Stator zapalování s VN cívkou a kabelem ke svíčce pro čínské čtyřkolky a skútry
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- stator cívka + VN cívka
- 1 vodič pro chcípák
Snímač k cívce (zdrojová cívka) pro italské skútry
- snímač horní úvrati, který je součástí zapalování
- impulsový sensor zapalování
- Pick Up Pulser Coil / Pick up Impulse Generator Coil
Vhodné pro italské skútry o obsahu 50cc:
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Amico50 / 96-98
Aprilia Amico50LX / 92-93
Aprilia Amico50 Sport / 92-93
Aprilia Area51 / 98-00
Aprilia Atlantic125 / 03-12
Aprilia Atlantic200 / 03-06
Aprilia Atlantic250 / 03-06
Aprilia Atlantic250 / 06-08
Aprilia Atlantic300 / 10-12
Aprilia Atlantic400 / 05-08
Aprilia Atlantic500 / 01-04
Aprilia Atlantic500 / 05-08
Aprilia Classic125 / 95-99
Aprilia Gulliver50 / 95-98
Aprilia Leonardo125 / 96-98
Aprilia Leonardo125 / 99-01
Aprilia Leonardo150 / 96-01
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Aprilia Leonardo300 / 02-04
Aprilia Leonardo125 ST / 01-04
Aprilia Leonardo150 ST / 01-04
Aprilia Leonardo250 ST
Aprilia Mojito125
Aprilia Habana125 / 03-07
Aprilia Mojito125
Aprilia Habana125
Aprilia Mojito125
Aprilia Habana 125 / 99-01
Aprilia Mojito150 / 03-07
Aprilia Habana150 / 03-07
Aprilia Mojito50
Aprilia Habana50 Custom / 04-10
Aprilia Mojito50
Aprilia Habana Custom50 / 99-04
Aprilia Mojito50
Aprilia Habana50 / 99-03
Aprilia Rally50 / 95-04
Aprilia Rally50 / 96-99
Aprilia RS125 06-10 [ZD4PY/ 4RD/ 4RM]
Aprilia RS125 / 95-05
Aprilia RS125 / 11-13
Aprilia RS50 / 06-10
Aprilia RS125 Tuono / 03-04
Aprilia RS4 125 / 11-16
Aprilia RS4 50 / 11-
Aprilia RX125 / 08-10
Aprilia RX50 / 06-10
Aprilia RX50 / 11-
Aprilia RX50 / 11-
Aprilia RX50 Factory / 18-20
Aprilia Scarabeo100 / 00-
Aprilia Scarabeo125 / 99-
Aprilia Scarabeo125 / 09-12
Aprilia Scarabeo150 / 99-04
Aprilia Scarabeo200 / 03-12
Aprilia Scarabeo250 / 04-06
Aprilia Scarabeo300 / 09-10
Aprilia Scarabeo400 / 06-08
Aprilia Scarabeo492 / 06-08
Aprilia Scarabeo50 / 00-
Aprilia Scarabeo500 / 03-08
Aprilia Sonic50 / 98-08
Aprilia Sport City125 / 04-08
Aprilia Sport City250 / 06-08
Aprilia Sport City Cube125 / 08-10
Aprilia Sport City Cube200 / 08-10
Aprilia Sport City Cube250 / 08-12
Aprilia Sport City Cube300 / 08-12
Aprilia Sport City One125 / 08-11
Aprilia Sport City One50 08-
Aprilia Sport City Street125 / 12-
Aprilia Sport City Street300 / 12-
Aprilia SR125 / 99-01
Aprilia SR150 / 99-01
Aprilia SR50 / 93-17
Aprilia SR125 Motard / 12-14
Aprilia SR50 Motard / 12-14
Aprilia SR50 Motard / 13-21
Aprilia SX125 / 08-10
Aprilia SX50 / 11-20
Benelli Adiva250
Beta RK6 50
Beta RR50 Enduro
Beta RR50 Motard / 05-17
Derbi Atlantis100 / 04-06
Derbi Atlantis50 / 99-
Derbi Boulevard100
Derbi Boulevard125 / 02-12
Derbi Boulevard150 / 02-
Derbi Boulevard200
Derbi Boulevard50
Derbi Cross City 125 / 07-12
Derbi GP50
Derbi GP1 125
Derbi GP1 250
Derbi GP1 50
Derbi GPR125 / 04-06
Derbi GPR50 / 97-
Derbi Mulhacen125 / 07-
Derbi Rambla125 / 08-09
Derbi Rambla250 / 08-09
Derbi Rambla 300 / 10-11
Derbi Senda125R / 04-
Derbi Senda125SM / 04-
Derbi Senda50R
Derbi Senda50SM
Derbi Sonar125
Derbi Sonar150
Derbi Sonar50
Derbi Terra125
Derbi Variant125
Derbi Variant50
Gilera DNA125
Gilera DNA180
Gilera DNA50
Gilera DNA50
Gilera Eaglet50
Gilera Fuoco500
Gilera GP800
Gilera GPR50
Gilera GSM50
Gilera Ice50
Gilera Nexus125
Gilera Nexus250
Gilera Nexus300
Gilera Nexus500
Gilera RCR50
Gilera RK50
Gilera Runner125
Gilera Runner180
Gilera Runner200
Gilera Runner50
Gilera SMT50 / 03-1
Gilera Stalker50
Gilera Storm50
Gilera Zulu50
Malaguti NKD50 Drakon
Malaguti Spidermax500
Malaguti XSM50 / 03-10
MBK X-Limit50
MBK X-Power50
Motorhispania Furia50 / 97-99
Motorhispania MH10 Enduro
Motorhispania RX50
Motorhispania RYZ50
Motorhispania RYZ50
Motorhispania YR11 50
-Peugeot Geopolis300
Peugeot Geopolis400
Peugeot Geopolis500
Peugeot Satelis 300
Peugeot Satelis 400
Peugeot Satelis 500
Peugeot XP6 50
Peugeot XPS50
Peugeot XR650
Piaggio Beverly125
Piaggio Beverly200
Piaggio Beverly250
Piaggio Beverly300
Piaggio Beverly350
Piaggio Beverly400
Piaggio Beverly500
Piaggio BV 200
Piaggio BV 250
Piaggio BV 300
Piaggio BV 350
Piaggio BV 500
Piaggio Carnaby125
Piaggio Carnaby200
Piaggio Carnaby250
Piaggio Carnaby300
Piaggio Ciao
Piaggio Diesis
Piaggio Fly100 / 06-14
Piaggio Fly125 / 05-11
Piaggio Fly150 / 05-11
Piaggio Fly50 / 05-11
Piaggio Free50
Piaggio Hexagon125
Piaggio Hexagon150
Piaggio Hexagon GT250
Piaggio Hexagon GTX125
Piaggio Hexagon GTX180
Piaggio Hexagon LX125
Piaggio Hexagon LX4 125
Piaggio Hexagon LXT180
Piaggio Liberty125 / 98-12
Piaggio Liberty150 / 08-22
Piaggio Liberty200 / 06-08
Piaggio Liberty50 / 97-22
Piaggio Medley125 / 16-20
Piaggio MP3 125 / 06-13
Piaggio MP3 250 / 06-
Piaggio MP3 300 / 09-18
Piaggio MP3 350 / 18-20
Piaggio MP3 400 / 07-
Piaggio MP3 500 / 07-
Piaggio NRG50
Piaggio NTT50
Piaggio Sfera125
Piaggio Sfera50
Piaggio Sfera80
Piaggio Skipper125
Piaggio Skipper150
Piaggio SKR125
Piaggio SKR150
Piaggio SKR80
Piaggio Storm50
Piaggio TPH125 Typhoon
Piaggio TPH50 Typhoon
Piaggio TPH80 Typhoon
Piaggio Velofax
Piaggio X Evo 125
Piaggio X Evo 250
Piaggio X Evo 400
Piaggio X10 125
Piaggio X10 350
Piaggio X10 500
Piaggio X7 125
Piaggio X7 250
Piaggio X7 300
Piaggio X8 125
Piaggio X8 200
Piaggio X9 125
Piaggio X9 180
Piaggio X9 200
Piaggio X9 250
Piaggio X9 500
Piaggio X9 500
Piaggio Zip100
Piaggio Zip125
Piaggio Zip50
Puch Storm50
Puch Thyphoon50
Rieju Drac50
Rieju MRX50
Rieju RR50
Rieju RX50
Rieju RS1 50
Rieju RS2 50 Matrix
Rieju RS3 50
Rieju SMX50
Rieju Spike50
Rieju Tango50
Vespa ET2 50
Vespa ET4 125
Vespa ET4 150
Vespa ET4 50
Vespa GT125L Granturismo
Vespa GT200L Granturismo
Vespa GT250
Vespa GTS125
Vespa GTS150
Vespa GTS250
Vespa GTS300
Vespa GTV125
Vespa GTV125
Vespa GTV250
Vespa GTV300
Vespa LX125
Vespa LX150
Vespa LX50
Vespa LXV125
Vespa LXV150
Vespa LXV50
Vespa Primavera125
Vespa Primavera150
Vespa Primavera50 4
Vespa S125
Vespa S150 2
Vespa S50
Vespa Sprint125
Vespa Sprint150
Vespa Sprint50
Vespa Vespa50
Vespa mopedy Ciao PX
Vespa mopedy Si
Vespa mopedy Velofax [VTAC0
Yamaha DT50R / 03-
Snímač otáček klikového hřídele k zapalovací cívce, nebo statoru zapalování pro motocykly a skútry
- magnetický sensor zapalování
- Pick Up Pulser Coil / Pick up Impulse Generator Coil
Rozměry:
roztěč montážních otvorů = 33 mm
průměr montážních otvorů = 9 mm
délka kabeláže = 600 mm
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské čtyřkolky a skútry (4taktní)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 8 cívek
- 4 vodiče
Rozměry:
- vnější průměr = 88mm
- otvor průměr = 29mm
- výška = 26mm
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské 4T skútry, ATV
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 7+1 cívek
- průměr otvoru statoru 42mm
- průměr statoru 88mm
Tento stator nahrazuje:
INPARTS IP000502
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
Tento stator nahrazuje originální díl.
Kymco 31120-LHB3-E10
Kymco 31120-KFA5-90A
Kymco 31120-KEB7-90B
Kymco 31120-KKD6-E0B
- 12V
- 8 cívek
- Konektor (2+1)
Vhodné pro motocykly:
Kymco Vitality50 4T
Kymco Agility50 4T
Kymco Agility50 Basic 4
Kymco People S 50
Kymco Agility50 One 4T
Kymco Agility50 MMC 4T
Kymco Yager50 GT
Kymco Agility50 Carry 4T
Kymco People S 50 Elegance
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček pro čínské čtyřkolky a skútry
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 8 cívek
- 5 vodičů
Vhodné pro:
- ATV Bashan 200
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 10+1 cívek
- průměr otvoru statoru 41mm
- průměr statoru 88mm
Tento stator nahrazuje:
INPARTS IP000502
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr hřídele = 11,5 mm
počet zubů = 9
rozteč upínacích děr = 78 mm
Vhodné pro motocykly:
Adly / Her Chee Noble 125
Adly / Her Chee AirTec 125
Adly / Her Chee Cat 125
Adly / Her Chee Mirage 125
Adly / Her Chee Thunder Bike 125
Adly / Her Chee Vanguard 125
Adly / Her Chee Virtuality 125
Baotian BT125T
Baotian BT125T Rocky
Baotian BT125T Tanco
Baja SC150
Baja RT150
Gorilla Motor Works Black Jack II 150
Fly Scooters IL Bello 150
Fly Scooters Cadenza 150
Herkules Vanguard 125
Herkules Mirage 125
Herkules Virtuality 125
Jmstar Eagle 150 4T
Jonway Delta 150 4T
Jonway GTS 125 4T
Jonway YY150T-2 150 4T
Jonway Epsilon YY150T-12 150 4T
Kentoya Maximus-I 125
Lance GSR150
Lance Venice ZN150T
Lance Phoenix 150
Lance Vintage 150
Longbo LB150 Voyager
Longbo LB150 Adventure
Longjia LJ125T
Massimo SL150
Maxon Ardour 125
Maxon Matador 125
Maxon Titano 50
Maxon Blade 125
Maxon Scuola 125
Moto Zeta Rally 125
Motofino MF150QT
Motorro Storm 125
Motowell Retrosa 125
MuZ / MZ Moskito 125R
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Puma Falcon ZN150T
Qingqi RS125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) SC125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) Speedy 125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS1100
Roketa Capri 150 MC-16
Roketa Bali 150 MC-13
Simson Sula 125 Thunder Bird
Schwinn Hope 150
Schwinn Newport 150
SunL SL150
Tank Racer 150
TNG DR150
TNG Low Boy 150
TNG Milano 150
Vento Phantom 150
Xingyue ITA-150
Znen ZN150T
Znen Venice ZN150
Znen Classic ZN150T
SYM (Sanyang) Fiddle 125
SYM (Sanyang) Fiddle 150
SYM (Sanyang) Symply 125
SYM (Sanyang) Symply 150
SYM (Sanyang) Orbit 125
SYM (Sanyang) Orbit 150
SYM (Sanyang) Super Duke 125
SYM (Sanyang) Jet4 125
SYM (Sanyang) Jet4 150
SYM (Sanyang) Megalo 125
SYM (Sanyang) VS125
SYM (Sanyang) Symphony 125
SYM (Sanyang) Symphony 150
SYM (Sanyang) Tonik 125
SYM (Sanyang) X-Pro 125
a další ...
Kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 10+1 cívek
- průměr otvoru statoru 41mm
- průměr statoru 88mm
Tento stator nahrazuje:
INPARTS IP000500
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry Piaggio
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- 2x konektor
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Piaggio 584690
Vhodné pro:
Piaggio Fly 125 / 05
Piaggio Carnaby
Piaggio GT 200
Piaggio Granturismo 200
Piaggio Liberty 125, 200
Piaggio Typhoon 125
Vespa
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha YP125R Majesty
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 15+1 cívek
- Konektor (4 piny) + konektor (3 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS8551000
Stator+rotor - kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro motory Minarelli
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 6+1 cívek
- 5 vodičů
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3CP8556001
Yamaha 2JA85550M0
Yamaha 2JA8555000
Yamaha 3KJ8556000
Aprilia AP8206462
Vhodné pro:
Čínské 2T skútry / ATV
Aprilia Amico 50 / 91-01
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Gulliver 50 / 95-01
Aprilia Rally 50 / 87-90
Aprilia SR50 / 94-01
Aprilia Scarabeo 50 / 94-14
Aprilia Sonic 50 / 99-12
MBK CW50 Booster / 96-14
MBK EW50 Slider / 00-06
MBK EW50 Stunt / 02-12
Malaguti F10 Jetline 50 / 93-02
Malaguti F12 Phantom 50AC / 94-10
Malaguti F12R Phantom 50LC / 07-10
Malaguti F15 Firefox 50Kat / 96-06
Yamaha BW50 / 96
Yamaha CG50 Jog / 88-91
Yamaha CS50R Jog / 91-15
Yamaha NS50 Aerox / 13-16
Yamaha YN50 Neos / 05-16
Yamaha YQ50R Aerox / 97-14
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr děr = 6,5 mm
rozteč děr = 79 mm
počet zubů = 9
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 31200-KKC3-90C
Kymco 31210-KKC3-900
Kymco 31210-KKC3-90C
Kymco 31210-LEA6-900
Kymco 31210-LEA6-9000
Vhodné pro motocykly:
Kymco Agility R12 125 / 05-15
Kymco Agility R16 125 / 08-13
Kymco Agility R16 150 / 08-15
Kymco Agility RS12 125 / 09-14
Kymco B&W125 / 00-07
Kymco B&W150 / 00-07
Kymco Dink125 / 97-98
Kymco Dink150 / 97-98
Kymco Dink200 / 04-07
Kymco Heroism125 / 95-00
Kymco Like125 / 09-10
Kymco Movie125 / 98-09
Kymco People125 / 99-13
Kymco Super 8 125 / 08-10
Kymco Vivio125 / 00
Kymco Agility R16 150 / 08-09
Kymco Dink LX150 / 98-00
Kymco Heroism150 / 95-00
Kymco Movie150 / 98-09
Kymco People150 / 99-10
Kymco Vivio150 / 00
Kymco Dink Classic200 / 04-07
Kymco People S 200 / 05-10
Malaguti Ciak125 / 00-05
Malaguti Ciak150 / 00-05
Malaguti F18 125 / 00-02
Malaguti F18 150 / 00-02
Malaguti RST125 / 00-05
Malaguti RST150 / 00-05
SYM (Sanyang) Super Duke125
SYM (Sanyang) Super Duke150
SYM (Sanyang) Fiddle2
SYM (Sanyang) Symply1
SYM (Sanyang) Symply2
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 65W
- 6 cívek
- Konektor (6 pin)
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Suzuki
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 pin) + konektor (3 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-12F00
Suzuki 32101-13G10
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku