Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KB4-672
Honda 14401-KBG-671
Honda 14401-KB4-6700-M1
Yamaha 94590-45098
Yamaha 94590-27098
Vhodné pro motocykly:
Honda CB250 Nightawk / 90-
Honda CA250 Rebel / 88-
Honda CB250 / 90-
Honda CBF 250 / 04-06
Honda CD250 / 88-
Honda CM250C / 81-87
Honda CMX250 / 83-
Yamaha XV750 Virago / 88-97
Yamaha XV920J / 80-82
Yamaha XV1000 Virago / 82-85
Yamaha XV1100 / 81-
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YT9B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 509 902 008
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 115 A
Rozměry: D150 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 2,76 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT9B-4-C
YUASA YT9B-BS
BANNER GT9B-4
BANNER YT9B-BS
EXIDE ET9B-BS
EXIDE YT9B-BS
FIAMM FT9B-BS
MOTOBATT MBT9B4
VARTA 509.902.008
Možnost použití pro:
Yamaha MT-03 (660) / 06-13
Yamaha XP500 Tmax / 01-03
Yamaha XP500 Tmax ABS / 05-07
Yamaha XT660R / 04-12
Yamaha YFM700R Raptor / 06-10
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YZF750R7 / 99-00
Yamaha YZF-R6 / 01-09
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 509016008 (YB9L-A2) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509 016 008 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139
Hmotnost: 3,3 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE CB9L-A2
YUASA YB9L-A2
BANNER YB9L-A2
BOSCH M4 F27
EXIDE YB9LA2
MOTTOBAT MB9U
VARTA YB9L-A2
Možnost použití pro:
Derbi Boulevard 125 4T / 03-05
Derbi Boulevard 150 / 07-09
Kawasaki EL250 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 86-90
Kawasaki GPZ305 Belt Drive / 85-89
Kawasaki ZXR250 / 90-95
Kawasaki ZZR250 / 90-93
MZ ETS125 / 69-73
MZ 125 Saxon / 93-97
MUZ ETS125 / 69-73
MUZ 125 Saxon / 93-97
Suzuki GT550 / 73-76
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Sada hlavy zadního tlumiče pro rychlé a precizní provedení opravy zadního tlumiče
- obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- nabízí zdokonalené komponenty než originální díly - upravené lehčí tělo hlavy a vylepšené těsnící gufero i prachovku
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - hliníkové tělo hlavy, vnitřní vodící pouzdro, těsnění (gufero), prachovku, vnější těsnící o-kroužek a spodní dorazový kroužek.
Rozměry:
- vnitřní průměr (určeno pro pístnici): 16mm
- vnější průměr: 50mm
Upozornění: u některých typů druhovýrobních hlav zadního tlumiče (Prox, AllBalls, atd.) nejsou dostupné některé vnitřní komponenty jako náhradní díl pro následnou opravu! A neshodují se ani s originálnimi díly. Pro příští opravu může být tedy nutné znovu zakoupit celou hlavu.
Sada hlavy zadního tlumiče pro rychlé a precizní provedení opravy zadního tlumiče
- obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- nabízí zdokonalené komponenty než originální díly - upravené lehčí tělo hlavy a vylepšené těsnící gufero i prachovku
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - hliníkové tělo hlavy, vnitřní vodící pouzdro, těsnění (gufero), prachovku, vnější těsnící o-kroužek a spodní dorazový kroužek.
Rozměry:
- vnitřní průměr (určeno pro pístnici): 16mm
- vnější průměr: 44mm
Upozornění: u některých typů druhovýrobních hlav zadního tlumiče (Prox, AllBalls, atd.) nejsou dostupné některé vnitřní komponenty jako náhradní díl pro následnou opravu! A neshodují se ani s originálnimi díly. Pro příští opravu může být tedy nutné znovu zakoupit celou hlavu.
Tělo pumpičky je vyrobeno z odolné hliníkové truby (nízká hmotnost).
Hlavici vzduchového ventilu je možné nastavit na ventily Presta a Schrader.
Součástí pumpičky je manometr.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Oprav. sada přední brzdové pumpy od japonské značky Tourmax
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/ kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 59600-45841
Suzuki 59600-45840
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GT125 / 74-77
Suzuki GT185 / 74-78
Suzuki GT200 / 79-81
Suzuki GT250 / 73-81
Suzuki GT380 / 73-79
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GS400 / 77-83
Suzuki GSX400 / 80-83
Suzuki GT550 / 73-79
Suzuki GS750 / 77-79
Přetlakové víčko s ukazatelem teploty s horní mezí tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru.
Vhodné pro motocykly japonských značek Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha a starší modely evropských značek KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco.
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- řetěz KXZ4 je lehký a výkonný motocrossový řetěz, ve kterém jsou použity všechny nejmodernější technologie a pouze vysoce kvalitní materiály
- řetěz KXZ nahrazuje předchozí řadu MXZ, která byla používána jezdci a týmy v mistrovství světa MX-GP
- řetěz KXZ4 disponuje novým zdokonaleným čepem HCR PIN (High Tech Chromium Carbide Layered Pin), který nabízí nadstandardní životnost a lepší odolnost proti opotřebení
- díky použitým technologiím a materiálu (chrom-molybdenová ocel) je řetěz rozměrově stálý a vysoce výkonný
- určený pro offroadové motocykly o objemu do 450 ccm
- řetěz určen zejména pro terénní použití (offroad)
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu Premium Motocross (pro motokros, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: barva zlatá
Statická pevnost: 35,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
ČZ 520 MX (pevnost 35,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Adaptér/držák pro montáž krytů rukou (bástrů) z boční strany brýlí
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Speciální těsněný řetěz určený a konstruovaný do blátivého offroadového provozu (enduro). Tvar vnitřních destiček má odlišnou konstrukci než u ostatních řetězů ze sortimentu ČZ, ale i řetězů ostatních výrobců ve světě. Oproti standardním destičkám má řetěz RDO o 45% menší opotřebení způsobené abrazivními účinky bláta a písku. Středový otvor ve vnitřní destičce odvádí bláto z prostoru, kde se potkává zub řetězového kola s řetězem, díky čemuž nedochází k pěchování nečistot do řetězu. Další výhodou navrženého tvaru vnitřní destičky je její rovná vnější plocha. Ta velmi podstatně redukuje úbytek materiálu destičky abrazí při pohybu po znečištěných vodítkách řetězu.
Typové označení: 520 RDO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: speciální řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 33,8 kN
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- řetěz MXZ4 je lehký a výkonný motocrossový řetěz, ve kterém jsou použity všechny nejmodernější technologie a pouze vysoce kvalitní materiály
- řetěz MXZ4 je používán jezdci a týmy v mistrovství světa MX-GP
- řetěz MXZ4 nabízí při adekvátní údržbě nejlepší užitné vlastnosti a nadstandardní životnost
- díky použitým technologiím a materiálu (chrom-molybdenová ocel) je řetěz rozměrově stálý a vysoce výkonný
- určený pro offroadové motocykly o objemu do 500 ccm
- řetěz určen zejména pro terénní použití (offroad)
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: barva ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,6 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
ČZ 520 MX (pevnost 35,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Oprav. sada do náboje zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 93306-008Y0-00
Yamaha 93306-008Y1-00
Yamaha 93306-278Y0-00
Yamaha 93106-47040-00
Yamaha 93101-35097-00
Vhodné pro modely:
Yamaha YFM250 Beartracker / 00-04
Yamaha YFM250 Big Bear / 07-09
Yamaha YFM250B Bruin / 05-06
Yamaha YFM350BA Bruin 2WD / 04-06
Yamaha YFM350FA Bruin 4WD / 04-06
Yamaha YFM350FGW Grizzly 4WD / 07-14
Yamaha YFM350GW Grizzly 2WD / 07-11
Yamaha YFM35X Wolverine / 06-09
Yamaha YFM400 Big Bear 2WD / 00-04
Yamaha YFM400 Big Bear 4WD /00-06
Yamaha YFM400 Kodiak 2WD / 03-04
Yamaha YFM400 Kodiak 4WD / 03-04
Yamaha YFM600 Grizzly / 99-01
Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.
Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.
Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku