Závodní vnitřní klec vzduchového filtru pro pěnové vzduchové filtry DT-1
- racingový košík vzduchového filtru s vylepšenou konstrukcí pro výměnu originální plastové klece
- lehká konstrukce s přesným tvarem přesně sedne do airboxu, aby se zabránilo průniku nečistot do motoru, a aby bylo umožněno více vzduchu pro větší výkon
- držák filtru DT1 disponuje robustní hlínkovou konstrukcí obráběnou na moderních CNC strojích pro dokonalé podepření vzduchového filtru
- tuto klec je většinou nutné použít se speciálním vzduchovým filtrem AirPower-Kit, neboť při vývoji klece byl kladen důraz na zvýšení sací plochy, aby do motoru vstupovalo více vzduchu ke výšení výkonu motoru
- tyto speciální vzduchové filtry AirPower-Kit mají vylepšený tvar upravený podle tvaru airboxu a také je na nich použitý nehořlavý materiál, což je zvlášt vhodné u 4taktních motorů
Upozornění: použití této klece je doporučeno v kombinaci se vzduchovým filtrem DT-1, který byl konstruovaný a tvarovaný speciálně pro použití společně s touto klecí!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Závodní vnitřní klec vzduchového filtru pro pěnové vzduchové filtry DT-1
- racingový košík vzduchového filtru s vylepšenou konstrukcí pro výměnu originální plastové klece
- lehká konstrukce s přesným tvarem přesně sedne do airboxu, aby se zabránilo průniku nečistot do motoru, a aby bylo umožněno více vzduchu pro větší výkon
- držák filtru DT1 disponuje robustní hlínkovou konstrukcí obráběnou na moderních CNC strojích pro dokonalé podepření vzduchového filtru
- tuto klec je většinou nutné použít se speciálním vzduchovým filtrem AirPower-Kit, neboť při vývoji klece byl kladen důraz na zvýšení sací plochy, aby do motoru vstupovalo více vzduchu ke výšení výkonu motoru
- tyto speciální vzduchové filtry AirPower-Kit mají vylepšený tvar upravený podle tvaru airboxu a také je na nich použitý nehořlavý materiál, což je zvlášt vhodné u 4taktních motorů
Upozornění: použití této klece je doporučeno v kombinaci se vzduchovým filtrem DT-1, který byl konstruovaný a tvarovaný speciálně pro použití společně s touto klecí!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Závodní vnitřní klec vzduchového filtru pro pěnové vzduchové filtry DT-1
- racingový košík vzduchového filtru s vylepšenou konstrukcí pro výměnu originální plastové klece
- lehká konstrukce s přesným tvarem přesně sedne do airboxu, aby se zabránilo průniku nečistot do motoru, a aby bylo umožněno více vzduchu pro větší výkon
- držák filtru DT1 disponuje robustní hlínkovou konstrukcí obráběnou na moderních CNC strojích pro dokonalé podepření vzduchového filtru
- tuto klec je většinou nutné použít se speciálním vzduchovým filtrem AirPower-Kit, neboť při vývoji klece byl kladen důraz na zvýšení sací plochy, aby do motoru vstupovalo více vzduchu ke výšení výkonu motoru
- tyto speciální vzduchové filtry AirPower-Kit mají vylepšený tvar upravený podle tvaru airboxu a také je na nich použitý nehořlavý materiál, což je zvlášt vhodné u 4taktních motorů
Upozornění: použití této klece je doporučeno v kombinaci se vzduchovým filtrem DT-1, který byl konstruovaný a tvarovaný speciálně pro použití společně s touto klecí!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 64,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 2GU-11631-00-94
Yamaha 2GU-11635-00
Yamaha 2GU-11636-00
Yamaha 2GU-11610-01
Yamaha 2GU-11610-11
Yamaha 2GU-11610-21
Yamaha 4L0-11633-00
Yamaha 93450-17129
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 54,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-27C01-0F0
Suzuki 12110-27C06-0F0
Suzuki 12110-27C01-025
Suzuki 12103-27810-025
Suzuki 12110-27C01-050
Suzuki 12103-27810-050
Suzuki 12110-36E20-0F0
Suzuki 12110-36E00-0F0
Suzuki 12110-36E01-0F0
Suzuki 12151-01B41
Suzuki 12141-01B10
Suzuki 12141-01B11
Suzuki 12141-01B10-025
Suzuki 12141-01B11-025
Suzuki 12141-01B10-050
Suzuki 12141-01B11-050
Suzuki 09381-15001
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,00mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = standard coating
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,25mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = standard coating
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,50mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = standard coating
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,75mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = standard coating
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = standard coating
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku