Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Zátěžový koberec proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Skládací páka pro lepší přepravu na závody nebo snazší skladování v garáži.
- základní výška = 29 cm
- pracovní výška = 41 cm
- rozměry desky = 29,5 x 20,5cm
Robustní kovová konstrukce a silnostěnné materiály zajišťují dobrou odolnost a životnost.
Nosnost = 160kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojánek pod zadní kolo motocyklu
- univerzální zvedák použití pro většinu motocyklů
- pro snadné postavení motocyklu při údržbě (mazání řetězu, apod.)
- zvedání pod kyvnou vidlici (není pro rolny)
- nastavitelná šířka nosných ramen
- verze se středovou pákou (nastavitelná pozice středové páky)
Pracovní výška: 33 cm
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Enduro / Motard".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 25,5 cm
- pracovní výška = 34,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Transalp / Afrika / Supermoto".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 22 cm
- pracovní výška = 31,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Transalp / Afrika / Supermoto".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 22 cm
- pracovní výška = 31,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zajištění předního kola při přepravě motocyklu
- robustní provedení ze silnostěnných profilů
- systém excentrického zajištění pro více rozměrů předních kol
- připravené otvory pro montáž k podlaze přívěsného vozíku, apod.
- vysoké provedení (výšší výška stojanu pro oporu kola při bočních výkyvech během přepravy)
- kvalitní výroba a zpracování "Made in Czech republic"
Montáž:
Krok 1
- přepravní stojan upevněte do podlahy přepravního vozíku nebo dodávky
- předním kolem najeďte na doraz do stojanu
- klemu s výztuhou zvedněte a zajištěte přední kolo
Krok 2
- zvedněte klemu, tím dojde k ekcentrickému dotažení předního kola
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Barva: zlatá metalíza (limitovaná edice - vyrobeno jen 50ks!! - do vyprodání zásob)
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Boční stojan pro motocykly KTM + HUSQVARNA + HUSABERG + GAS-GAS
- zdokonalená náhrada originálního stojanu v oranžovém designu poskytující "Factory Design"
- vyrobeno z duralového materiálu AL6061
- opěrná podložka z kvalitního odolného plastu pro dlouhou životnost
- zdokonalený tvar opěrné podložky pro zvýšenou stabilitu
- montážní prvky a pouzdro jsou z nerezové oceli
- povrchová úprava ELOX
- nahrazuje originální díl (OEM 78003023044)
Vhodné pro motocykly KTM:
KTM 125EXC / 08-16
KTM 200EXC / 08-16
KTM 250EXC / 08-16
KTM 250EXCF / 08-16
KTM 300EXC / 08-16
KTM 350EXCF / 11-16
KTM 400EXC / 09-11
KTM 450EXC / 08-16
KTM 500EXC / 12-16
KTM 505EXC / 08-10
KTM 530EXC / 08-11
Vhodné pro motocykly HUSQVARANA:
TE125 / 14-16
TE250 / 14-16
TE300 / 14-16
FE250 / 14-16
FE350 / 14-16
FE450 / 14-16
FE501 / 14-16
Vhodné pro motocykly HUSABERG:
TE125 / 11-14
TE250 / 11-14
TE300 / 11-14
FE250 / 13-14
FE350 / 13-14
FE390 / 10-12
FE450 / 09-14
FX450 / 10-12
FE501 / 13-14
FE570 / 09-12
Vhodné pro motocykly GAS-GAS:
EC250+XC250 / 18
EC300+XC300 / 18
Skládací Stojan (stojánek pod motokrosovou) motorku od italské značky UFO
- pevná konstrukce nabízí maximální stabilitu s protiskluzovou gumovou podložkou
- plně skládací pro optimalizaci prostoru, když není používán nebo během přepravy
- konstrukce z nylonu se skleněnými vlákny
- nosná plocha s kvalitní protiskluzovou pryží s protiskluzovým povrchem ve tvaru diamantů, která je navíc odolná vůči olejům a benzínu
- snadné otevírání a zavírání
- rukojeť pro snadnou přepravu
- otvor pro vypouštění oleje o průměru 8cm
- nosnost 200 kg / 440 lbs
Rozměry:
- horní deska 29,5x29,5cm
- výška stojanu: 42,5cm
- rozměr základny stojanu: 43,5x42,5cm
- tloušťka ve složeném stavu: 9cm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí. Plasty UFO vyráběné výhradně v Itálii se vyznačují vysokou kvalitou, přesností tvaru a propracovaností do každého detailu. Nabízejí stálost barev a moderní desing nebo originální tovární tvar a provedení dle modelu
Skládací Stojan (stojánek pod motokrosovou) motorku od italské značky UFO
- pevná konstrukce nabízí maximální stabilitu s protiskluzovou gumovou podložkou
- plně skládací pro optimalizaci prostoru, když není používán nebo během přepravy
- konstrukce z nylonu se skleněnými vlákny
- nosná plocha s kvalitní protiskluzovou pryží s protiskluzovým povrchem ve tvaru diamantů, která je navíc odolná vůči olejům a benzínu
- snadné otevírání a zavírání
- rukojeť pro snadnou přepravu
- otvor pro vypouštění oleje o průměru 8cm
- nosnost 200 kg / 440 lbs
Rozměry:
- horní deska 29,5x29,5cm
- výška stojanu: 42,5cm
- rozměr základny stojanu: 43,5x42,5cm
- tloušťka ve složeném stavu: 9cm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí. Plasty UFO vyráběné výhradně v Itálii se vyznačují vysokou kvalitou, přesností tvaru a propracovaností do každého detailu. Nabízejí stálost barev a moderní desing nebo originální tovární tvar a provedení dle modelu
Skládací Stojan (stojánek pod motokrosovou) motorku od italské značky UFO
- pevná konstrukce nabízí maximální stabilitu s protiskluzovou gumovou podložkou
- plně skládací pro optimalizaci prostoru, když není používán nebo během přepravy
- konstrukce z nylonu se skleněnými vlákny
- nosná plocha s kvalitní protiskluzovou pryží s protiskluzovým povrchem ve tvaru diamantů, která je navíc odolná vůči olejům a benzínu
- snadné otevírání a zavírání
- rukojeť pro snadnou přepravu
- otvor pro vypouštění oleje o průměru 8cm
- nosnost 200 kg / 440 lbs
Rozměry:
- horní deska 29,5x29,5cm
- výška stojanu: 42,5cm
- rozměr základny stojanu: 43,5x42,5cm
- tloušťka ve složeném stavu: 9cm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí. Plasty UFO vyráběné výhradně v Itálii se vyznačují vysokou kvalitou, přesností tvaru a propracovaností do každého detailu. Nabízejí stálost barev a moderní desing nebo originální tovární tvar a provedení dle modelu
Boční stojan pro motocykly KTM + HUSQVARNA + HUSABERG + GAS-GAS
- zdokonalená náhrada originálního stojanu v oranžovém designu poskytující "Factory Design"
- vyrobeno z duralového materiálu AL6061
- opěrná podložka z kvalitního odolného plastu pro dlouhou životnost
- zdokonalený tvar opěrné podložky pro zvýšenou stabilitu
- montážní prvky a pouzdro jsou z nerezové oceli
- povrchová úprava ELOX
- nahrazuje originální díl (OEM 79003023044)
Vhodné pro motocykly KTM:
KTM 250EXC / 17-18
KTM 250EXCF / 17-18
KTM 300EXC / 17-18
KTM 350EXCF / 17-18
KTM 450EXC / 17-18
KTM 500EXC / 17-18
Vhodné pro motocykly HUSQVARANA:
TE150 / 17-18
TE250 / 17-18
TE300 / 17-18
FE250 / 17-18
FE350 / 17-18
FE450 / 17-18
FE501 / 17-18
Boční stojan pro motocykly KTM + HUSQVARNA + HUSABERG + GAS-GAS
- zdokonalená náhrada originálního stojanu v oranžovém designu poskytující "Factory Design"
- vyrobeno z duralového materiálu AL6061
- opěrná podložka z kvalitního odolného plastu pro dlouhou životnost
- zdokonalený tvar opěrné podložky pro zvýšenou stabilitu
- montážní prvky a pouzdro jsou z nerezové oceli
- povrchová úprava ELOX
- nahrazuje originální díl (OEM 79003023044)
Vhodné pro motocykly KTM:
KTM 250EXC / 17-18
KTM 250EXCF / 17-18
KTM 300EXC / 17-18
KTM 350EXCF / 17-18
KTM 450EXC / 17-18
KTM 500EXC / 17-18
Vhodné pro motocykly HUSQVARANA:
TE150 / 17-18
TE250 / 17-18
TE300 / 17-18
FE250 / 17-18
FE350 / 17-18
FE450 / 17-18
FE501 / 17-18
Stojan silniční s uchycením za stupačky pro zvednutí zadní kyvné vidlice z řady Unit® od japonské značky DRC
- stavitelná výška pro ideální pozici přizpůsobitelné každému typu motocyklu
- nastavitelných 10 výškových pozic po intervalu 16mm
- použitelné pro maximální průměr stupaček 29mm
- robustní provedení a kvalitní ocel pro bezpečnou práci
Výška stojanu: 330 - 475mm
Balení: sada (pravá + levá strana)
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |