Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Průchodka pryžová/gumová pro montáž do kapotáže
- vhodná pro ochranu vedení kabeláře, lanka, hydraulické hadice
- vhodná pro uchycení do šroubového spoje pro snížení vibrací dílů
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a další použití
- kvalitní pryžový materiál
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Tato gumová průchodka nahrazuje originální díl:
Honda 19051-GE2-000
Parametry:
A (vnitřní průměr) = 10mm
B (vnější průměr) = 25mm
C (výška) = 12mm
D (zapuštění) = 2mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Průchodka pryžová/gumová pro montáž do kapotáže
- vhodná pro uchycení do šroubového spoje pro snížení vibrací dílů
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a další použití
- kvalitní pryžový materiál
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Tato gumová průchodka nahrazuje originální díl:
Honda 17611-HA5-000
Parametry:
A (vnitřní průměr) = 12mm
B (vnější průměr) = 27mm
C (výška) = 20,5mm
D (zapuštění) = ---
CENA UVEDENA ZA 1 KUS.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Průchodka pryžová/gumová pro montáž do kapotáže
- vhodná pro ochranu vedení kabeláře, lanka, hydraulické hadice
- vhodná pro uchycení do šroubového spoje pro snížení vibrací dílů
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a další použití
- kvalitní pryžový materiál
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Tato gumová průchodka nahrazuje originální díl:
Honda 18316-KFT-620
Parametry:
A (vnitřní průměr) = 8,5mm
B (vnější průměr) = 18mm
C (výška) = 7mm
D (zapuštění) = 2mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Pružina na výfuk pro motocyklové výfuky s otočným koncem
- válcová vinutá pružina s otočným hákem vyrobená z kvalitní pružinové oceli
- universální použití pro motovýfuky většiny značek motocyklů
- výfuková pružina pro montáž výfukové koncovky nebo výfukového svodu
- kvalitní zpracování
Roztečná délka v klidovém stavu - 87mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pružina na výfuk pro motocyklové výfuky s otočným koncem od japonské značky DRC
- válcová vinutá pružina s otočným hákem vyrobená z kvalitní pružinové oceli
- univerzální použití pro výfuky většiny značek motocyklů a čtyřkolek
- výfuková pružina pro montáž výfukové koncovky nebo výfukového svodu
- jeden konec pružiny je otočný pro snažní montáž a dokonalé uchycení
- kvalitní zpracování a galvanická povrchová úprava proti korozi
Roztečná délka v klidovém stavu - 75mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Silentblok univerzální pro uchycení dílů a eliminaci vibrací
- možnost použití pro montáž k motoru, do tlumičů, ke kapotáži, rámu, apod.
- díky použitému pryžovému materiálu znatelně snižuje přenos vibrací
Rozměry:
- vnitřní průměr: 8,5mm
- vnější průměr: 20mm
- zástavbová šířka: 15,2mm
- celková šířkka: 18mm
Silentblok univerzální pro uchycení dílů a eliminaci vibrací
- možnost použití pro montáž k motoru, do tlumičů, ke kapotáži, rámu, apod.
- díky použitému pryžovému materiálu znatelně snižuje přenos vibrací
Rozměry:
A = 23,5 mm
B = 24 mm
C = M6
D = M6
E = 13 mm
F = 13 mm
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: Basic 520 ORV
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 ATV (5/8"x 1/4")
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active-Ring)
Barva: černá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro řetězy ČZ
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 MX (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 428 MXZ (1/2"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 KZ (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 525 H (5/8"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku