Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Sada pro opravu a repasi předních vidlic od americké značky AllBalls
- průměr kluzáku vidlice - 48mm
- průměr vnější trubky (vnitřní průměr obalu vidlice) - 57,8mm
Sada obsahuje všechna pouzdra (spodní pouzdra i horní pouzdra), pojistné kroužky simerinků vidlice, o-kroužky, těsnění a měděné kroužky, které mohou být poškozeny při demontáži vidlice = všechny komponenty vždy v daném počtu pro 1 pár vidlic pro 1 motocykl.
Nabízené komponenty v sadách jsou vyráběny ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací, tolerancí a parametrů originálních dílů (OEM) pro garanci kvality a dlouhé životnosti.
Pouzdra disponují vysoce kvalitním teflonovým povrchem Teflon®, který v rámci testování (500.000 tlumících cyklů) vykazoval velmi nizké opotřebení.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - vodící pouzdra s teflonovým povrchem, pojistné kroužky gufer vidlic, těsnící o-kroužky, měděné kroužky (kontrola obsahu viz. fotografie).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
KTM SX-F450 +SX-F525 Racing / 05-06
KTM Supermoto950 /05-07
KTM Supermoto950 R / 07
KTM Adventure950 / 05-06
KTM Adventure640 LC4 / 03-05
KTM SMR525 + 450 +560 / 05-07
KTM EXC-F450 / 07-11
KTM EXC300 / 03-15
KTM SX-F250 / 05-07
KTM EXC-F400 Racing / 07-10
KTM LC4640 Enduro / 05
KTM SMC625 04-06
KTM SX-F450 / 07
KTM EXC250 / 09
KTM SX125 / 05-07
KTM EXC125 / 05-09
KTM EXC250 / 09
Husaberg FE450 + 550 + 650 / 07-08
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - většinu plochých těsnění motoru vždy v přesném počtu pro daný motor:
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění bočních vík motoru (těsnění víka zapalování, těsnění víka spojky),
- těsnění vodního čerpadla,
- o-kroužky, kroužky výfuku a další,
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Určeno pro motocykl TM
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vrtulka vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
- jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vrtule pohonu vodního čerpadla motoru pro jednoduchou a rychlou opravu
Balení obsahuje rotor vodního čerpadla vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Tato hnací vrtule vodního čerpadla nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 19215-KA4-740
Honda 19215-KA3-740
Sada membrány karburátoru (Air Cut off Valve Kit)
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZG1000 Concours / 86-06
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- řetěz MXZ4 je lehký a výkonný motocrossový řetěz, ve kterém jsou použity všechny nejmodernější technologie a pouze vysoce kvalitní materiály
- řetěz MXZ4 je používán jezdci a týmy v mistrovství světa MX-GP
- řetěz MXZ4 nabízí při adekvátní údržbě nejlepší užitné vlastnosti a nadstandardní životnost
- díky použitým technologiím a materiálu (chrom-molybdenová ocel) je řetěz rozměrově stálý a vysoce výkonný
- určený pro offroadové motocykly o objemu do 500 ccm
- řetěz určen zejména pro terénní použití (offroad)
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: barva ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,6 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
ČZ 520 MX (pevnost 35,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Standardní typ těsněného řetězu, u kterého jsou skloubeny velmi dobré užitné vlastnosti (nadstandardní životnost) díky použití komponentů shodných s vyššími řadami a velmi příznivá pořizovací cena (nejpříznivější okroužkový řetěz v poměru cena/výkon!!!). Velká obliba a léty prověřená kvalita tohoto řetězu z něj učinila legendu v nabídce ČZ. Je ideální pro silniční i hard enduro motocykly s velmi dobrou životností, byť je těsněn pouze kroužky O-ring. Bez výhrad může být použit i na méně výkonné silniční motocykly.
Typové označení: 520 ORM (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SO (pevnost 33,4 kN)
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Garantovaná použitelnost do 500 cc.
Typové označení: 520 SO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 33,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
ČZ 520 ORM (pevnost 34,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Zesílená verze typu 520 MX s ještě širším spektrem použití na nejvýkonnějších strojích. je určen pro hobby, ale i závodní použití, pokud není hmotnost prioritou. Vzhledem ke své robustní konstrukci, díky níž bylo dosaženo nejvyšší pevnosti je celková hmotnost řetězu mírně vyšší než u řetězu ČZ 520 MX.
Není vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 520 EC (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 38,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 MXZ4 (pevnost 35,6 kN)
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce D.I.D, který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob mnoha hlavních výrobců motocyklů.
Řetězy D.I.D jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Označení D.I.D = 219FTH
Označení MORSE = BF05M / BF05MA
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz nebo rozpojený řetěz včetně nýtovacího spojovacího článku).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Yamaha
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 511013009 (YB10L-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 511 013 009 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 11 Ah
Nabíjecí proud: 1,1 A
Start. proud CCA/-18°C: 150 A
Rozměry: D136 x Š91 x V146 mm
Hmotnost: 4,38kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB10L-B
4RIDE CB10L-B
YUASA YB10L-B2
4RIDE CB10L-B2
EXIDE YB10L-B2
VARTA 12N10-3B
Možnost použití pro:
Gilera Arizona 250 / 85-86
Gilera D.N.A 125 / 02-03
Gilera Runner 180FXR / 97-03
Gilera Runner 200VXR / 03-06
Italjet Dragster 180 / 99-02
Kawasaki KLF185 / 85-87
Kawasaki KLT200 / 81-82
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki Z200A / 77-80
Malaguti Madison 150 / 99-00
Piaggio/Vespa Beverly 250GT / 04-05
Piaggio/Vespa Beverly 500GT / 03-06
Piaggio/Vespa GT125L (Grandtur.) / 03-04
Piaggio/Vespa GT200L (Grandtur.) / 03-05
Piaggio/Vespa Hexagon 250GT / 98-01
Piaggio/Vespa X9 125SL / 00-03
Piaggio/Vespa X9 125SL (Evol.) / 03-05
Suzuki GS550E / 80
Suzuki GSX550E / 83-87
Yamaha XC180 / 83-85
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku