Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 30 mm
- celková délka: 36 mm
- průměr hlavy: 10 mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Aprilia AP8152288
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykl:
Aprilia Leonardo125 / 96-04
Aprilia Scarabeo125 / 04-06
Aprilia Sportcity125 / 04-12
Aprilia Leonardo150 / 97-04
Aprilia Sportcity200 / 04-06
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Aprilia Scarabeo250 / 06-10
Aprilia Sportcity250 / 07-09
Aprilia Sportcity300 / 08-13
Aprilia Atlantic500 / 05-08
Derbi Rambla125 / 08-14
Derbi Rambla250 / 08-09
Derbi Rambla300 / 10-14
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 31mm
- celková délka: 34mm
- průměr osazení: 10mm
- průměr hlavy: 18mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Kawasaki 92154-0844
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykl:
Kawasaki ER-6N / 12-16
Kawasaki ER-6F / 12-16
Kawasaki Versys650 / 15-21
Kawasaki Versys650Grand Tourer / 16-21
Kawasaki Versys650Tourer / 15-21
Kawasaki Vulcan650 / 15-16
Kawasaki Z800 / 13-16
Motocyklový řetěz 415 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou
vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 415 HSB (1/2x3/16)
Kvalitativní řada: Standard pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 17,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 415 ER(pevnost 18,1 kN)
ČZ 415 S (pevnost 16,3 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Náhradní elastomere pro klemy XTRIG PHDS jsou dostupné v různých tvrdostech pro možnost výměny dle trati a jízdních vlastností
- SOFT - zelená barva = měkké (dokonale pohlcuje a absorbuje vibrace a nárazy)
- MEDIUM - žlutá barva = střední (standardní provedení)
- HARD - červená barva = tvrdé (vhodné pro rychlou trat a supermoto)
Náhradní elastomere pro klemy XTRIG PHDS jsou dostupné v různých tvrdostech pro možnost výměny dle trati a jízdních vlastností
- SOFT - zelená barva = měkké (dokonale pohlcuje a absorbuje vibrace a nárazy)
- MEDIUM - žlutá barva = střední (standardní provedení)
- HARD - červená barva = tvrdé (vhodné pro rychlou trat a supermoto)
Náhradní elastomere pro klemy XTRIG PHDS jsou dostupné v různých tvrdostech pro možnost výměny dle trati a jízdních vlastností
- SOFT - zelená barva = měkké (dokonale pohlcuje a absorbuje vibrace a nárazy)
- MEDIUM - žlutá barva = střední (standardní provedení)
- HARD - červená barva = tvrdé (vhodné pro rychlou trat a supermoto)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Sada nástrčných klíčů osy předního kola UNIT Hex Bit Set od japonského výrobce DRC
- klíče pro montáž a demontáž osy předního kola
- sada šestihranných klíčů o 6 různých rozměrech
- vhodné pro použití s ráčnou z klasické gola sady nebo s ručním klíčem
- dodáváno včetně praktického držáku (bez montážního nářadí - bez ráčny)
Rozměry jednotlivých klíčů: 12mm / 14mm / 17mm / 19mm / 22mm / 24mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 58mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Záchytný kanystr pro vypouštění oleje z motoru (vana na vyjetý olej) o objemu 6 litrů
- pro snadné provedení výměny oleje i mimo dílnu
- umožňuje jednoduchou likvidaci vyjetého oleje
- vhodné do profesionální dílny i do garáže
- možnost použití i pro jiné kapaliny za dílny
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky i automobily
- univerzální plastová vana na vypouštění oleje z motoru
Sada 5 archů materiálu pro výrobu výfukového těsnění.
Kovem vyztužený materiál s nitrilovým pojivovým systémem vhodný pro výrobu těsnění výfuku.
Odolává teplotám až 650°C.
Rozměry archu: 150x150mm
síla archu 1,5mm
Speciální přípravek určený pro přední vidlice KYB (Kayaba)
- klíč určený k demontáži vnitřní části přední vidlice (cartridge)
- klíč pro demontáž i montáž kompresního pístku přední vidlice
- speciální nářadí pro demontáž i montáž zátky komprese přední vidlice
Rozměry:
- osmihran
- vnější průměr: 36mm
- pro montážní klíč: 19mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Přípravek na přední vidlice KYB (Kayaba)
Klíč určený k demontáži vnitřní části přední vidlice (cartridge).
Trialové rukojeti Domino Dual Grips 24041 ve dvouvrstvém provedení určené pro trial.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Konce rukojetí mají lehce zvětšený průměr pro lepší kontrolu a jistotu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 125mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Trialové rukojeti Domino Dual Grips 24041 ve dvouvrstvém provedení určené pro trial.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní směs je pevnější pro lepší pocit, pevnější upevnění a delší životnost.
Vnější měkčí směs s diamantovým vzorkováním pro vyšší úroveň pohodlí bez houbového pocitu.
Konce rukojetí jsou mimořádně těžké a pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu.
Konce rukojetí mají lehce zvětšený průměr pro lepší kontrolu a jistotu.
Disponují připravenými drážkami pro zajištění drátkem.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 125mm
Balení: 1pár
Značka Domino / Tommaselli vyrábí vysoce kvalitní díly již více než 50 let. Sortiment zahrnuje plynové rukojeti, rukojeti, páčky, řídítka, spínače a další díly pro motocykly, čtyřkolky, skútry, trialové motocykly, mopedy a vintage (veterány).
Výrobky Domino / Tommaselli se vyznačují vysokou úrovní kvality, kvalitním zpracováním a poskytují dlouhou životnost, díky čemuž jsou často používány v prvovýrobě motocyklů (více jak 20 značek).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |