Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 61273-27C01
Suzuki 61273-27C00
Suzuki 61273-36E10
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Standardní základní řetěz určený pro dětské motocykly o objemu do 80cc.
Jedná se o ekonomický řetěz s dobrými vlastnostmi pro hobby použití .
Typové označení: 420 SB (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Standard pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 415 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou
vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 415 HSB (1/2x3/16)
Kvalitativní řada: Standard pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 17,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 415 ER(pevnost 18,1 kN)
ČZ 415 S (pevnost 16,3 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna CR125 / 84-87
Husqvarna WR125 / 83-87
Husqvarna WRK125 / 88-89
Husqvarna CR240 / 84-88
Husqvarna WR240 / 85-88
Husqvarna CR250 / 84-88
Husqvarna WR250 / 83-88
Husqvarna WRK260 / 89-90
Husqvarna WRK260 / 90-94
Husqvarna WR350 / 81-88
Husqvarna WR400 / 85-89
Husqvarna CR400 / 81-89
Husqvarna WR400 / 81-89
Husqvarna CR430 / 81-83
Husqvarna WR430 / 85-89
Husqvarna CR500 / 84-88
Husqvarna WR500 / 83-84
Husqvarna TC500 / 85-86
Husqvarna TE500 / 85-86
Husqvarna TC510 / 87-89
Husqvarna TE510 / 87-89
Husaberg FE350 Enduro / 92-95
Husaberg FE350 / 96-01
Husaberg FE400 / 96-03
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FE501 Enduro / 90-95
Husaberg FE501 / 96-01
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE600 Enduro / 93-95
Husaberg FE600 / 96-01
Husaberg FE650 / 03-08
Husaberg FC350 / 96-01
Husaberg FC400 / 96-01
Husaberg FC450 / 04-06
Husaberg FC501 / 96-01
Husaberg FC550 / 03-08
Husaberg FC600 / 96-01
Husaberg MX350 / 95
Husaberg MX499 / 92-95
Husaberg MX501 / 92-95
Husaberg FS450 / 04-08
Husaberg FS550 / 04-08
Husaberg FS650 / 03-08
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 52170-MKE-AF0
Honda 52170-MKE-A70
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 420
- řetěz: 1/2x1/4"
- vnější průměr: 168mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku