Přední kryt pod motor od portugalského výrobce CrossPro
- kvalitní hliníkový ochranný kryt motoru pro ochranu motoru a rámu
- ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 4mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tento kryt je vhodný pro společnou montáž s originálním krytem (OEM) nebo s kryty pod motor od značky CrossPro.
Upozornění = nelze použít společně s padacím rámem CrossPro (montáž není možná)!
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Přední kryt pod motor od portugalského výrobce CrossPro
- kvalitní hliníkový ochranný kryt motoru pro ochranu motoru a rámu
- ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 4mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tento kryt je vhodný pro společnou montáž s originálním krytem (OEM) nebo s kryty pod motor od značky CrossPro.
Upozornění = nelze použít společně s padacím rámem CrossPro (montáž není možná)!
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Přední kryt pod motor od portugalského výrobce CrossPro
- kvalitní hliníkový ochranný kryt motoru pro ochranu motoru a rámu
- ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 4mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tento kryt je vhodný pro společnou montáž s originálním krytem (OEM) nebo s kryty pod motor od značky CrossPro.
Upozornění = nelze použít společně s padacím rámem CrossPro (montáž není možná)!
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 78,96mm
- komprese = standard (12,5:1)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 5NL-11631-10-00
Yamaha 5NL-11631-00-00
Yamaha 5NL-11631-20-00
Yamaha 5NL-11633-00-00
Yamaha 5NL-11603-00-00
Yamaha 93420-16086-00
Gas Gas 5NL1163120
Gas Gas 5NL1163300
Gas Gas 5NL1160300
Gas Gas 9342016086
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 78,96mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas MT710003010
Gas-Gas MT300316122
Vhodné pro motocykly:
GasGas Pro 300 / 02-22
Gas Gas 300 TXT / 02-22
Gas Gas 300 Raga
Gas Gas 300 Factory
TRS 300 / 16-22
Sherco ST300 / 11-22
Sherco ST305 / 11-22
Sherco Cabestany 300 / 11-13
Sherco Factory 300 / 16-22
Scorpa Twenty 300 / 15-22
Beta Evo 300 / 11-22
Vertigo 300 / 16-22
Jotagas 300
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 78,97mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas MT710003010
Gas-Gas MT300316122
Vhodné pro motocykly:
GasGas Pro 300 / 02-22
Gas Gas 300 TXT / 02-22
Gas Gas 300 Raga
Gas Gas 300 Factory
TRS 300 / 16-22
Sherco ST300 / 11-22
Sherco ST305 / 11-22
Sherco Cabestany 300 / 11-13
Sherco Factory 300 / 16-22
Scorpa Twenty 300 / 15-22
Beta Evo 300 / 11-22
Vertigo 300 / 16-22
Jotagas 300
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 78,98mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas MT710003010
Gas-Gas MT300316122
Vhodné pro motocykly:
GasGas Pro 300 / 02-22
Gas Gas 300 TXT / 02-22
Gas Gas 300 Raga
Gas Gas 300 Factory
TRS 300 / 16-22
Sherco ST300 / 11-22
Sherco ST305 / 11-22
Sherco Cabestany 300 / 11-13
Sherco Factory 300 / 16-22
Scorpa Twenty 300 / 15-22
Beta Evo 300 / 11-22
Vertigo 300 / 16-22
Jotagas 300
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady JE-Pistons jsou vyráběny v USA od roku 1947
- vyráběny z kovaného hliníku (převážně AL2618-T6) s vysokou pevností v tahu
- všechny písty JE jsou speciálně konstruovány pro extrémní aplikace včetně profesionálních soutěží (AMA Supercross, NASCAR, ALMS, NHRA a další)
- technologie a výroba s certifikací QS-9000
- značka byla oceněna cenou Masters of Motors
- kombinace pístů a speciálních pístních kroužů JE a technického know-how zaručuje maximalizaci výkonu motoru
- pístní kroužky série JE Pistons Pro Seal Premium Sportsman nabízejí bezkonkurenční výkon, vyznačují se tažným horním prstencem z tvárné litiny z plastického železa, prvotřídními železnými kroužky s čelními kužely a stěracím kroužkem s dokonalým napětím
rozměr pístu = pro vrtání 88,00mm
komprese = 13,0:1
varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KCY-670
Honda 13102-KCY-670
Honda 13103-KCY-670
Honda 13111-KCY-670
Honda 13011-KCY-670
Honda 13021-KCY-670
Honda 13031-KCY-670
Honda 90601-KA5-000
Nejlepší výrobci závodních motorů a tuningový specialisté motorů si vybírají písty JE před jakoukoli jinou značkou, protože značka JE Pistons neustále zkoumá, vyvíjí a důkladně testuje jedinečné materiály a konstrukce pístů. Tyto písty jsou obráběny na moderních CNC strojích, které splňují náročné tolerance v řádu tisícin milimetru (milióntin palce). S historií činnosti kolem v závodech sahající až do roku 1947 je JE Pistons opravdovým lídrem v oboru vysoce výkonných kovaných závodních pístů (značky jako Pro-Circuit, Schnitz Racing a další používají ve svých tuningových sadách písty JE-Pistons). Sortiment JE-Pistons zahrnuje širokou škálu pístů pro závodní automobily (Ferrari, Lamborghini, Nissan, Chevrolet, Subaru, ...), závodní kamiony, vodní skútry, sněžné skútry, čtyřkolky a motocykly (jak silniční tak i offroadové).
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 96,97mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 8000A6052
Husqvarna 8000A5467
Husqvarna 8000A5471
Husqvarna 8000A0854
Husqvarna 8000A5474
Husqvarna 8000A0855
Husqvarna 8000A0009
Husqvarna 8000A5476
Husqvarna 8000A5396
Husqvarna 8000A5475
Husqvarna 8000A3378
Husqvarna 161535501
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 96,94mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 8000A0006
Husqvarna 8000A0852
Husqvarna 8000A0008
Husqvarna 8000A6052
Husqvarna 8000A0009
Husqvarna 8000A0855
Husqvarna 66N021257
Husqvarna 8000A3378
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 97,94mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 800070993
Husqvarna 800071787
Husqvarna 800077715
Husqvarna 800067824
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 100,50mm
- komprese = 9.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13027-1174
Kawasaki 13002-1101
Kawasaki 13024-1095
Kawasaki 92033-1226
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 101,00mm
- komprese = 9.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13029-1220
Kawasaki 13002-1101
Kawasaki 13025-1119
Kawasaki 92033-1226
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 99,94mm
- komprese = 9.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-1401
Kawasaki 13002-1101
Kawasaki 13008-1156
Kawasaki 92033-1226
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku