Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Kryty rámu od italské značky Acerbis
- plastový ochranný kryt na rám zajišťuje ochranu rámu proti oděru od motokrosových bot
- na povrchu je kryt rámu Acerbis vybaven pryžovým protiskluzovým povrchem pro zvýšenou kontrolu a ovládání motocyklu
- dle typu plastové kryty rámu Acerbis většinou nabízí i ochranu válce zadní brzdy (kontrola provedení viz. fotografie!)
- většina krytů rámu Acerbis je vyrobena z vysoce odolného polypropylenu
- plastový kryt pro ochranu rámu slouží i jako tuningový doplněk, neboť se vyrábí v barevných kombinacích vhodných pro jednotlivé značky
- snadná montáž a demontáž pro čištění
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Lanka/ lanovody od značky PROX jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka.
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru pro motocykly a čtyřkolky
- předem namazaná nylonová vnitřní vrstva zaručuje hladký provoz a dlouhou životnost
- konce lanek jsou vyráběna odléváním pro vyšší odolnost proti vytažení
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace a rozměrů
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/ nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protiprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanka pro daný motocykl/ čtyřkolku viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
KTM/ Husqvarna/ Husaberg 78102091000
KTM/ Husqvarna/ Husaberg 78102091100
Manuál pro pérování japonské značky KAYABA
- originál publikace přímo od výrobce
- publikace v anglickém jazyce (překlad není k dispozici)
Upozornění: z důvodu povahy zboží a zákonné výjimky nejde toto zboží vrátit! Tiskoviny jsou zbožím, od jejichž koupě zákon neumožňuje odstoupit ani při nákupu přes internet (§ 1837 písm. i) občanského zákoníku.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ490 / 87-90
Rozety ESJOT jsou vyrobeny z vysoce kvalitní hliníkové slitiny AL 7075-T6 a jsou určené pro vrcholové závodní použití na offroadové motocykly (motokros, enduro).
Díky použitému nejjakostnějšímu materiálu, robotické extrémně přesné výrobě a moderním technologiím jsou rozety ESJOT jedny z nejlepších na světě.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Výkres: na snímku je rozeta v počtu zubů 37 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů“
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku