Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 53,95mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 800099749/1
Husqvarna 800099749/2
Husqvarna 800099749/3
Husqvarna 800083066
Husqvarna 8000A4506
Husqvarna 800010314
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = pro vrtání 54,50mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-1602
Kawasaki 13001-1235
Kawasaki 13002-1003
Kawasaki 13008-1079
Kawasaki 13008-0012
Kawasaki 92036-004
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 72,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
- balení obsahuje horní jehlové ložisko
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro:
Ski-Doo s motorem Rotax 500 a Rotax 503 Engine Type / 79-03
Ski-Doo Skandic 500 Sport
Ski-Doo Skandic SWT550F / 96-03
Ski-Doo Skandic WT550F / 96-03
Ski-Doo 253 Engine Type / 95-02
Ski-Doo Grand Touring F / 01-02
Ski-Doo MXZ 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Skandic 500 / 96-02
Ski-Doo Summit 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Formula Deluxe 500F / 99-01
Ski-Doo Grand Touring Cargo F
Ski-Doo Touring 500 Fan
Ski-Doo Formula SL / 96-99
Ski-Doo Touring SLE / 95-99
Ski-Doo Alpine 500
Ski-Doo Safari 503 / 93-94
Ski-Doo Safari 503 LC / 86-94
Ski-Doo Skandic 500 / 87-94
Ski-Doo 253 Engine Type / 79-92
Ski-Doo Tundra LT / 86-92
Ski-Doo 536 Engine Type / 89-91
Ski-Doo Cheyenne / 89-91
Ski-Doo Citation LS / 85-91
Ski-Doo Citation LSE / 85-91
Ski-Doo Formula Plus 521 / 89-91
Ski-Doo Alpine 500 / 83-90
Ski-Doo Escapade / 87-89
Ski-Doo Voyager
Ski-Doo 537 Engine Type / 86-88
Ski-Doo 537 Engine Type
Ski-Doo Formula Plus 521 / 86-88
Ski-Doo Tundra (1985 - 1988)
Ski-Doo Blizzard 5500 MX / 82-84
Ski-Doo Citation 3500 / 80-84
Ski-Doo Everest 500 / 80-83
Ski-Doo Everest 500E / 80-83
Ski-Doo Skandic 277
Ski-Doo Blizzard 500
Moto Ski Future 500 / 80-82
Moto Ski Mirage I / 80-82
Moto Ski Sonic
Moto Ski Grand Prix Special / 79-81
Taiga 500 Varyag
Taiga 550 Varyag
Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 72,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
- balení obsahuje horní jehlové ložisko
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro:
Ski-Doo s motorem Rotax 500 a Rotax 503 Engine Type / 79-03
Ski-Doo Skandic 500 Sport
Ski-Doo Skandic SWT550F / 96-03
Ski-Doo Skandic WT550F / 96-03
Ski-Doo 253 Engine Type / 95-02
Ski-Doo Grand Touring F / 01-02
Ski-Doo MXZ 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Skandic 500 / 96-02
Ski-Doo Summit 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Formula Deluxe 500F / 99-01
Ski-Doo Grand Touring Cargo F
Ski-Doo Touring 500 Fan
Ski-Doo Formula SL / 96-99
Ski-Doo Touring SLE / 95-99
Ski-Doo Alpine 500
Ski-Doo Safari 503 / 93-94
Ski-Doo Safari 503 LC / 86-94
Ski-Doo Skandic 500 / 87-94
Ski-Doo 253 Engine Type / 79-92
Ski-Doo Tundra LT / 86-92
Ski-Doo 536 Engine Type / 89-91
Ski-Doo Cheyenne / 89-91
Ski-Doo Citation LS / 85-91
Ski-Doo Citation LSE / 85-91
Ski-Doo Formula Plus 521 / 89-91
Ski-Doo Alpine 500 / 83-90
Ski-Doo Escapade / 87-89
Ski-Doo Voyager
Ski-Doo 537 Engine Type / 86-88
Ski-Doo 537 Engine Type
Ski-Doo Formula Plus 521 / 86-88
Ski-Doo Tundra (1985 - 1988)
Ski-Doo Blizzard 5500 MX / 82-84
Ski-Doo Citation 3500 / 80-84
Ski-Doo Everest 500 / 80-83
Ski-Doo Everest 500E / 80-83
Ski-Doo Skandic 277
Ski-Doo Blizzard 500
Moto Ski Future 500 / 80-82
Moto Ski Mirage I / 80-82
Moto Ski Sonic
Moto Ski Grand Prix Special / 79-81
Taiga 500 Varyag
Taiga 550 Varyag
Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 73,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
- balení obsahuje horní jehlové ložisko
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro:
Ski-Doo s motorem Rotax 500 a Rotax 503 Engine Type / 79-03
Ski-Doo Skandic 500 Sport
Ski-Doo Skandic SWT550F / 96-03
Ski-Doo Skandic WT550F / 96-03
Ski-Doo 253 Engine Type / 95-02
Ski-Doo Grand Touring F / 01-02
Ski-Doo MXZ 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Skandic 500 / 96-02
Ski-Doo Summit 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Formula Deluxe 500F / 99-01
Ski-Doo Grand Touring Cargo F
Ski-Doo Touring 500 Fan
Ski-Doo Formula SL / 96-99
Ski-Doo Touring SLE / 95-99
Ski-Doo Alpine 500
Ski-Doo Safari 503 / 93-94
Ski-Doo Safari 503 LC / 86-94
Ski-Doo Skandic 500 / 87-94
Ski-Doo 253 Engine Type / 79-92
Ski-Doo Tundra LT / 86-92
Ski-Doo 536 Engine Type / 89-91
Ski-Doo Cheyenne / 89-91
Ski-Doo Citation LS / 85-91
Ski-Doo Citation LSE / 85-91
Ski-Doo Formula Plus 521 / 89-91
Ski-Doo Alpine 500 / 83-90
Ski-Doo Escapade / 87-89
Ski-Doo Voyager
Ski-Doo 537 Engine Type / 86-88
Ski-Doo 537 Engine Type
Ski-Doo Formula Plus 521 / 86-88
Ski-Doo Tundra (1985 - 1988)
Ski-Doo Blizzard 5500 MX / 82-84
Ski-Doo Citation 3500 / 80-84
Ski-Doo Everest 500 / 80-83
Ski-Doo Everest 500E / 80-83
Ski-Doo Skandic 277
Ski-Doo Blizzard 500
Moto Ski Future 500 / 80-82
Moto Ski Mirage I / 80-82
Moto Ski Sonic
Moto Ski Grand Prix Special / 79-81
Taiga 500 Varyag
Taiga 550 Varyag
Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 73,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
- balení obsahuje horní jehlové ložisko
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro:
Ski-Doo s motorem Rotax 500 a Rotax 503 Engine Type / 79-03
Ski-Doo Skandic 500 Sport
Ski-Doo Skandic SWT550F / 96-03
Ski-Doo Skandic WT550F / 96-03
Ski-Doo 253 Engine Type / 95-02
Ski-Doo Grand Touring F / 01-02
Ski-Doo MXZ 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Skandic 500 / 96-02
Ski-Doo Summit 500 Fan / 01-02
Ski-Doo Formula Deluxe 500F / 99-01
Ski-Doo Grand Touring Cargo F
Ski-Doo Touring 500 Fan
Ski-Doo Formula SL / 96-99
Ski-Doo Touring SLE / 95-99
Ski-Doo Alpine 500
Ski-Doo Safari 503 / 93-94
Ski-Doo Safari 503 LC / 86-94
Ski-Doo Skandic 500 / 87-94
Ski-Doo 253 Engine Type / 79-92
Ski-Doo Tundra LT / 86-92
Ski-Doo 536 Engine Type / 89-91
Ski-Doo Cheyenne / 89-91
Ski-Doo Citation LS / 85-91
Ski-Doo Citation LSE / 85-91
Ski-Doo Formula Plus 521 / 89-91
Ski-Doo Alpine 500 / 83-90
Ski-Doo Escapade / 87-89
Ski-Doo Voyager
Ski-Doo 537 Engine Type / 86-88
Ski-Doo 537 Engine Type
Ski-Doo Formula Plus 521 / 86-88
Ski-Doo Tundra (1985 - 1988)
Ski-Doo Blizzard 5500 MX / 82-84
Ski-Doo Citation 3500 / 80-84
Ski-Doo Everest 500 / 80-83
Ski-Doo Everest 500E / 80-83
Ski-Doo Skandic 277
Ski-Doo Blizzard 500
Moto Ski Future 500 / 80-82
Moto Ski Mirage I / 80-82
Moto Ski Sonic
Moto Ski Grand Prix Special / 79-81
Taiga 500 Varyag
Taiga 550 Varyag
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 53,96mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-36F10-0F0
Suzuki 12110-36F00-0F0
Suzuki 12151-01B41
Suzuki 12141-36F00
Suzuki 09381-15001
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 53,98mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12110-36F10-0F0
Suzuki 12110-36F00-0F0
Suzuki 12151-01B41
Suzuki 12141-36F00
Suzuki 09381-15001
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 53,97mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 5NY-11631-00-A0
Yamaha 5NY-11631-01-A0
Yamaha 5NY-11631-00-B0
Yamaha 5NY-11631-01-B0
Yamaha 5NY-11631-00-C0
Yamaha 5NY-11631-01-C0
Yamaha 5NY-11631-00-D0
Yamaha 5NY-11631-01-D0
Yamaha 5UN-11633-00
Yamaha 5NY-11611-00
Yamaha 93450-16068
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 53,98mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha B4X-11631-00-C0
Yamaha 5NY-11611-00-00
Yamaha B4X-11633-00-00
Yamaha 93450-16068-00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
rozměr pístu = 55,985mm
komprese = standard
povrchová úprava = molybden / teflon
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4DB-11631-00-A0
Yamaha 4DB-11631-00-B0
Yamaha 4DB-11631-00-C0
Yamaha 4DB-11631-00-D0
Yamaha 3SR-11631-00-94
Yamaha 3SR-11631-00-95
Yamaha 3SR-11631-00-96
Yamaha 3SR-11631-00-97
Yamaha 137-11633-00-00
Yamaha 137-11633-10-00
Yamaha 5X4-11611-00
Yamaha 5X4-11611-01
Yamaha 5X4-11611-02-00
Yamaha 93450-17129-00
Yamaha 4EX-11631-00-D0
Yamaha 4EX-11631-00-C0
Yamaha 4EX-11631-00-B0
Yamaha 4EX-11631-00-A0
Yamaha 137-11633-00-00
Yamaha 137-11633-10-00
Yamaha 5X4-11611-02-00
Yamaha 93450-17129-00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 52400-KZZ-D11
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny 83 mm
- délka pružiny: 260 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnitřní průměr pružiny: 57 mm
- délka pružiny: 160 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV 1000R Factory / 03-05
Aprilia RSV4 1000 R APRC / 11-16
Aprilia RSV4 1000 RR / 20
Aprilia RSV4 1000 Factory APRC / 11-15
Aprilia RSV 1000 R / 99-04
Aprilia RSV4 1000 RR /17-18
Aprilia RSV 1000 R Factory / 06-10
Aprilia RSV4 1000 RR 2019
Aprilia Tuono 1000 / 02-10
Aprilia Tuono V4 1100 / 15-17
Aprilia Tuono 1000R / 05-11
Aprilia Tuono V4 1100 Factory / 18
Ducati 748R / 00-02
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 Biposto / 94-99
Ducati 996R / 00-06
Ducati 998S / 02-04
Ducati 1098R / 08-09
Ducati 1098S / 07-10
Ducati 1198R / 10-11
Ducati Monster 696 / 12-14
Ducati Monster 821 / 14-19
Ohlins STX46 / 00-22
Triumph Street Triple 765RS / 17-21
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnitřní průměr pružiny: 57 mm
- délka pružiny: 160 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV 1000R Factory / 03-05
Aprilia RSV4 1000 R APRC / 11-16
Aprilia RSV4 1000 RR / 20
Aprilia RSV4 1000 Factory APRC / 11-15
Aprilia RSV 1000 R / 99-04
Aprilia RSV4 1000 RR /17-18
Aprilia RSV 1000 R Factory / 06-10
Aprilia RSV4 1000 RR 2019
Aprilia Tuono 1000 / 02-10
Aprilia Tuono V4 1100 / 15-17
Aprilia Tuono 1000R / 05-11
Aprilia Tuono V4 1100 Factory / 18
Ducati 748R / 00-02
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 Biposto / 94-99
Ducati 996R / 00-06
Ducati 998S / 02-04
Ducati 1098R / 08-09
Ducati 1098S / 07-10
Ducati 1198R / 10-11
Ducati Monster 696 / 12-14
Ducati Monster 821 / 14-19
Ohlins STX46 / 00-22
Triumph Street Triple 765RS / 17-21
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnitřní průměr pružiny: 57 mm
- délka pružiny: 160 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV 1000R Factory / 03-05
Aprilia RSV4 1000 R APRC / 11-16
Aprilia RSV4 1000 RR / 20
Aprilia RSV4 1000 Factory APRC / 11-15
Aprilia RSV 1000 R / 99-04
Aprilia RSV4 1000 RR /17-18
Aprilia RSV 1000 R Factory / 06-10
Aprilia RSV4 1000 RR 2019
Aprilia Tuono 1000 / 02-10
Aprilia Tuono V4 1100 / 15-17
Aprilia Tuono 1000R / 05-11
Aprilia Tuono V4 1100 Factory / 18
Ducati 748R / 00-02
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 Biposto / 94-99
Ducati 996R / 00-06
Ducati 998S / 02-04
Ducati 1098R / 08-09
Ducati 1098S / 07-10
Ducati 1198R / 10-11
Ducati Monster 696 / 12-14
Ducati Monster 821 / 14-19
Ohlins STX46 / 00-22
Triumph Street Triple 765RS / 17-21
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnitřní průměr pružiny: 57 mm
- délka pružiny: 160 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV 1000R Factory / 03-05
Aprilia RSV4 1000 R APRC / 11-16
Aprilia RSV4 1000 RR / 20
Aprilia RSV4 1000 Factory APRC / 11-15
Aprilia RSV 1000 R / 99-04
Aprilia RSV4 1000 RR /17-18
Aprilia RSV 1000 R Factory / 06-10
Aprilia RSV4 1000 RR 2019
Aprilia Tuono 1000 / 02-10
Aprilia Tuono V4 1100 / 15-17
Aprilia Tuono 1000R / 05-11
Aprilia Tuono V4 1100 Factory / 18
Ducati 748R / 00-02
Ducati 916 SP / 94-96
Ducati 916 Biposto / 94-99
Ducati 996R / 00-06
Ducati 998S / 02-04
Ducati 1098R / 08-09
Ducati 1098S / 07-10
Ducati 1198R / 10-11
Ducati Monster 696 / 12-14
Ducati Monster 821 / 14-19
Ohlins STX46 / 00-22
Triumph Street Triple 765RS / 17-21
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku