Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 44-47mm
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 48-51mm
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 52-55mm
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Kryt řidítek (polstr na řidítka) pro hrazdová řídítka
- vhodný pro všechny typy a značky řidítek s hrazdou (22,,2mm = 7/8")
- silnostěnný potah s trvalou stálobarevnou grafikou odolnou proti tlakovému mytí a UV záření
- zapínání na suchý zip
- pěnová výstelka s barevným potahem pro ochranu jezdce při pádu proti zranění o klemy a upevnění řídítek
- šířka 250mm
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 55-59mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 20mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Masivní montpáka se zahnutým a rovným koncem
- masivní montpáka pro montáž a demontáž pneumatik
- oboustranné použití podle typu pneumatiky nebo ráfku
- jeden konec rovný a zúžený
- druhý konec mírně zahnutý
- kované provedení
- délka 24cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní spojkové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 2,0mm
- pevná koncovka: mm
- montovací koncovka TYP1: mm
- montovací koncovka TYP2: mm
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 59-63mm
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Koncovka lanka plynu pro karburátor
- koleno vedení lanka plynu vhodné pro karburátory Dellorto a další
- univerzální úhlová koncovka pro použití s plynovým lankem, jehož koncovka nepřesahuje rozměry
- montážní závit M6x0,75
Balení: 1ks
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (608-2Z nebo 608-2RS) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 8mm
- vnější průměr rolny: 32mm
- šířka rolny: 29,5mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku