Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec". Možnost použití i pro horská kola (MTB).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 120mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec". Možnost použití i pro horská kola (MTB).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 120mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec". Možnost použití i pro horská kola (MTB).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 120mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec". Možnost použití i pro horská kola (MTB).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 120mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 21mm
- celková délka: 24mm
- průměr osazení: 9,7mm
- průměr hlavy: 16mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Suzuki 09106-08155
Suzuki 09106-08160
Suzuki 59421-03A01
Suzuki 59421-03A01-XY0
Suzuki 59421-03A10
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki XF650 Freewing / 97-02
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 25mm
- celková délka: 29,5mm
- průměr hlavy: 14mm
- provedení: s čočkovou hlavou
Vhodné pro motocykly:
BMW F800S / 06-07
BMW F800ST / 06-07
BMW R850 / 97-07
BMW R1100 / 95-01
BMW R1100S / 98-05
BMW R1150 / 00-06
BMW R1150RS / 00-05
BMW R1150RT / 00-06
BMW K1200GT / 01-08
BMW K1200LT / 98-09
BMW K1200R / 05-08
BMW K1200R Sport / 07-08
BMW K1200RS / 97-05
BMW K1200S / 05-09
BMW R1200 Avantgarde / 98-02
BMW R1200 Independent / 00-05
BMW R1200 Montauk / 04-05
BMW R1200 CL / 03-05
BMW R1200GS / 04-07
BMW R1200GS / 04-07
BMW R1200GS Adventure / 06-07
BMW R1200R / 06-07
BMW R1200RT / 05-07
BMW R1200S / 06-08
BMW R1200ST / 05-08
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 25mm
- celková délka: 30mm
- průměr hlavy: 16mm
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 30mm
- celková délka: 33,5mm
- průměr osazení: 9,6mm
- průměr hlavy: 17,5mm
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Čepy brzdového třmenu od výrobce AllBalls
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 50 mm
- průměr = 6 mm
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 59345-13A00
Honda 43215-HA5-671
Honda 45215-166-006
Kawasaki 92001-1723
Yamaha 1UY-25924-51-00
ArcticCat 3406-038
Upozornění: Sada obsahuje dva čepy!
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Přední
Suzuki DR125 / 86-88
Suzuki DR125SE / 94-96
Suzuki DR200S / 18-20
Suzuki DR200SE / 96-17
Suzuki DR250 / 85
Honda ATC200X / 86-87
Kawasaki KVF300 Prairie / 99-02
Kawasaki KVF360 Prairie / 03-13
Kawasaki KVF360 Prairie / 03-11
Kawasaki KVF400 Prairie / 98-02
Zadní
ArcticCat 400DVX / 04-08
Honda ATC200X / 86-87
Honda ATC350X / 85-86
Honda TRX250X / 87-92
Honda TRX300EX / 93-08
Honda TRX300X / 09
Honda TRX400EX / 99-08
Honda TRX400X / 09-14
Kawasaki KEF300 Lakota / 95-03
Kawasaki KFX250 Mojave / 87-04
Kawasaki KFX400 / 03-06
Kawasaki KFX450R / 08-14
Kawasaki KXF250 Tecate / 87-88
Kawasaki KXT250 Tecate / 87
Suzuki LT-230E / 87-93
Suzuki LT-230S / 85-90
Suzuki LT-250R / 85-92
Suzuki LT-250S / 89-90
Suzuki LT-500R / 87-90
Suzuki LT-Z400 / 03-14
Yamaha YFM 250 Raptor / 08-13
Yamaha YFM350 Raptor / 04-13
Yamaha YFM350 Warrior / 87-04
Yamaha YFM35FX Wolverine / 95-05
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Yamaha YFS200 Blaster / 03-06
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-09
Yamaha YFZ450 / 04-05
Čepy brzdového třmenu od výrobce AllBalls
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 48,7 mm
- průměr = 6 mm
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 59345-13E00
Yamaha 5DH-25933-00-00
Can-Am 715900384
Upozornění: Sada obsahuje dva čepy!
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro modely:
Přední
Can-Am Maverick X3 Turbo R / 18-21
Can-Am Maverick X3 Turbo R DS / 20
Can-Am Maverick X3 Turbo R RS / 20
Can-Am Maverick X3 Turbo R XDS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XMR / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XRC / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XRS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo RR DS / 22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR RS / 22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XDS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XMR / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XMR / 64 22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XRC / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XRS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo XMR / 18-21
Can-Am Maverick X3 Turbo XRC / 18-21
Can-Am Maverick X3 XDS / 17
Can-Am Maverick X3 XRS / 17
Can-Am Commander 700 DPS / 22
Can-Am Commander 700 XT / 22
Can-Am Defender 1000 / 16-19
Can-Am Defender 1000 CAB / 17-20,
Can-Am Defender 1000 DPS / 16-22
Can-Am Defender 1000 DPS 6x6 / 22
Can-Am Defender 1000 LTD CAB / 21-22
Can-Am Defender 1000 LTD CAB 6x6 / 22
Can-Am Defender 1000 PRO DPS / 20-22
Can-Am Defender 1000 PRO LTD CAB / 21
Can-Am Defender 1000 PRO XT / 20-22
Can-Am Defender 1000 XMR / 18-22
Can-Am Defender 1000 XT / 16-22
Can-Am Defender 1000 XTP / 18-20
Can-Am Defender 500 / 17-21
Can-Am Defender 500 DPS / 17-21
Can-Am Defender 500 DPS / 17
Can-Am Defender 700 / 22
Can-Am Defender 700 DPS / 22
Can-Am Defender 800 / 16-21
Can-Am Defender 800 DPS / 16-21
Can-Am Defender 800 XT / 16-21
Can-Am Defender 900 / 22
Can-Am Defender 900DPS / 22
Can-Am Defender 900XT / 22
Can-Am Defender Max 1000 / 18-19
Can-Am Defender Max 1000 CAB / 18-19
Can-Am Defender Max 1000 DPS / 17-22
Can-Am Defender Max 1000 LONE STAR / 18-22
Can-Am Defender Max 1000 LONE STAR / 22
Can-Am Defender Max 1000 LTD / 21
Can-Am Defender Max 1000 LTD / 20-21
Can-Am Defender Max 1000 XMR / 19-22
Can-Am Defender Max 1000 XT / 17-22
Can-Am Defender Max 700 / 22
Can-Am Defender Max 800 DPS / 17-21
Can-Am Defender Max 800 XT / 17-21
Can-Am Defender Max 900 / 22
Can-Am Defender Max 900 DPS / 22
Can-Am Defender Max 900 XT / 22
Can-Am Maverick Sport 1000 / 19-22
Can-Am Maverick Sport 1000 DPS / 19-20
Can-Am Maverick Sport 1000R DPS / 19-2
Can-Am Maverick Sport 1000R XMR / 19-22
Can-Am Maverick Sport 1000R XRC / 19-22
Can-Am Maverick Sport 1000R XXC / 20-22
Can-Am Maverick Sport Max 1000R DPS / 19-22
Can-Am Maverick Trail 1000 / 18-21
Can-Am Maverick Trail 1000 DPS / 18-22
Can-Am Maverick Trail 700 / 22
Can-Am Maverick Trail 700 DPS / 22
Can-Am Maverick Trail 800R / 18-21
Can-Am Maverick Trail 800R DPS / 18-21
Can-Am Maverick X3 / 17
Can-Am Maverick X3 900 / 18
Can-Am Maverick X3 Max Turbo / 18-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R DS / 20
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R RS / 20-21
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R XDS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R XRS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XDS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XMR / 20-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XRS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo / 18-22
zadní
Suzuki AN650 Burgman / 17
Yamaha YFM700R Raptor / 13-22
Yamaha YFZ450 / 06-13
Yamaha YFZ450R / 09-22
Yamaha YFZ450X / 10-11
Can-Am Commander700DPS / 22
Can-Am Commander700XT / 22
Can-Am Defender1000 / 16-20
Can-Am Defender1000 DPS / 16-22
Can-Am Defender1000 LTD / 21-22
Can-Am Defender1000 PRO DPS / 20-22
Can-Am Defender1000 PRO LTD / 21
Can-Am Defender1000 PRO XT / 20-22
Can-Am Defender1000 XMR / 18-22
Can-Am Defender1000 XT / 16-22
Can-Am Defender1000 XTP / 18-20
Can-Am Defender500 / 17-20
Can-Am Defender500 DPS / 17-20
Can-Am Defender500 DPS Camo / 17
Can-Am Defender700 / 22
Can-Am Defender700 DPS / 22
Can-Am Defender800 / 16-21
Can-Am Defender800 / 18-2
Can-Am Defender800 DPS / 16-21
Can-Am Defender800 XT / 16-21
Can-Am Defender800 XT / 19
Can-Am Defender900 / 22
Can-Am Defender900 / 22
Can-Am Defender900 / 22
Can-Am Defender900 XT / 22
Can-Am Defender Max1000 DPS / 17-22
Can-Am Defender Max1000 / 18-22
Can-Am Defender Max1000 LTD / 20-21
Can-Am Defender Max1000 XMR / 19-22
Can-Am Defender Max1000 XT / 17-22
Can-Am Defender Max700 / 22
Can-Am Defender Max800 DPS / 17-21
Can-Am Defender Max800 XT / 17-21
Can-Am Defender Max900 / 22
Can-Am Defender Max900 DPS / 22
Can-Am Defender Max900 XT / 22
Can-Am Maverick Sport1000 / 19-22
Can-Am Maverick Sport1000 DPS / 19-20
Can-Am Maverick Sport1000R DPS / 19-22
Can-Am Maverick Sport1000R XMR / 19-22
Can-Am Maverick Sport1000R XRC / 19-22
Can-Am Maverick Sport1000R XXC / 20-22
Can-Am Maverick SportMax 1000R DPS / 19-22
Can-Am Maverick Trail1000 / 18-21
Can-Am Maverick Trail1000 DPS / 18-22
Can-Am Maverick Trail700 / 22
Can-Am Maverick Trail700 DPS / 22
Can-Am Maverick Trail800R / 18-21
Can-Am Maverick Trail800R DPS / 18-21
Can-Am Maverick X3 / 17
Can-Am Maverick X3 900 / 18
Can-Am Maverick X3 Max Turbo / 18-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R DS / 20
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R RS / 20-21
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R XDS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Max Turbo R XRS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XDS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XMR / 20-22
Can-Am Maverick X3 Max Turbo RR XRS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo / 18-22
Can-Am Maverick X3 Turbo R / 18-21
Can-Am Maverick X3 Turbo R DS / 20
Can-Am Maverick X3 Turbo R RS / 20
Can-Am Maverick X3 Turbo R XDS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XMR / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XRC / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XRS / 18-19
Can-Am Maverick X3 Turbo R XRS W / 18
Can-Am Maverick X3 Turbo RR DS / 22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR RS / 22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XDS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XMR / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XRC / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo RR XRS / 20-22
Can-Am Maverick X3 Turbo XMR / 18-21
Can-Am Maverick X3 Turbo XRC / 18-21
Can-Am Maverick X3 XDS / 17
Can-Am Maverick X3 XRS / 17
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8133946
Aprilia 8133726
Aprilia 8113869
Aprilia 8213506
Aprilia 8133845
Aprilia 8133539
Aprilia 8213577
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 840
BREMBO 07020
BREMBO 7020
BRENTA 3020
BRENTA 4020
EBC FA298
GALFER FD228
GOLDFREN 150
NEWFREN FD0267
SBS 747
SBS 152
VESRAH VD-974
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113898
Aprilia 00H04704141
Aprilia 8133920
Aprilia 8113751
Benelli R44422001A
Benelli R310000127000
Cagiva 8000 95280
Ducati 61340211A
Ducati 61340381A
Ducati 61340731A
KTM 69013090000
Moto Guzzi 316546810
Piaggio 497394
Piaggio 647076
Piaggio 647077
Yamaha 5NR-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 828
BREMBO 07.BB20
BREMBO 07.BB32
BREMBO 07004
BRENTA 3035
BRENTA 4035
CL BRAKES 2827
EBC FA266
FERODO FDB2074
GALFER FD220
GOLDFREN 152
NEWFREN FD0256
SBS 730
VESRAH VD-964
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113644
Aprilia 8113638
Yamaha 4VV-F5811-00
Yamaha 5RW-F5811-00
Yamaha 5ME-F5811-00
Yamaha 5WW-F5811-20
Yamaha 5MF-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
EBC FA193
GOLDFREN 098
DELTA DB2014
FERODO FDB680
BRAKING 761
GALFER 153
NEWFREN FD0196
SBS 697
VESRAH VD-948
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113651
Aprilia 8213197
Cagiva 800068794
Cagiva 800046147
Ducati 61340311A
Ducati 61340281A
Ducati 61340071A
Ducati 61340541A
Ducati 61340081A
Moto Guzzi 19654601
Moto Guzzi 276546100
Moto Guzzi 19654600
Moto Guzzi 36139666
Moto Guzzi 31654665
Moto Guzzi 27654610
MZ 9021035000
Yamaha 3SH-F5811-20
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Braking 612
Brembo 07BB01
Brenta 3029
Brenta 4029
CL Brakes 2249
EBC FA047
Galfer FD012
Galfer FD170
Gold Fren 038
Lucas / TRW MCB75
Newfren FD0012
SBS 138
SBS 519
SBS 583
Vesrah VD-911
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Přední
Accossato CE50
Accossato CE80
Accossato Enduro50
Accossato KR80
Agrale Elefantre 30
Alfer MC80
Alfer MC125
Alfer MC250
Alfer GR250 Enduro
Aprilia RS50 / 93-98
Aprilia RX50 / 96-98
Aprilia ETX125 / 85-86
Aprilia Leonardo125 / 95-96
Aprilia Climber200 / 93-
Aprilia MX250 / 83-
Aprilia RX250 / 86
Benelli 125 / 76
Benelli 250 / 76-
Benelli 350 / 78-
Benelli 500 / 78-
Benelli 650 / 78-
Beta KR125 / 86-
Beta ALP240 / 91-
Beta CR250 / 83-
Beta KR250 / 86-
Cagiva Cocis50 / 88-
Cagiva Lucky Explorer50 / 88-
Cagiva W4 50 / 94-
Cagiva Cocis80 / 89-
Cagiva W4 80 / 94-
Cagiva Elefant125 / 87-
Cagiva WMX125 / 86-
Cagiva Ala Blu250 / 83-
Cagiva Ala Rossa250 / 83-
Cagiva Ala Verde250 / 83-
Cagiva SSX250
Cagiva ST250
Cagiva SX250
Cagiva WMX250
Cagiva WRX250
Cagiva Ala Azzura
Cagiva Ala Blu350
Cagiva Ala Rossa350
Cagiva Ala Verde350
Cagiva SST350 / 81
Cagiva SX350 / 82
Cagiva T4 350 / 87-
Cagiva T4 500 / 87-
Cagiva WMX500 / 84
Cagiva Ala Azzurra650 / 84
ČZ 180 / 93-96
Derbi TT8
Ducati 350
Ducati 400
Ducati 500
Ducati GTL500
Ducati GTV500
Ducati Pantah500
Ducati S500
Ducati Indiana650
Fantic Caballero50 / 90-
Garelli Urka
Garelli Tiger
Gilera Arizona
Gilera HX125
Gilera RX125
Gilera RX200 Arizona
Gilera RX200
Gilera HX200
Hercules Lotus
HRD 125
Husqvarna CR125 / 85-95
Husqvarna WR125 / 86
Husqvarna WR240 / 86
Husqvarna CR250 / 85-95
Husqvarna WR400 / 86-
Husqvarna CR500
Husqvarna 510
Italjet Boss350
Italjet CX350
Italjet Road Master350
Keeway ARN50 / 10-11
Keeway Hacker50 / 08-09
Keeway ARN125 / 06-12
Keeway Hacker125 / 08-10
Keeway ARN150 / 06-09
Keeway Hacker150 / 08-10
KTM Comet50
KTM MX50
KTM RSV50
KTM MX80
KTM Baja125
KTM GS125
KTM MX125
KTM Baja250
KTM GS250
KTM MX250
KTM GS300
KTM Country
KTM GS350
KTM GS390
KTM MX495
KTM GS500
KTM MX500
KTM GXE500
KTM Enduro600 / 86-00
Laverda OR50
Laverda GS125
Laverda 350
Laverda Alpino500
Laverda PF500
Laverda RS500
Laverda OR600
Maico GM
Moto Guzzi V35 350 Florida / 86-90
Moto Guzzi V35 350 / 77-87
Moto Guzzi NTX350 / 87-90
Moto Guzzi MTX350 Nevada / 92-99
Moto Guzzi V50 500 / 77-86
Moto Guzzi V65 / 83-91
Moto Guzzi NTX650 / 87-90
Moto Guzzi NTX750 / 98-01
Moto Guzzi NTX750 Strada / 93-95
Moto Guzzi NTX750 Targa / 90-93
Moto Guzzi NTX750 Nevada / 91-01
Moto Guzzi V75 / 92-01
Moto Morini Camel501 50
PUCH
SWM S1
SWM S2
zadní
Alfer MC125
Alfer MC250
Alfer GR250 Enduro
Alfer GR300 Enduro
Alfer TX300
Aprilia Tuareg50 / 87-
Aprilia Tuono50 / 03-04
Aprilia AF1 125 / 87-
Aprilia AF1 125 Replica / 89-91
Aprilia AF1 125 Sintesi / 89-91
Aprilia AF1 125 Futura / 90-91
Aprilia AF1 125 Europa / 90-91
Aprilia AF1 125 Futura Sport / 93-03
Aprilia Clasic125 / 96-
Aprilia RS125 Extrema / 93-97
Aprilia RS125 Replica / 93-97
Aprilia RS125 / 98-06
Aprilia Tuareg125 / 86-
Aprilia Tuono125 / 03-04
Aprilia Climber200 / 93-
Aprilia RS250 / 95-02
Aprilia ETX350 / 86-
Benelli BX250 Motard / 12-13
Benelli 350 / 78-
Benelli 500 / 78-
Benelli 650 / 78-
Bimota YB 7 400
Bimota V Due 500
Bimota YB 9
Bimoto Supermono650
Bimota SB7 750
Bimota YB4 750
Bimota DB1
Bimota Mantra
Bimota DB
Bimota SB8K
Bimota SB8 1000RE
Bimota YB6
Bimota YB8
Bimota YB10
Bimota YB11
Bimota DB5 / 08-09
Bimota DB6 / 08-09
Bimota Tesi3D / 09-
Bimota DB7 / 09-
Bimota SB6 / 97-
Cagiva Cocis50 / 89-
Cagiva Supercity50 / 93
Cagiva Supercity80
Cagiva Blues125 / 88-92
Cagiva Freccia125 / 87-
Cagiva K7 125 / 91
Cagiva Mito125 / 91-
Cagiva Mito525 / 07-
Cagiva Planet125 / 88-
Cagiva Raptor125 / 03-
Cagiva Supercity125 / 94-
Cagiva W8 125 / 92-95
Cagiva Elefant350 / 85-
Cagiva River500 / 94
Cagiva Ala Azzurra650 / 84
Cagiva Elefant650 / 85-
Cagiva W16 / 93-
Cagiva Dakar750 / 87-
Cagiva Elefant750 / 87-
Ducati 350 / 75-
Ducati Desmo400 / 87
Ducati Monster400 / 95-
Ducati Supersport400 / 92-97
Ducati GTL500
Ducati GTV500
Ducati Pantah500
Ducati S500
Ducati 502 / 93-99
Ducati 550Supermono
Ducati 600Supersport
Ducati Monster600 / 93-00
Ducati M620 Monster / 03-
Ducati Multistrada620 / 03-06
Ducati Desmo650
Ducati Indiana650
Ducati 748 Biposto / 95-
Ducati 748 / 95-
Ducati 750 Supersport / 92-97
Ducati M750 Monster / 96-
Ducati SS750 / 92-98
Ducati Monster800 / 03-
Ducati 851 / 88-92
Ducati 880 / 94-95
Ducati 888 / 92-95
Ducati 900 / 92-98
Ducati 900 Supermono / 93-95
Ducati 900 Monster / 93-
Ducati 916 Strada / 94-98
Ducati M916 Monster / 01-02
Ducati 996Biposto / 99-
Ducati 998R / 02-
Ducati 998S / 02-
Ducati Monster1000 / 03-06
Ducati Monster S2R / 07
Ducati Monster S4R / 06-07
Gilera CMM
Gilera Crono125
Gilera CX125
Gilera FastBike125
Gilera GFR125
Gilera KK125
Gilera KZ125
Gilera MX125
Gilera R1 125
Gilera SP125
Gilera XR
Gilera RV200
KTM GS125
KTM MX125
KTM GS250
KTM MX250
KTM GS300
KTM Enduro600 / 86-00
Laverda OR50
Laverda GS125
Laverda 350
Laverda Alpino500
Laverda PF500
Laverda RS500
Laverda 650
Laverda LYNX650
Laverda Ghost
Laverda CUP
Laverda Diamante
Laverda 750S / 98-01
Laverda Jota1000
Malanca
Montesa
Moto Guzzi V35 350 Florida / 86-90
Moto Guzzi V35 350 / 77-87
Moto Guzzi NTX350 / 87-90
Moto Guzzi MTX350 Nevada / 92-99
Moto Guzzi V50 500 / 77-86
Moto Guzzi V65 / 83-91
Moto Guzzi NTX650 / 87-90
Moto Guzzi NTX750 / 98-01
Moto Guzzi NTX750 Strada / 93-95
Moto Guzzi NTX750 Targa / 90-93
Moto Guzzi NTX750 Nevada / 91-01
Moto Guzzi V75 / 92-01
Moto Guzzi 1000Daytona / 92-98
Moto Guzzi V10 1000 / 97-99
Moto Guzzi 1100 Sport
Moto Guzzi V11 1100 Ballabio / 03-05
Moto Guzzi V11 1100 Le Mans / 01-05
Moto Guzzi V11 1100 Sport / 99-01
Moto Guzzi V11 1100 Scura / 01-03
Moto Guzzi V11 1100 Naked / 02-03
Moto Morini Dart350 / 90-
Moto Morini Excalibur350 / 90-
Moto Morini Kanguro350 / 87-
Moto Morini New York350 / 89-
Moto Morini WS350 / 93-
Moto Morini Dart400 / 90-
MZ Scorpion660 / 95-
Norton Formula1 / 89-91
TM SMM
Yamaha TDR125 / 92
Yamaha TZR125 / 91-
Yamaha SZR660 / 96-97
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Hlavní výhody předních řetězových koleček řady RACING jsou nízká hmotnost díky odlehčovacím a i odbahňovacím drážkám, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.
Přední řetězová kolečka RACING disponují odlehčovacími radiálními otvory, které snižují rotační hmotu u motoru, a umožňují tak rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo. A dále jsou vybavena odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů, které znemožnují bahnu usazovat se na kolečku nebo na řetězu, a tím prodlužují životnost předního kolečka i řetězu.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku