Řídící jednotka ECU GPA pro motocykly Husqvarna od itaského výrobce Athena/GET
- nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
- jednoduchá a rychlá instalace, protože jednotka je zaměnitelná se standardní řídicí jednotkou
- kompaktní zpracování pro připojení na motocyklu
Každý model řídicí jednotky byl speciálně navržen pro daný motocykl, na který bude namontován. Z tohoto důvodu bylo po nesčetných testech na statických a válcových testovacích stolicích a také na závodních okruzích definováno optimální mapování zapalování (pevné nebo variabilní), aby bylo dosaženo maximálního výkonu vozidla.
Upozornění: Tato jednotka je určena pro použití s válcem o vrtání 83mm!
Nahrazuje originální jednotky při použití válce s větším vrtáním (Big Bore):
Husqvarna 8000A4044
Husqvarna 8000H0596
Husqvarna 8H00B0565
Husqvarna 8000A4266
Husqvarna 8000A8932
Vhodné pro modely motocyků:
Husqvarna TE250 / 06-09
Husqvarna TC250 / 06-08
Husqvarna TC310
Husqvarna TE310
Řídící jednotka GP1-EVO od itaského výrobce GET je plně profesionální a všestranné vybavení pro závodní použité té nejvyšší úrovně a nabízí možnosti jako závodní řídící jednotky továrních týmů účastnících se mistrovství světa MX-GP.
Specifikace:
- nabízí maximální možné nastavení a úpravu motoru
- možnost připojení a propojení s novým Launch Control systémem GET
- možnost analýzy nastavení parametrů motoru a motocyklu
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahrané mapy byly vyvíjeny s týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrních týmů dané značky motocyklu
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 2 přednastavená a závodně upravené mapy pro daný typ motocyklu
- MAP spínač
- připraveno pro WiFi-com modul (modul není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
- připraveno pro 2nd Injector Kit (sada druhého vstřikovače není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Přednastaveno a vybaveno pro možnost dokoupení dalších komponentů jako například sady druhého vstřikovače (GET 2nd Injector Kit) nego GPA přepínače, atd.
Řídící jednotka GP1-EVO od italského výrobce GET je plně profesionální a všestranné vybavení pro závodní použité té nejvyšší úrovně a nabízí možnosti jako závodní řídící jednotky továrních týmů účastnících se mistrovství světa MX-GP.
Specifikace:
- nabízí maximální možné nastavení a úpravu motoru
- možnost připojení a propojení s novým Launch Control systémem GET
- možnost analýzy nastavení parametrů motoru a motocyklu
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tuningovým závodním výfukem
- nahrané mapy byly vyvíjeny s týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrních týmů dané značky motocyklu
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 2 přednastavená a závodně upravené mapy pro daný typ motocyklu
- MAP spínač
- GPA přepínač
- WiFi-com modul
- připraveno pro LC-GPA
- připraveno pro 2nd Injector Kit (sada druhého vstřikovače není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Přednastaveno a vybaveno pro možnost dokoupení dalších komponentů jako například sady druhého vstřikovače (GET 2nd Injector Kit).
Řídící jednotka GP1-EVO od italského výrobce GET je plně profesionální a všestranné vybavení pro závodní použité té nejvyšší úrovně a nabízí možnosti jako závodní řídící jednotky továrních týmů účastnících se mistrovství světa MX-GP.
Specifikace:
- nabízí maximální možné nastavení a úpravu motoru
- možnost připojení a propojení s novým Launch Control systémem GET
- možnost analýzy nastavení parametrů motoru a motocyklu
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tuningovým závodním výfukem
- nahrané mapy byly vyvíjeny s týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrních týmů dané značky motocyklu
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 2 přednastavená a závodně upravené mapy pro daný typ motocyklu
- MAP spínač
- GPA přepínač
- WiFi-com modul
- připraveno pro LC-GPA
- připraveno pro 2nd Injector Kit (sada druhého vstřikovače není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Přednastaveno a vybaveno pro možnost dokoupení dalších komponentů jako například sady druhého vstřikovače (GET 2nd Injector Kit).
Sada PRO-FACTORY KIT od itaského výrobce GET, která slouží pro zvýšení výkonu a to jak přidáním druhého vstřikovače, tak i nové závodní upravené jednotky se dvěmi speciálními mapami (první pro samostatný vstřikovač a druhou pro práci obou vstřikovačů současně).
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- řídící jednotka GET GP1-EVO BASIC
- WiFi-com modul
- MAP spínač
- GPA přepínač
- sada druhé vstřikovače "2nd INJECTOR KIT"
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Sada STAGE1 FACTORY KIT od itaského výrobce GET je profesionálně vyvinutý kit pro získání maximálního výkonu a upgrade motocyklu do továrního nastavení.
Sada obsahuje dvoupolohový přepínač map, který lze vyměnit za 10-ti polohový přepínač pro přesnější nastavení výkonu motocyklu dle zvoleného jízdního stylu nebo lepšímu přizpůsobení různým povrchům a tratím.
Integrovaný WiFi modul umožňuje okamžité on-line nahlížení a nastavení (přímo na trati) řídící jednotky a nahrání upravených map do řídící jednotky, které jsou k dispozici na internetových stránkách výrobce.
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- řídící jednotka GET GP1-EVO
- WiFi-com modul
- MAP spínač
- GPA přepínač
- kompletní výfukový systém v titanovém provedení Athena Factory Titanium
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
- připraveno pro 2nd Injector Kit (sada druhého vstřikovače není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Přednastaveno a vybaveno pro možnost dokoupení dalších komponentů jako například sady druhého vstřikovače (GET 2nd Injector Kit).
Řídící jednotka GP1-POWER od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka.
Specifikace:
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrního týmu dané značky motocyklu
- možnost nastevení otáček (od +100 do +300 dle individuálního nastavení)
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 1 přednastavená a závodně upravená mapa pro daný typ motocyklu
- držák pro instalaci jednotky do motocyklu
- 0-TPS propojovací kabel
- instalační manuál
- stahování výkonných map s intuitivním GPI "GET Performance Interface"
- WiFi-com modul
- připraveno pro GPA přepínač (přepínač není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku