Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- Závodní řetěz těsněný UW-kroužkem pro profesinální použití při závodech v motokrosu, enduru, supermotu a čtyřkolkách s nízkou hmotností.
- Navržen pro nejnáročnější závodní použití, vyniká vysokou pevností a životností i při náročných závodních podmínkách.
Těsnící UW-kroužek díky svému jedinečnému profilu výrazně eliminuje tření, čímž snižuje ztrátu výkonu a nabízí dokonalé těsnící vlastnosti a znatelně prodlužuje životnost řetězu, neboť nečistoty snadno neproniknou dovnitř do řetězu, jako u klasického netěsněného motokrosového řetězu.
- Určený pro motocykly o objemu od 125 do 500 ccm. Řetěz vhodný zejména pro terénní použití.
Typové označení: 520 MXU (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: závodní řada těsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: těsněný řetěz (uw kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 39,1 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Těsněný řetěz s vynikajícími užitnými vlastnostmi, vysokou pevností při nízké celkové hmotnosti a perfektní kvalitou je určen zejména pro cestovního endura do objemu 750 ccm. Řetěz je však široce použitelný i pro cestovní a sportovní motocykly. Díky x-kroužku „Active-Ring” nabízí řetěz dlouhou životnost a nízký odpor při běžném i závodním provozu. Zesílená verze řetězu 520 ORMX. Rozměrově modifikovaná vnější destička umožnila řetězu dosáhnout vyšší statické a dynamické pevnosti.
Typové označení: 520 ORH (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SMO (pevnost 34,2 kN)
D.I.D 520 VM (pevnost 35,8 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- Závodní řetěz těsněný UW-kroužkem pro profesinální použití při závodech v motokrosu, enduru, supermotu a čtyřkolkách s nízkou hmotností.
- Navržen pro nejnáročnější závodní použití, vyniká vysokou pevností a životností i při náročných závodních podmínkách.
Těsnící UW-kroužek díky svému jedinečnému profilu výrazně eliminuje tření, čímž snižuje ztrátu výkonu a nabízí dokonalé těsnící vlastnosti a znatelně prodlužuje životnost řetězu, neboť nečistoty snadno neproniknou dovnitř do řetězu, jako u klasického netěsněného motokrosového řetězu.
- Určený pro motocykly o objemu od 125 do 500 ccm. Řetěz vhodný zejména pro terénní použití.
Typové označení: 520 MXU (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: závodní řada těsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: těsněný řetěz (uw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 39,1 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Plasty z edice UFO VINTAGE jsou určeny pro renovaci starých motocyklů a pro pamětníky starých časů. Jedná se o retro edici plastů pro renovaci veteránů, a to většinou evropských značek.
- blatník pro veterány
- zadní blatník včetně světla pro veterány
- bočnice pro veterány
- číslová tabulka pro veterány
- a další speciální náhradní díly, které byly používány na starých modelech motocyklů
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Adaptér/držák pro montáž krytů rukou (bástrů) včetně klem pro řídítka
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- lithiové motobaterie ultra lehké konstrukce pro instalaci v různých polohách
- velmi nízké samovybíjení - dlouhá skladovatelnost, ideální pro sezónní používání
- super rychlé nabíjení
- extrémní cyklická životnost - více než 2 000 cyklů
ETN (evropské typové číslo): 518 901 026
Napětí: 12 V
Kapacita: 18,9 Ah
Nabíjecí proud:
Start. proud CCA/-18°C: 270 A
Rozměry: D175 x Š86 x V154 mm
Hmotnost: 5,8 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20HL-BS
DYNAVOLT DTX20L-BS
YUASA YTX20L-BS
BANNER YTX20L-BS
EXIDE ETX20H-BS
FIAMM FTX20L-BS
MOTOBATT MBTX20U
VARTA 518.901.026
Možnost použití pro:
Bombardier Outlander 400 / 03-06
CAN-AM Outlander 400 / 06-14
CAN-AM Outlander 650 / 04-10
Honda GL1800 Goldwing / 01-08
Honda TRX680 Rincon / 09-17
Honda VTX1800 / 03-11
Kawasaki KZ1000 / 81-03
Kawasaki ZG1000 Concours / 86-06
Kymco MXU500 / 06-14
Triumph Rocket 2300 Classic / 06-10
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600A Wild Star / 99-04
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Hadice chladiče v tuningovém provedení od japonské značky DRC pro zvýraznění designu motocyklu, ale i pro vyšší odolnost a účinnost chladícího systému.
Tyto vysoce kvalitní závodní hadice jsou vyrobené pomocí "Multilayered Proof Technology" z vrstveného silikonového materiálu s extrémně hladkým vnitřním povrchem pro zvýšení rychlosti průtoku chladící kapaliny a zlepšení chlazení i v extrémních závodních podmínkách.
Použitý silikonový materiál a vícevrstvá konstrukce vyztužená síťovou tkaninou zaručuje vyšší tepelnou odolnost, zvýšenou odolnost proti tlaku a delší životnost.
Široký sortiment pro off-roadové motocykly (motokros, enduro).
Balení obsahuje určený počet kusů hadic pro daný model a rok výroby motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Hadice chladiče v tuningovém provedení od japonské značky DRC pro zvýraznění designu motocyklu, ale i pro vyšší odolnost a účinnost chladícího systému.
Tyto vysoce kvalitní závodní hadice jsou vyrobené pomocí "Multilayered Proof Technology" z vrstveného silikonového materiálu s extrémně hladkým vnitřním povrchem pro zvýšení rychlosti průtoku chladící kapaliny a zlepšení chlazení i v extrémních závodních podmínkách.
Použitý silikonový materiál a vícevrstvá konstrukce vyztužená síťovou tkaninou zaručuje vyšší tepelnou odolnost, zvýšenou odolnost proti tlaku a delší životnost.
Široký sortiment pro off-roadové motocykly (motokros, enduro).
Balení obsahuje určený počet kusů hadic pro daný model a rok výroby motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1000cc). Řetězy ZXW jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.
Typové označení: 520 ZXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 41,2 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Speciální řetěz pro čtyřkolky (atv / quad) a motocykly závodního endura a rallye. Řetěz byl vyvinut za účelem vysoké odolnosti při použití v podmínkách
s extrémním abrasivním zatížením a proti vzniklým vysokým teplotám. Řetěz exw je vybaven speciálním těsnícím „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsností řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. Garantovaná použitelnost do 750cc.
Typové označení: 520 EXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: speciální řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ATV (pevnost 33,9 kN)
ČZ 520 ATV (pevnost 36,4 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Originální hadice brzdová přední od německého výrobce MAGURA
- jedná se originální díl přímo od výrobce Magura, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek MAGURA, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní německá výroba - 100% Made in Germany
- určeno pro použití v systému s brzdovou kapalinou
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 25013012000
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Hadice chladiče v tuningovém provedení od japonské značky DRC pro zvýraznění designu motocyklu, ale i pro vyšší odolnost a účinnost chladícího systému.
Tyto vysoce kvalitní závodní hadice jsou vyrobené pomocí "Multilayered Proof Technology" z vrstveného silikonového materiálu s extrémně hladkým vnitřním povrchem pro zvýšení rychlosti průtoku chladící kapaliny a zlepšení chlazení i v extrémních závodních podmínkách.
Použitý silikonový materiál a vícevrstvá konstrukce vyztužená síťovou tkaninou zaručuje vyšší tepelnou odolnost, zvýšenou odolnost proti tlaku a delší životnost.
Široký sortiment pro off-roadové motocykly (motokros, enduro).
Balení obsahuje určený počet kusů hadic pro daný model a rok výroby motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Koncovka výfuku od italské značky Giannelli
Tlumivka výfuku pro Kawasaki
Výfuk byl vyvinut speciálně pro motocykl Kawasaki KMX125 - pro kompatibilitu a dokonalý výsledek zvuku a výkonu je potřeba použít výfuk jako kompletní sadu - koleno výfuku (obj. kód SFGIA54006) + koncovku výfuku (obj. kód SFGIA54007).
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!
Tento výfuk je vhodný jako alternativní náhrada za originální díl:
Kawasaki 18090-1219
Kawasaki 18002-1670
Kawasaki 18090-1886
Kawasaki 18090-1186
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento kotouč nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 45351-KRE-920
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 47,50mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03B00-0F0
Suzuki 12100-03B00
Suzuki 12151-20910
Suzuki 12141-02B70
Suzuki 09381-14001
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku