Kalibrační měrka opotřebení řetězu od českého řetězů ČZ Chains
- profesionální provedení pro každého mechanika i motorkáře
- vyrobeno z kvalitního materiálu s maximální přesností pro přesné měření
- nástroj určený pro kontrolu stavu řetězu, zda-li nastal čas na výměnu řetězu
- 4 stupně měření (každý stupeň značí 25% vytažení - na posledním stupni je řetěz po své životnosti)
- opotřebením řetězu dojde ke zvýšení rozteče, tedy k prodloužení/natažení řetězu, což je hlavně způsobeno opotřebením čepů a pouzder (nikoli skutečným natažením kovu)
- při natažení řetězu dojde ke špatnému párování jednotlivých článků řetězu s řetězovými koly, čímž nastane ztráta výkonu a síly
Kompatibilní se všemi značkami řetězů na trhu (RK, DID, ČZ, EK, Regina a další).
- měření vytažení řetězu pro typy řetězu 428 (1/2 x 5/16")
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro:
Kawasaki KSF400 (KFX400) / 03-06
Suzuki LT-Z400 Quadsport / 03-12
Suzuki LT-R450 K Quadracer / 06-09
Suzuki LT-R450 L0 Quadracer R450 Ltd. Ed. / 10
Řetězové pastorky (přední kolečka) VERTEX
- vyrobeny z oceli SCM-435 16CrNi4 (bez obsahu uhlíku), což umožňuje vytvořit tvrdou povrchovou vrstvu pro delší životnost při zachování silného jádra odolného proti prasknutí
- tepelné zpracování (uhlík impregnovaný na 0,5 mm kalením) vytváří super tvrdý povrch zaručující konzistentní opotřebení a prodlouženou životnost
- ultra tvrdá povrchová vrstva snižuje tření, aby se zabránilo ztrátě energie dynamickým pohybem řetězu
- obrobené tělo řetězového kolečka a odlehčovací radiální otvory snižují rotační hmotu u motoru, což umožňuje rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo
- správný profil zubu zabraňuje hromadění nečistot pod řetězem a snižuje tření řetězu, čímž prodlužuje jeho životnost
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kolečka/Pastorky Vertex a rozety/převodníky Vertex jsou vyráběny společností Supersprox, která je jednou z největších a technologicky nejpokročilejších firem v oblasti výroby řetězovách kola a je plně vybavena CNC stroji nejnovější generace a softwarem FEA, aby měla lepší kontrolu nad řezáním kovů a dokončováním materiálů. Všechny převodníky a řetězová kola VERTEX, tepelně ošetřené a ručně dokončené, splňují a překračují nejvyšší standardy kvality stanovené pro motocyklový průmysl. Každé řetězové kolo projde až 20 výrobními kroky a až 10 individuálními kontrolami kvality, než bude připraven k zabalení a odeslání zákazníkům - to je nejvyšší míra kvality VERTEX, která je u této značky zvykem!
Tato řetězová kola byla zdokonalována dlouhodovým vývojem (historie sahá až do roku 1959) a používáním továrními závodními týmy nejvyšší světové úrovně - zahrnující mistry světa různých kategorií a soutěží, jako například BMW Motorsports, Honda HRC, KTM Factory Racing.
Vhodné pro motocykly:
KTM 350 LC4 / 93-94
KTM 400 LC4 / 93-01
KTM 600 LC4 / 88-93
KTM 620 LC4 / 94-98
KTM 625 LC4 / 02-04
KTM 640 LC4 Adventurer / 99-07
KTM 640 LC4 E Enduro / 00-06
KTM 640 LC4 Super Moto / 99-06
KTM 400 Duke / 95-96
KTM 620 Duke / 95-98
KTM 640 Duke / 00-06
KTM 400 EGS-E / 96-98
KTM 620 EGS-E
KTM 400 SC Super Competition / 95-00
KTM 620 SC Super Competition 95-01
KTM 620 SC Supermoto / 00-01
KTM 625 SXC / 03-06
KTM 625 SMC / 04-06
KTM 660 SMC / 03-06
KTM 660 Rallye / 00-02
KTM 690 Rally / 09-10
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 690 Enduro / 08-21
KTM 690 SM / 07-10
KTM 690 SMC / 08-21
KTM 790 Adventure / 19-20
KTM 790 Duke / 18-20
KTM 890 Duke R / 20
KTM 890 Adventure / 21
Husqvarna 701 Enduro / 16-20
Husqvarna 701 Supermoto / 16-20
Husqvarna 701 Svartpilen / 19-20
Husqvarna 701 Vitpilen / 18-20
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustranně nezakryté s drážkou na vnějším kroužku
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Prachovka zadního tlumiče (stírací těsnění zadního tlumiče) od švédské značky Öhlins
- jedná se o originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Rozměry:
- vnitřní průměr: 16 mm
- vnější průměr: 28,3 mm
- výška: 5,5/8 mm
- provedení: Kaco QAS AG01
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určen pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry pružin:
A = 18,2mm
B = 13,2mm
C = 45mm
D = 2,5mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha SRV250 (Japan)
Yamaha TT600 RE / 04
Yamaha XT400 4Valve / 83-84
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600 Z Tenere / 89-94
Yamaha XT600 E,EC (USA) / 90-95
Yamaha XT600 / 83-03
Yamaha XT600 Tenere / 84-88
Yamaha XT600 L,N,S,T,U,W (USA) / 84-89
Yamaha XT600 C (USA) / 84-89
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-98
Yamaha XV125 Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XV250 / 89-94
Yamaha XV250 S Virago 95-08
Yamaha XV250 Route 66 (USA) / 88-90
Yamaha XV250C Route 66 (USA) / 88-90
Yamaha XV250 Virago Route 66 (USA) / 95-07
Yamaha XV250C Virago Route 66 (USA) / 95-07
Yamaha XV250 V-Star (USA) / 08-20
Yamaha XV250C V-Star (USA) / 08-20
Yamaha XV250 V-Star 08-17
MuZ 660 Mastiff / 97-03
MuZ 660 Baghira / 97-03
Opravná sada brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče Tourmax BCR-410 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43057-1001
Kawasaki 43049-1064
Kawasaki 43049-1063
Kawasaki 49006-1088
Kawasaki 49006-1242
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobců dodávajících do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 04-22
Kawasaki KXF450 / 06-22
Kawasaki KLX450R / 07-19
Suzuki RMZ250 / 04-06
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 16 mm
- celková délka: 22 mm
- průměr hlavy: 12 mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Ducati 77110211A
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykl:
Ducati Monster400 / 00-04
Ducati Monster600 / 94-01
Ducati Monster620 / 02-04
Ducati Biposto748 / 99-02
Ducati 748R / 00-02
Ducati 748S / 00-02
Ducati 748SPS / 98-99
Ducati Monster750 / 96-01
Ducati Monster750Dark / 99-02
Ducati 750SS / 91-93
Ducati 750SS Carenata / 94-98
Ducati 750SS Nuda / 94-97
Ducati 750SS Carenata / 99-02
Ducati 750SS Nuda / 99-02
Ducati 750Sport / 01-02
Ducati Monster1000S / 03-05
Ducati Monster1000 / 03-05
Ducati Supersport1000 / 03-07
Ducati 800SS Carenata / 03-04
Ducati 800SS Nuda / 03
Ducati 900Monster / 93-02
Ducati 916Monster / 01-03
Ducati 916ST4 / 99-03
Ducati 944ST2 / 97-03
Ducati 996Biposto Monoposto / 99-02
Ducati 996ST4S / 01-05
Ducati 998Biposto Monoposto / 02-03
Ducati 800Sport Carenata / 03
Ducati 800Sport Nuda / 03
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Standardní základní řetěz určený pro dětské motocykly o objemu do 80cc.
Jedná se o ekonomický řetěz s dobrými vlastnostmi pro hobby použití .
Typové označení: 420 SB (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Standard pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklové rukojeti Progrip v třívrstvém provedení, což je specialita značky PROGRIP (jako jediná na světě začala vyrábět tento typ vícevrstvých rukojetí).
Model 790 je určený pro závodní použití off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Třívrstvá konstrukce povyšuje výhodu vícevrstých rukojetí na úroveň dokonalosti.
Vnitřní vrstva (Extra Strong - Hard Density) dokonale přilne na řidítka a poskytuje pevnou "kostru" rukojeti. Střední vrstva (Medium Density) minimalizuje vibrace a poskytuje pevný úchop na konci řidítek. A vnější vrstva (Ultra Soft - Maximum Grip) disponuje "přilnavým" povrchem pro pohodlné a pevné uchopení a dokonalou kontrolu řízení.
- třívrstvé (TRIPLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / střední SH 20 / vnější SH 15
- provedení - Full Diamond - Reverse Waffle
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v třívrstvém provedení, což je specialita značky PROGRIP (jako jediná na světě začala vyrábět tento typ vícevrstvých rukojetí).
Model 790 je určený pro závodní použití off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Třívrstvá konstrukce povyšuje výhodu vícevrstých rukojetí na úroveň dokonalosti.
Vnitřní vrstva (Extra Strong - Hard Density) dokonale přilne na řidítka a poskytuje pevnou "kostru" rukojeti. Střední vrstva (Medium Density) minimalizuje vibrace a poskytuje pevný úchop na konci řidítek. A vnější vrstva (Ultra Soft - Maximum Grip) disponuje "přilnavým" povrchem pro pohodlné a pevné uchopení a dokonalou kontrolu řízení.
- třívrstvé (TRIPLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / střední SH 20 / vnější SH 15
- provedení - Full Diamond - Reverse Waffle
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v třívrstvém provedení, což je specialita značky PROGRIP (jako jediná na světě začala vyrábět tento typ vícevrstvých rukojetí).
Model 790 je určený pro závodní použití off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Třívrstvá konstrukce povyšuje výhodu vícevrstých rukojetí na úroveň dokonalosti.
Vnitřní vrstva (Extra Strong - Hard Density) dokonale přilne na řidítka a poskytuje pevnou "kostru" rukojeti. Střední vrstva (Medium Density) minimalizuje vibrace a poskytuje pevný úchop na konci řidítek. A vnější vrstva (Ultra Soft - Maximum Grip) disponuje "přilnavým" povrchem pro pohodlné a pevné uchopení a dokonalou kontrolu řízení.
- třívrstvé (TRIPLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / střední SH 20 / vnější SH 15
- provedení - Full Diamond - Reverse Waffle
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v třívrstvém provedení, což je specialita značky PROGRIP (jako jediná na světě začala vyrábět tento typ vícevrstvých rukojetí).
Model 790 je určený pro závodní použití off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Třívrstvá konstrukce povyšuje výhodu vícevrstých rukojetí na úroveň dokonalosti.
Vnitřní vrstva (Extra Strong - Hard Density) dokonale přilne na řidítka a poskytuje pevnou "kostru" rukojeti. Střední vrstva (Medium Density) minimalizuje vibrace a poskytuje pevný úchop na konci řidítek. A vnější vrstva (Ultra Soft - Maximum Grip) disponuje "přilnavým" povrchem pro pohodlné a pevné uchopení a dokonalou kontrolu řízení.
- třívrstvé (TRIPLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / střední SH 20 / vnější SH 15
- provedení - Full Diamond - Reverse Waffle
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
LED blinkry Mini v provedení "MYRA" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž do konců řidítek
- odolné proti vibracím
- úzké provedení, aby nerozšiřovali šířku motocyklu
- napájení 12V baterií
- dvoudiodové provedení (oranžová barva + bílá barva)
- připojení přes externí přerušovač (relé/přerušovač blinkrů)
Použitý materiál: plast/černá matná
Barva sklíčka blinkru: čiré
Homologace: nehomologováno
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 54mm
- průměr závitu B: M8
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 8mm
- výška blinkru D: 33mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 32mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Drát na zajištění rukojetí od japonské značky DRC
- kvalitní nerezová ocel SUS304, která disponuje vysokou pevností a zabraňuje nebezpečí napadení korozí
- zabrání nežádoucímu pootočení rukojetí na řidítkách
- vhodné pro použití k zajištění nalévacích nebo výpustných šroubů a zátek
- dodáváno včetně odolného zavíracího plastového pouzdra
- síla drátu 0,6mm
- délka v balení 100m
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |