Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 55,96mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-22D01-0F0
Suzuki 12140-22D30-000
Suzuki 12151-22D00-000
Suzuki 09381-16001-000
Aprilia AP8600409
Aprilia AP8600128
Aprilia AP8600129
Aprilia AP8600130
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 55,97mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-22D01-0F0
Suzuki 12140-22D30-000
Suzuki 12151-22D00-000
Suzuki 09381-16001-000
Aprilia AP8600409
Aprilia AP8600128
Aprilia AP8600129
Aprilia AP8600130
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 55,94mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 56,44mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 57,44mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 57,94mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění EMGO jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění EMGO jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku