 83-84
Suzuki SP600 / 85
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 76-79
Yamaha IT425 / 80
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha TT600 / 83-84
Yamaha TY350 / 85-86
Yamaha TZ250 / 72-82
sada zadního kola
Aprilia RS50 / 99-08
Aprilia RS50 TUONO / 03-04
Beta EVO JR 80 / 09-21
Beta REV 50 / 06-08
Beta REV 80 / 06-07
KTM SM50 / 06
KTM SX50 / 06-14
KTM SX50 Mini / 09-14
KTM SX PRO JR 50 / 09
KTM SX PRO SR 50 / 04-05
KTM SXS50 / 11-14
Suzuki RM100 / 79-81
Suzuki RM125 / 79-86
Suzuki RM250 / 79-83
Suzuki RM400 / 79-80
Suzuki RS175 / 80-82
Suzuki TC185 / 76-77
Suzuki TS185 / 72-73
sada středního kola
Polaris Ranger Series 11 4x4 & 6x6 / 07
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro bezhrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek bez hrazdy (28,6 mm = 1 1/8")
- vyroben z hustého materiálu pro dokonalou ochranu jezdce proti nárazu
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha DT125R / 90-03
Yamaha DTR125 / 90-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha DT200R / 88-
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TZR80R / 96-
Yamaha TZR125R / 93-99
Yamaha TZR125RR / 96-00
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Derbi 125 GPR Nude / 04-08
Derbi 125 GPR Racing / 04-08
Gilera 125SC / 06-08
Kawasaki BX125 Ninja / 19-20
Kawasaki Z125 (BR125) / 19-20
Kohout palivový univerzální
- benzinový kohout pro vypínání paliva ON/OFF
- pro palivovou hadičku 8mm
- jednoduchým uzavřením palivového kohoutu se zabrání úniku paliva při odstavení motocyklu nebo například při práci na karburátoru
- vhodný pro montáž do nádrže
Rozměry:
- celková délka: 70mm
- jedna strana se závitem a těsnícím kroužkem
- druhá strana pro připojení hadice 8mm
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 77-98
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-89
Yamaha WR250 / 89-98
Yamaha WR500Z / 92-94
Yamaha IT250 / 77-84
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha XT240
Yamaha XT250 / 80-92
Yamaha TT250 / 80-82
Yamaha DT250MX / 77-82
Yamaha DT400MX / 77-78
Yamaha MX250 / 75-76
Yamaha RZ250 / 84-91
Yamaha RZ250R
Yamaha RZZ250RR
Yamaha SR250 / 80-96
Yamaha SR250SE / 79-84
Yamaha SR250 Exciter / 80-82
Yamaha YD250
Yamaha YTZ250 (Tri Moto) / 85-86
Yamaha TY250S (Monoshock) / 84-90
Yamaha TY250R (Monoshock) 84-90
Yamaha TYZ250 / 93
Yamaha TY300S / 84-90
Yamaha TY300R / 84-90
Yamaha TY350 / 85-86
Yamaha RD350YPVS / 83-95
Yamaha RZ350 / 83-88
Yamaha XV250 Virago / 95-08
Yamaha XV250 Virago Route / 95-07
Yamaha XV250 Route / 88-90
Yamaha XV250 V-Star / 08-18
Yamaha YFA1 125 Breeze / 89-04
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-12
Yamaha YFM350X Warrior / 87-04
Yamaha YFM350 Raptor / 04-13
Yamaha YFM350R Raptor / 07-13
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-06
Kawasaki KX250 / 87-98
Kawasaki KX500 / 87-04
Kawasaki KDX200 / 84-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KX500 C1,D1,E1-E16 / 87-04
Kawasaki KL250 / 77-85
Kawasaki KL250 Super Sherpa / 00-09
Kawasaki KLX250 / 91-16
Kawasaki KLX300 / 97-02
Kawasaki KLX300R / 97-02
Kawasaki KV250 / 85-86
Kawasaki Z250LTD / 81-83
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki KZ250 / 80-81
Kawasaki Z200 / 77-83
Kawasaki KXF250 A1,A2 Tecate / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 99-23
Yamaha YZF400 / 98-99
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-23
Yamaha WRF400 / 98-01
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-23
Yamaha YZ250X / 16-23
Yamaha YZF450X / 16-23
Yamaha TDR250 / 88-90
Yamaha TZR250 / 87-94
Yamaha TZR250R V-Twin (Japan) / 91-94
Yamaha FZ400 (Japan) / 97
Yamaha YZF-R25 (Japan) / 15-18
Yamaha MT-25 (Japan) / 16-18
Yamaha MT-03 (MTN320-A) / 16-20
Yamaha YZF-R3 / 15-21
Yamaha MX400 B (USA) / 75
Yamaha DT400 / 75-76
Yamaha TT500 / 77-80
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT500 / 77-85
Yamaha YFZ450 S,T,V,W,X,Y,B,D / 04-13
Yamaha YFZ450SE-W,X Special Edition / 07-08
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Kawasaki KX250 / 99-08
Kawasaki KLX300 (KLX300R) / 03-07
Kawasaki 400 Ninja (Japan) / 14-17
Kawasaki 400 Ninja R (Japan) / 14-17
Kawasaki ER-6F (EX650) / 06-16
Kawasaki ER-6N (ER650) / 06-16
Kawasaki EN650 Vulcan-S / 15-20
Kawasaki EX650 Ninja 650R / 06-20
Kawasaki KLE650 Versys / 07-20
Kawasaki KLE650 Versys LT / 16-20
Kawasaki Z650 (ER650) / 17-20
Kawasaki W800 (EJ800) / 11-20
Kawasaki W800 BKF,BLF Street (EJ800) / 19-20
Kawasaki W800 CKF,CLF Cafe (EJ800) / 19-20
Suzuki RGV250N / 92-
Suzuki 400 Inazuma (Japan) / 97-04
Suzuki GS500 E / 88-93
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SV650 / 16-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 77-98
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-89
Yamaha WR250 / 89-98
Yamaha WR500Z / 92-94
Yamaha IT250 / 77-84
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha XT240
Yamaha XT250 / 80-92
Yamaha TT250 / 80-82
Yamaha DT250MX / 77-82
Yamaha DT400MX / 77-78
Yamaha MX250 / 75-76
Yamaha RZ250 / 84-91
Yamaha RZ250R
Yamaha RZZ250RR
Yamaha SR250 / 80-96
Yamaha SR250SE / 79-84
Yamaha SR250 Exciter / 80-82
Yamaha YD250
Yamaha YTZ250 (Tri Moto) / 85-86
Yamaha TY250S (Monoshock) / 84-90
Yamaha TY250R (Monoshock) 84-90
Yamaha TYZ250 / 93
Yamaha TY300S / 84-90
Yamaha TY300R / 84-90
Yamaha TY350 / 85-86
Yamaha RD350YPVS / 83-95
Yamaha RZ350 / 83-88
Yamaha XV250 Virago / 95-08
Yamaha XV250 Virago Route / 95-07
Yamaha XV250 Route / 88-90
Yamaha XV250 V-Star / 08-18
Yamaha YFA1 125 Breeze / 89-04
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-12
Yamaha YFM350X Warrior / 87-04
Yamaha YFM350 Raptor / 04-13
Yamaha YFM350R Raptor / 07-13
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-06
Kawasaki KX250 / 87-98
Kawasaki KX500 / 87-04
Kawasaki KDX200 / 84-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KX500 C1,D1,E1-E16 / 87-04
Kawasaki KL250 / 77-85
Kawasaki KL250 Super Sherpa / 00-09
Kawasaki KLX250 / 91-16
Kawasaki KLX300 / 97-02
Kawasaki KLX300R / 97-02
Kawasaki KV250 / 85-86
Kawasaki Z250LTD / 81-83
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki KZ250 / 80-81
Kawasaki Z200 / 77-83
Kawasaki KXF250 A1,A2 Tecate / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 12
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro perfektní grip! Jsou vybaveny gelovým povrchem s výstupky proti sklouzávání ruky nebo protáčení v prstech.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení. Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 38 mm
- vnější průměr: 48,5 mm
- délka: 33,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku