Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Určený pro motocykly o objemu do 450 ccm.
Řetěz je vhodný pro silniční a terénní motocykly.
Typové označení: 520H (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: žlutá
Statická pevnost: 33,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 NZ (pevnost 35,8 kN)
ČZ 520 H (pevnost 36,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- řetěz KXZ4 je lehký a výkonný motocrossový řetěz, ve kterém jsou použity všechny nejmodernější technologie a pouze vysoce kvalitní materiály
- řetěz KXZ nahrazuje předchozí řadu MXZ, která byla používána jezdci a týmy v mistrovství světa MX-GP
- řetěz KXZ4 disponuje novým zdokonaleným čepem HCR PIN (High Tech Chromium Carbide Layered Pin), který nabízí nadstandardní životnost a lepší odolnost proti opotřebení
- díky použitým technologiím a materiálu (chrom-molybdenová ocel) je řetěz rozměrově stálý a vysoce výkonný
- určený pro offroadové motocykly o objemu do 450 ccm
- řetěz určen zejména pro terénní použití (offroad)
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu Premium Motocross (pro motokros, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: barva ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
ČZ 520 MX (pevnost 35,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R
Honda CR250R
Honda CR500R
Honda CRF250R
Honda CRF250X
Honda CRF450R
Honda CRF450X
Honda CRF450RX
Honda CRF450L / 19
Honda CRF150F / 03-18
Honda CRF230 / 08-10
Honda CRF230 F / 03-19
Honda XR250 III S (Baja) / 96
Honda XR250S / 96
Honda XL250S Japan
Honda XL250 (ME06) Japan
Honda CRM250 Japan
Honda XR250 Baja Japan / 97-07
Honda XR250R / 96-04
Honda XR400R / 96-04
Honda XR650R / 00-07
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ125 / 99-21
Yamaha YZ250 / 99-21
Yamaha YZF250 / 01-21
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-21
Yamaha YZF450X / 16-21
Yamaha TT-R230 / 05-20
Yamaha WRF250 / 99-00
Yamaha WRF250 (Offroad) / 07-20
Yamaha WRF250N (Enduro) / 01
Yamaha WRF400 / 99-01
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-21
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
otocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Řetěz je vhodný pro silniční a terénní motocykly.
Typové označení: 530H (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,3 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku