Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 10-14
Honda CRF450R / 09-16
Yamaha YZ125 / 04-17
Yamaha YZ250 / 04-17
Yamaha YZF250 / 04-17
Yamaha YZF450 / 04-17
Kawasaki KXF250 / 13-16
Kawasaki KXF450 / 09-14
Suzuki RMZ250 / 13-17
Suzuki RMZ450 / 13-14
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 10-14
Honda CRF450R / 09-16
Yamaha YZ125 / 04-24
Yamaha YZ250 / 04-24
Yamaha YZF250 / 04-24
Yamaha YZF450 / 04-24
Kawasaki KXF250 / 13-24
Kawasaki KXF450 / 09-14
Suzuki RMZ250 / 13-24
Suzuki RMZ450 / 13-14
Fantic XX125 / 21-24
Fantic XX250 / 21-24
Fantic XXF250 / 21-24
Fantic XXF450 / 21-24
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky jsou 2 vnitřní plastovéch adaptéry pro rozsah vidlic 26-39mm
- lze použít pro všechny konvenční a obrácené přední vidlice (up-side-down forks)
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky 5 různých rozměrů plastových adaptérů
- lze použít pro všechny konvenční a obráceně přední vidlice
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Sada pro snížení motocyklu ZETA LOWERING KIT od japonské značky ZETA
- vhodné pro přední vidlice WP / White Power (XPLOR vidlice)
- díly mají dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- snížení o 30mm
- nezkracuje délku vidlice při zkrácené pozici vidlice
- zaručen dostatečný prostor mezi kolem při snížené pozici
Dodáváno v sadě.
Vhodné pro motocykly:
KTM 150EXC / 20-23
KTM 250EXC / 17-23
KTM 300EXC / 17-23
KTM 250EXCF / 17-23
KTM 350EXCF / 17-23
KTM 450EXCF / 17-23
KTM 500EXCF / 17-23
KTM 125XCW / 17-20
KTM 150XCW / 17-23
KTM 250XCW / 17-23
KTM 300XCW / 17-23
KTM 350XCFW / 20-23
KTM 500XCFW / 20-23
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 17-23
Husqvarna TE300 / 17-23
Husqvarna FE250 / 17-23
Husqvarna FE350 / 17-23
Husqvarna FE450 / 17-23
Husqvarna FE501 / 17-23
Husqvarna 701 Enduro / 19-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas-Gas EC300 / 21-23
Gas-Gas ECF250 / 21-23
Gas-Gas ECF350 / 21-23
Sherco 125SE Racing / 18-19
Sherco 250SE Racing / 19
Sherco 300SE Racing / 19
Sherco 250SEF Racing / 19
Sherco 300SEF Racing / 19
Sherco 450SEF Racing / 19
Sherco 125SE Six Days / 18
Sherco 250SE Six Days / 18
Sherco 300SE Six Days / 18
Sherco 250SEF Six Days / 18
Sherco 300SEF Six Days / 18
Sherco 450SEF Six Days / 18
Sherco 250SE Factory / 18
Sherco 300SE Factory / 18
Sherco 250SEF Factory / 18
Sherco 300SEF Factory / 18
Sherco 400SEF Factory / 18
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Yamaha WR250R / 07-17
Yamaha WR250X / 07-17
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Honda CRF150R / 07-23
Honda CR80 / 96-07
Honda CR85 / 96-07
Suzuki RM85 / 02-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Originální kompresní pístek (kompletní včetně pouzder a těsnění) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Honda CRF450R / 15-16
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Planžety pro seřizování průběhu, chodu, rychlosti reakce, funkce a citlivosti pérování (planžety předních vidlic a planžety zadního tlumiče)
- různým nastavením planžet (přidáním, změnou průměru nebo odebráním) se reguluje (zvyšuje nebo snižuje) rychlost a objem průtoku tlumičového oleje pro nastavení útlumu, komprese a zpětné reakce tlumiče dle individuálních požadavků jezdce a konkrétního charakteru trati
- vysoce kvalitní kalená a temperovaná uhlíková ocel SANDVIK 20C speciálně vyvinutá pro výrobu planžet tlumičů pérování nabízí pevnost a odolnost proti opotřebení, vysokou únavovou pevnost v ohybu a nárazu, dokonalou rovnost, nízkou úroveň nekovových inkluzí.
- možnost nastavení pérování přesně podle požadavků nebo konkrétních podmínek použití
- nastavení nebo úprava útlumu pomocí změny složení a sestavení planžet
- vhodné pro použití ve všech systémech odpružení značek Kayaba/KYB, Showa, Öhlins, White Power/WP, Sachs, Marzocchi, Rieger, Sölva a další.
Vnitřní průměr (d) = 16mm
Vnější průměr (D) = 22mm
Síla materiálu (H) = 0,25mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 5 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 5 kusů.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku