Sestava klapek sání s domečkem od americké značky V-FORCE / Moto Tassinari
- kompletní domeček sání s jazýčkovou klecí pro vedení vzduchu se speciálním tvarem špičky Airfoil zvýšující rychlost vzduchu
- klapky VForce nabízí přidanou účinnost, zvýšenou odezvu na plyn, širší výkon ve špičce a zvýšení výkonu
- zlepšuje reakci škrtící klapky, zvyšuje výkon, zvyšuje účinek a průběh motoru motocyklu
- snížená přední plocha středového křídla o 15% v kombinaci s aerodynamičtějším tvarem
- kombinovaná plocha špičky plátku se zvětšila o 10 %, což zvyšuje proudění vzduchu
- gumové překrytí na povrchu klece pro prodloužení životnosti plátků klapek sání
- širší klec pro maximální proudění vzduchu a zvýšený výkon motoru
- nová konstrukce klapek sání z nového materiálu (pryskyřice, uhlíková vlákna a základna)
- velmi dobré zpracování "Made in USA"
- vyšší spolehlivost ve srovnání s originálem
- vylepšená kontrukce pro dlouhou životnost a zlepšený výkon
- jednoduchá montáž, neboť všechny rozměry jsou přizpůsobeny pro přímou montáž do motocyklu (na karburátor)
- u většiny modelů není potřeba provádět žádné úpravy
Klapky V-Force jsou perfektním upgradem archaického konvenčního jazýčkového ventilu sání.
Unikátní design klapek VForce se vyznačuje větší plochou než originální vybavení. Zvýšená účinnost výrazně zlepšuje odezvu plynu a zvýšený výkon.
Sestava klapek sání s domečkem od americké značky V-FORCE / Moto Tassinari
- kompletní domeček sání s jazýčkovou klecí pro vedení vzduchu se speciálním tvarem špičky Airfoil zvýšující rychlost vzduchu
- klapky VForce nabízí přidanou účinnost, zvýšenou odezvu na plyn, širší výkon ve špičce a zvýšení výkonu
- zlepšuje reakci škrtící klapky, zvyšuje výkon, zvyšuje účinek a průběh motoru motocyklu
- snížená přední plocha středového křídla o 15% v kombinaci s aerodynamičtějším tvarem
- kombinovaná plocha špičky plátku se zvětšila o 10 %, což zvyšuje proudění vzduchu
- gumové překrytí na povrchu klece pro prodloužení životnosti plátků klapek sání
- širší klec pro maximální proudění vzduchu a zvýšený výkon motoru
- nová konstrukce klapek sání z nového materiálu (pryskyřice, uhlíková vlákna a základna)
- velmi dobré zpracování "Made in USA"
- vyšší spolehlivost ve srovnání s originálem
- vylepšená kontrukce pro dlouhou životnost a zlepšený výkon
- jednoduchá montáž, neboť všechny rozměry jsou přizpůsobeny pro přímou montáž do motocyklu (na karburátor)
- u většiny modelů není potřeba provádět žádné úpravy
Klapky V-Force jsou perfektním upgradem archaického konvenčního jazýčkového ventilu sání.
Unikátní design klapek VForce se vyznačuje větší plochou než originální vybavení. Zvýšená účinnost výrazně zlepšuje odezvu plynu a zvýšený výkon.
Sestava klapek sání s domečkem od americké značky V-FORCE / Moto Tassinari
- kompletní domeček sání s jazýčkovou klecí pro vedení vzduchu se speciálním tvarem špičky Airfoil zvýšující rychlost vzduchu
- klapky VForce nabízí přidanou účinnost, zvýšenou odezvu na plyn, širší výkon ve špičce a zvýšení výkonu
- zlepšuje reakci škrtící klapky, zvyšuje výkon, zvyšuje účinek a průběh motoru motocyklu
- snížená přední plocha středového křídla o 15% v kombinaci s aerodynamičtějším tvarem
- kombinovaná plocha špičky plátku se zvětšila o 10 %, což zvyšuje proudění vzduchu
- gumové překrytí na povrchu klece pro prodloužení životnosti plátků klapek sání
- širší klec pro maximální proudění vzduchu a zvýšený výkon motoru
- nová konstrukce klapek sání z nového materiálu (pryskyřice, uhlíková vlákna a základna)
- velmi dobré zpracování "Made in USA"
- vyšší spolehlivost ve srovnání s originálem
- vylepšená kontrukce pro dlouhou životnost a zlepšený výkon
- jednoduchá montáž, neboť všechny rozměry jsou přizpůsobeny pro přímou montáž do motocyklu (na karburátor)
- u většiny modelů není potřeba provádět žádné úpravy
Klapky V-Force jsou perfektním upgradem archaického konvenčního jazýčkového ventilu sání.
Unikátní design klapek VForce se vyznačuje větší plochou než originální vybavení. Zvýšená účinnost výrazně zlepšuje odezvu plynu a zvýšený výkon.
Sestava klapek sání s domečkem od americké značky V-FORCE / Moto Tassinari
- kompletní domeček sání s jazýčkovou klecí pro vedení vzduchu se speciálním tvarem špičky Airfoil zvýšující rychlost vzduchu
- klapky VForce nabízí přidanou účinnost, zvýšenou odezvu na plyn, širší výkon ve špičce a zvýšení výkonu
- zlepšuje reakci škrtící klapky, zvyšuje výkon, zvyšuje účinek a průběh motoru motocyklu
- snížená přední plocha středového křídla o 15% v kombinaci s aerodynamičtějším tvarem
- kombinovaná plocha špičky plátku se zvětšila o 10 %, což zvyšuje proudění vzduchu
- gumové překrytí na povrchu klece pro prodloužení životnosti plátků klapek sání
- širší klec pro maximální proudění vzduchu a zvýšený výkon motoru
- nová konstrukce klapek sání z nového materiálu (pryskyřice, uhlíková vlákna a základna)
- velmi dobré zpracování "Made in USA"
- vyšší spolehlivost ve srovnání s originálem
- vylepšená kontrukce pro dlouhou životnost a zlepšený výkon
- jednoduchá montáž, neboť všechny rozměry jsou přizpůsobeny pro přímou montáž do motocyklu (na karburátor)
- u většiny modelů není potřeba provádět žádné úpravy
Klapky V-Force jsou perfektním upgradem archaického konvenčního jazýčkového ventilu sání.
Unikátní design klapek VForce se vyznačuje větší plochou než originální vybavení. Zvýšená účinnost výrazně zlepšuje odezvu plynu a zvýšený výkon.
Kompletní kliková hřídel vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Kliková hřídel je vycentrovaná a vyvážená dle prvovýrobních (OEM) parametrů a požadavků (maximální tolerance 0,03mm), kompletně vybavená a připravená k okamžité montáži.
Obsahuje ojnici včetně horního i spodního jehlového ložiska a axiálních podložek.
Klikové hřídele HotRods jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
HONDA: 13000-KSE-670
Plovoucí brzdové kotouče od holandského výrobce Moto Master
- vyráběny pouze z vysoce kvalitních materiálů na moderních strojích za dodržování přesných technologických postupů
- brzdový věnec z kvalitní tvrzené uhlíkové oceli a unašeč z kvalitního duralového materiálu
- unikátní provedení Flame pro dokonalý odvod tepla
- dokonalá přesnost pro vysoký brzdný účinek s minimální výrobní tolerancí
- nabízí dohou životnosti i v nejtěžších podmínkách použítí, vynikající brzdný výkon s vysokou tepelnou odolností
- používány jezdci a týmy nejvyšší světové úrovně - Ken Roczen, Toni Cairoli, Marvin Musquin, Toby Price, Sébastien Pourcel, Glenn Coldenhoff, Taddy Blazusiak, Steffie Laier, David Knight, Mattias Walkner, Cody Webb, Ryan Dungey, Antoine Meo, Jorge Prado, Jeffrey Herlings a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouč nahrazuje originální brzdový kotouč OEM:
Husqvarna 25009260000
Husqvarna 58609060000
Husqvarna 59409060100
KTM 25009260000
KTM 58609060000
KTM 59409060100
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna FS450 / 15-23
KTM SMR450 / 05-23
KTM SMR525 / 05-07
KTM SMR560 / 08-12
KTM 450SMR
KTM 525SMR
KTM 560SMR
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysocekvalitní americké kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
Vyráběné s ohledem na nízkou hmotnost technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 102,40mm
- komprese = 11,0:1
- povrchová úprava = standard
- varianta pístu = kovaný píst
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 13101-MG2-790
Honda 13102-MG2-306
Honda 13103-MG2-306
Honda 131A1-MG2-003
Honda 131A2-MG2-003
Honda 131A3-MG2-003
Honda 13111-MG2-000
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
13C-H5540-00
Vhodné pro motocykly:
Malaguti XSM50 / 07-11
Malaguti XTM50 / 07-11
MBK X-Limit 50 / 07-11
MBK X-Power 50 / 07-11
Minarelli AM3/4/5/6 / 07-11
Motorhispania Furia 50 Max / 07-11
Motorhispania RX50 R / 08-11
Motorhispania RYZ50 Power-Up / 07-08
Peugeot XPS50 Power-Up / 07-11
Peugeot XP6 50 Power-Up / 07-11
Peugeot XR7 50 Power-Up / 07-11
Yamaha DT50R / 07-11
Yamaha DT50SM / 07-11
Yamaha DT50X / 07-11
Yamaha TZR50R / 07-11
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 32900-12D10
Suzuki 32900-31D00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR650RE / 94-95
Suzuki DR650SE / 94-95
Suzuki DR650RSE / 91-95
Suzuki DR800S / 91-95
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 87,98mm
- komprese = standardní (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Beta 027021508001
Beta 027021508002
Beta 027020510000
Beta 027020538000
Beta 022020520000
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 87,96mm
- komprese = 13.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Beta 027.02.150.80.01
Beta027.02.051.00.00
Beta 022.02.052.00.00
Beta 027.02.053.80.00
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 87,97mm
- komprese = 13.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Beta 027.02.150.80.02
Beta027.02.051.00.00
Beta 022.02.052.00.00
Beta 027.02.053.80.00
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 67,25mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda 13103-KAE-770
Honda 13011-KAE-770
Honda 13111-KAE-870
Honda 94601-19000
Upozornění: Pro použití tohoto pístu na motocyklu Honda CRM250 je nezbytně nutná výměna originálního ložiska pístního čepu za ložisko s obj. kódem 21.3303.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 67,50mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda 13103-KAE-770
Honda 13011-KAE-770
Honda 13111-KAE-870
Honda 94601-19000
Upozornění: Pro použití tohoto pístu na motocyklu Honda CRM250 je nezbytně nutná výměna originálního ložiska pístního čepu za ložisko s obj. kódem 21.3303.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 67,75mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda 13103-KAE-770
Honda 13011-KAE-770
Honda 13111-KAE-870
Honda 94601-19000
Upozornění: Pro použití tohoto pístu na motocyklu Honda CRM250 je nezbytně nutná výměna originálního ložiska pístního čepu za ložisko s obj. kódem 21.3303.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku