Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Píst brzdiče pro repasi brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 24,7mm
B (vnější průměr) = 30,2mm
H (výška) = 22,6mm
Tento pístek Tourmax BCP-108 nahrazuje originální díl (originální kód OEM)
Honda 45117-MR7-006
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...+
Vhodné pro motocykly:
Honda RVF400R / 95-96
Honda VFR400 / 90-91
Honda RVF750R / 94-96
Honda CBR900RR Fireblade / 92-97
Honda CB1000F / 93-96
Honda VTR1000F Firestorm / 97-06
Honda CB1300X4 / 97-99
Přepínač sdružený univerzální
Univerzální přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry s funkcemi včetně kabeláže pro ovládání:
- ovládání světel tlumená / dálková + světelná houkačka
- ovládání světel směrových světel (blinkrů)
- ovládání houkačky (klaksonu)
- závit pro zrcátko M8
Barva: černá
Materiál: kov
Řidítka: 22 mm
Kabeláž: 8 kabelů (8 pinový konektor)
Délka kabeláže: 31 cm
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KCW-851
Honda 14401-KCW-850
Honda 14401-KCW-880
Suzuki 12760-20E00
Piaggio 82643R
SYM 1C4401M92000
Kymco 00123110
Kymco 14401-KGN7-67A
Kymco 14401-KUDU-C00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Sportcity One 125 / 08-14
Aprilia Moijto 125 / 03-08
Aprilia SR Max 125 / 11-15
Aprilia Motard 125 / 11-16
Aeon Cobra 125
AGM Fighter 125
ATU Calypso 125
Adly/Herchee Cat 125 / 98-02
Adly/Herchee Herkules 125 / 11-12
Adly/Herchee Noble 125 / 06-10
Benelli Adiva 150 / 01-02
Benelli Velvet 150 / 99-03
Barton Falcon 125
Barton Huragan 125
Baotian BT125 / 05-14
Baotian BT151T Rambo / 08-12
Bashan CK125
Bashan CK150
Benzhou YY125
CPI Aragon 125 / 07-14
CPI Bravo 125 / 11-14
CPI GTX125
CPI Oliver City 125 / 06-08
Derbi Boulevard 125 / 03-12
Derbi GP1 125 / 06-09
Derbi Rambla 125 / 08-12
Derbi Sonar 125 / 09-12
Derbi Boulevard 150 / 03-07
Derbi Sonar 150 / 09-12
Derbi Boulevard 200 / 04-08
Goes G125 / 08-11
Honda CBF125 / 09-15
Honda CB125F / 15-20
Honda CBF150
Honda NXR150
Honda XR150L
Honda GL150
Honda CRF150F
Honda CH125 / 93
Honda FES125 Pantheon / 03-06
Honda FES125 Wing / 07-12
Honda NES / 00-07
Honda PES125 / 06-12
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SH125 / 01-12
Honda FES150 Pantheon / 03-06
Honda FES150 Wing / 07-12
Honda NES150 / 00-06
Honda PES150 / 06-12
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda SH150 / 01-12
Italjet Jet Set 125 / 01-03
Italjet Torpedo LC125 / 00-02
Italjet Jet Set 150 / 01-03
Italjet Torpedo 150 / 00-02
Malaguti Madison 125 / 99-06
Kymco Like 125 / 09-20
Kymco Like 200 / 09-15
Kymco Movie 125 / 98-10
Kymco Super8 125 / 08-14
Kymco Super8 150
Kymco Dink 125 / 06-16
Kymco Dink 200 / 03-15
Kymco Grand Dink 125 / 01-16
Kymco People 125 / 99-16
Kymco People 125i / 17-20
Kymco People 200 / 05-15
Kymco Heroism 125 / 95-99
Kymco Honk 125 / 11-13
Kymco DJ125 / 11-12
Kymco Visar 125i CBS / 18-21
Kymco Vivio 125 / 00-
Kymco Twist 125 / 06-16
Kymco Agility 125 / 06-16
Kymco Agility 125i / 17-22
Kymco Agility 150 / 08-15
Kymco Agility 200 / 06-16
Kymco Bet&Win 125
Kymco CK1 125 / 14-17
Kreidler RMC125
Keeway ARN125 / 06-13
Keeway Cityblade 125 / 16-17
Keeway Fact 125 City Sport / 13-17
Keeway Fact 125 / 08-13
Keeway Focus 125 / 06-08
Keeway Hacker 125 / 09-17
Keeway Matrix 125 / 06-16
Kenos Maddex 125
Kentoya Maximus 125
Kentoya Viking 125
Kingway Maximus 150
Kinroad (Xintian) Wind Hunter 125
Jinlun JL125
Lifan Traveller 125 / 08-12
Massimo SL150
Motorro Storm 125
Motoway VX9 125
Motowell Retrosa 125 / 10-14
MZ/MUZ Moskito 125 / 01-04
MBK XN125 Doodo / 01-05
MBK XQ125 Thunder / 00-03
MBK YP125R Skyliner / 98-06
Piaggio Fly 125 / 05-12
Piaggio Liberty 125 / 01-13
Piaggio Skipper 125 / 00-02
Piaggio Vespa 125LX / 05-13
Piaggio Hexagon 125 / 98-01
Piaggio Liberty 125 / 03
Piaggio Typhoon 125 / 10-14
Piaggio Zip 125 / 00-03
Piaggio X-8 Street 125 / 06-07
Piaggio Zip 125 / 00-08
Piaggio Fly 150 / 05-10
Piaggio Liberty 150 / 01-13
Piaggio Skipper 150 / 00-02
Piaggio Vespa 150 / 99-12
Piaggio X-8 Street 150 / 06-08
Piaggio Liberty 200 / 04-09
Pegasus Sky 125
Peugeot Sum-Up 125 / 08-11
Puma Falcon ZN150T
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Rex Imola 125 / 11-14
Rex Milano 125 / 11-14
Rex Monaco 125 / 11-14
Rex RS1000 125 / 09-14
Rex RS1100 125 / 09-14
Rex RS125 / 06-10
Rex SC125 / 07-09
Rex Speedy 125
Rex Torino 125 / 11-14
Rivero Phönix 125 / 07-14
Roketa Bali MC-13 150
Roketa Capri MC-16 150
Roketa Sicily MC-17 150
Romet 787 125 / 14-22
Romet Black City 125
Romet Retro 7 125
Romet White City 125
Vespa LX125
Vespa LX150
SYM Duke 125
SYM Super Duke 125 / 96-98
SYM Attila 125
SYM Attila 150
SYM Euro 125
SYM Euro 150
SYM Joyride 125
SYM Joyride 150
SYM Fiddle 125 / 08-14
SYM Fiddle 200
SYM GTS 125 Joymax
SYM Jet4 125 / 10-14
SYM Orbit 125 / 08-16
SYM Megalo 125 / 06-08
SYM VS125 / 07-14
SYM Symphony SR125 / 09-15
SYM Symphony SR150 / 09-15
SYM Symply 125
SYM X-PRO 125 / 13-16
Sachs Bee 125 / 07-10
Sachs Eagle 125 / 07-10
Schwinn Newport 150
Sinnis Harrier 125
Sinnis Shuttle 125
SunL SL150
Suzuki AN125
Suzuki AN150 / 95-00
Suzuki HJ125
Suzuki Vecstar 125 / 94-
Suzuki Vecstar 150 / 94-
TGB 125S
Yamaha YP125 Majesty
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské čtyřkolky a skútry (4taktní)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 8 cívek
- 4 vodiče
Rozměry:
- vnější průměr = 88mm
- otvor průměr = 29mm
- výška = 26mm
Tlačítko startu s klemou, kabelem a konektorem pro motocykly Kawasaki
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- univerzální startovací tlačítko na motorku
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
Kawasaki 27010-0907
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Možno použít jako univerzální tlačítko pro jiné značky motocyklů.
Blinkry Mini pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek.
- univerzální ukazatele směru
- dodáváno včetně kabeláže
- univerzální použití pro offroadové motocykly, enduro motocykly, cestovní enduro a podobně
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E8).
Použitý materiál: plast/černá lesklá
Barva sklíčka blinkru: čiré
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 117mm
- průměr závitu B: M8
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 58mm
- výška blinkru D: 40mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 40mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 47013090300
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 949
BREMBO 07.GR16
BRENTA 4159
EBC FA602
FERODO FDB2257
GOLDFREN 297
LUCAS MCB831
TRW MCB831
NEWFREN FD0464
SBS 872
VESRAH VD-9063
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 47013030000
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 955
BREMBO 07.GR20
BRENTA 4161
DP (Dunlopad) BRAKE DP514
EBC FA612
FERODO FDB2262
GALFER FD446
GOLDFREN 307
LUCAS MCB842
TRW MCB842
NEWFREN FD0481
SBS 885
VESRAH VD-9058
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kymco 45105-KFA6-3050
Kymco 45105 H7C 700A
Kymco 45105 LEJ2 305
Piaggio 647171
Sym 43108H9A000A
Kawasaki 43082-Y001
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
DELTA DB2023
BRAKING 869
BREMBO 07022
BREMBO 7022
BRENTA 4049
BRENTA 4050
BRENTA 4051
BRENTA 3049
BRENTA 3050
BRENTA 3051
CL BRAKES 1153
EBC FA305
FERODO FDB2096
GALFER FD261
GOLDFREN 183
LUCAS MCB712
TRW MCB712
NEWFREN FD0269
SBS 749
SBS 154
VESRAH VD-995
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
1-290025
3-290055
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 250
EBC FA448
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 46113030000
KTM 46213030000
KTM 47013090000
KTM 47013090200
Husqvarna 8000H7132
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 873
BREMBO 07.GR69
BRENTA 4160
CL BRAKES 1078
EBC FA357
GALFER FD265
LUCAS MCB740
TRW MCB740
NEWFREN FD0354
SBS 783
GOLDFREN 185
FERODO FDB2157
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |