Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 43 mm
- délka pružiny: 660 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 38 mm
- délka pružiny: 590 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 51401-KZZ-901
Honda 51401-KZZ-D21
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 51401-K1T-E51
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 42 mm
- délka pružiny: 745 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 43 mm
- délka pružiny: 660 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 44,1 mm
- délka pružiny: 662 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 42 mm
- délka pružiny: 745 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 43 mm
- délka pružiny: 660 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů od japonské značky DRC
- tuningové pružiny navržené pro poskytnutí nejvhodnějšího účinku odpružení při jízdě v terénu (enduro jízdu)
- zlepšují stabilitu a zvyšují pružení pro pohodlnou sportovní jízdu u motocyklů, jejichž originální pérování je nastaveno pouze pro jízdu na silnici a velmi lehký terén
- pružiny jsou vyráběny v tvrdosti "HARD", která je určena pro sportovní enduro jízdu
- při použití pružin "HARD" se výrazně zvyšují vlastnosti pružení a eliminuje se jízda "na doraz", kdy originální pérování nestačí sportovní jízdě v terénu
- značka DRC nabízí výhradně pružiny pérování jen pro motocykly DUAL SPORT
Výrobce poskytuje pouze orientační převod tvrdosti "HARD" = při hmotnosti 65kg je v závislosti na modelu tuhost pružiny o 25% až 30 % vyšší.
Kód výrobce DRC D35-01-001
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 38 mm
- délka pružiny: 575 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 51401-KZZ-901
Honda 51401-KZZ-D21
Klemy řízení Fix-System od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Rozměry:
- průměr šroubu 10mm
- šířka drážky 22mm
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek motocyklů KTM, Husaberg, Husqvarna
- dodávány včetně šroubů a podložek pro navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení 10mm)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- možnost dokoupení podložek v různých výškách od 5 do 30mm
Klemy řízení Fix-System od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Rozměry:
- průměr šroubu 12mm
- šířka drážky 26mm
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek motocyklů KTM, Husaberg, Husqvarna
- dodávány včetně šroubů a podložek pro navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení 10mm)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- možnost dokoupení podložek v různých výškách od 5 do 30mm
Pumpa s digitálním LCD displejem od francouzské značky SCAR
- pro vzduchové vidlice KAYABA / SHOWA / WHITE POWER
- maximální tlak 300PSI = 20,7barů = 20,4atm
- funkce automatický start (Auto Start) a automatické vypnutí (Auto Shut-Off)
- otočná hadice 360° pro možnost přístupu k vidlicím ve všech směrech
- univerzální otočný ventil pro použití se standardními řidítky i řidítky Fatbar
- umožňuje rychlou a snadnou manipulaci díky otočnému mechanismu s flexibilní hadicí a otočným ventilem
- pro přesné nastavení tlaku je vybavena odvzdušňovacím tlačítkem
- digitální displej pro přesné nastavení tlaku
- tlačítko Micro-Button pro úpravu a nastavení tlaku
- možnost použití pro nafukování pneumatik
- vyměnitelná baterie
Pumpa je vhodná pro všechny vzduchové vidlice KAYABA / SHOWA / WHITE POWER.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku