Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální spojková pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem
Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu
Radiální spojková pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem
Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu
Řídící jednotka RX1 PRO Basic od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
RX1 Pro Basic lze rychle a snadno namontovat přímo na hlavní kabeláž kola, aniž byste museli upravovat elektrický systém, protože jednoduše nahrazuje původní ECU.
Dokáže rychle zpracovat vstupní data přicházející z CPS (Cam Position Sensor), TPS (Throttle Position Sensor), MAP (Senzor absolutního tlaku v potrubí), IAT (Snímač teploty nasávaného vzduchu) a ECT (Snímač teploty chladicí kapaliny motoru) a upravit zapalování. a podle toho karburaci za všech povětrnostních podmínek a v jakékoli nadmořské výšce.
Každá kalibrace byla pečlivě vyvinuta pro každou konkrétní aplikaci. Výsledky jsou schváleny po intenzivním testování na zkušební stolici i závodní dráze inženýry GET spolu s nejlepšími týmy v šampionátech MXGP a AMA. S RX1 Pro Basic mohou i méně zkušení uživatelé snadno přizpůsobit hlavní parametry mapování, jako je karburace a časy zapalování, v naprosté bezpečnosti pomocí aplikace s GET WIFI-COM (prodává se samostatně). Vlastní stavitelé, kteří potřebují pracovat na vyladěných motorech, mohou upravit každý detail mapování pomocí programovacího softwaru Maya (prodává se samostatně). Maya umožňuje uživateli přizpůsobit časy vstřiku a zapalování, upravit omezovač otáček, nastavit vypínací časy elektronického řazení a využít mnoho dalších profesionálních funkcí.
RX1 Pro Basic je také kompatibilní se systémy sběru dat, jako je GET SL1 přes CAN-BUS, což umožňuje nejnáročnějším technikům exportovat a zpracovávat informace při vývoji a přípravě motocyklu.
ECU je kompletní se dvěma předinstalovanými závodními mapami.
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |