Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32150-E (13.60cc) *
AE32150-B (13.20cc)
AE32150-C (13.40cc)
AE32150-F (13.80cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32298-E (14.00cc) *
AE32298-B (13.60cc)
AE32298-C (13.80cc)
AE32298-F (14.20cc)
AE32298-G (14.40cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32260-E (13.60cc) *
AE32260-C (13.40cc)
AE32260-F (13.80cc)
AE32260-G (14.00cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32332-B (10.80cc)
AE32332-C (11.00cc)
AE32332-E (11.20cc)*
AE32332-F (11.40cc)
AE32332-G (11.60cc)
AE32332-H (11.80cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32088-C (10.80cc / RM125 / 04)
AE32088-E (11.00cc / RM125 / 04)
AE32088-F (11.20cc / RM125 / 04)*
AE32088-H (11.40cc / RM125 / 04)
AE32101-B (10.80cc / RM125 / 05-08)
AE32101-C (11.00cc / RM125 / 05-08)
AE32101-E (11.20cc / RM125 / 05-08)*
AE32101-F (11.40cc / RM125 / 05-08)
AE32088-003 (11.20cc / RM125 / 96-00,03)*
AE32088-016 (11.00cc / RM125 / 96-00,03)
AE32088-015 (11.40cc / RM125 / 96-00,03)
AE32088-019 (11.20cc / RM125 / 01-02)*
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32223-B (10.80cc MX125+EN125 / 12-15)
AE32223-C (11.00cc MX125+EN125 / 12-15)
AE32223-E (11.20cc MX125+EN125 / 12-15)*
AE32223-F (11.40cc MX125+EN125 / 12-15)
AE32223-G (11.60cc MX125+EN125 / 12-15)
AE32223-K (11.00cc MX125+EN125 / 16-23)
AE32223-L (11.20cc MX125+EN125 / 16-23)
AE32223-M (11.40cc MX125+EN125 / 16-23)
AE32223-N (11.60cc MX125+EN125 / 16-23)*
AE32223-O (11.80cc MX125+EN125 / 16-23)
AE32223-P (12.00cc MX125+EN125 / 16-23)
AE32223-068 (13.20cc MX144)
AE32223-069 (13.40cc MX144)*
AE32223-070 (13.60cc MX144)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32333-B (10.80cc)
AE32333-C (11.00cc)
AE32333-E (11.20cc) *
AE32333-F (11.40cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32046-L (11.20cc) *
AE32046-K (11.00cc)
AE32046-H (10.80cc)
AE32046-M (11.40cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32286-C (8,20 ccm)
AE32286-E (8,40 ccm)*
AE32286-F (8,60 ccm)
AE32286-032 (8.20cc pro 12° píst APYZ08521757)
AE32286-029 (8.40cc pro 12° píst APYZ08521757)*
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 95,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
VOR
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motocyklový ráfek světově nejprodávanější japonské značky Excel
- značka Excel je měřítkem v technologii off-road závodních ráfků - každý detail je navržen tak, aby fungoval v extrémně nepřátelském prostředí
- vyrobeny ze speciální hliníkové slitiny AL7050, která svými vlastnostmi překračujíce specifikaci slitiny používané v leteckém průmyslu i ostatních výrobců
- vybaveny kvalitní povrchovou úpravou Hard Enodizing (eloxování), která chrání materiál před vnějšími vlivy (Upozornění! Věnujte pravidelnou pozornost údržbě ráfků a nepoužívejte kyselé ani zásadité čisticí prostředky, rozpouštědla a chemikálie, které by mohly poškodit povrchovou úpravu (elox) chránící ráfek před vnějším poškozením a před korozí - prodloužíte tím plnou funkčnost, pružnost a životnost ráfku)
- kombinace materiálu a konstrukce profilu umožňuje dokonalou kulatost, snižuje usazování bahna a rotující hmotu, a zajišťuje maximální pružnost, stabilitu a bezstresové vlastnosti při zatížení během náročné offroadové jízdy
- sortiment zahrnuje ráfky pro motokros, enduro, dual sport (cestovní enduro), supermoto od 65cc do 1290cc
Tajemství jedinečnosti ráfků Excel se skrývá v exkluzivním know-how výroby, které bylo zdokonalováno desítky let - v konstrukci a technologii vytlačování, složitém vícestupňovém tváření, moderním robotickém svařování, tepelném zpracování a tvrdém eloxování ...
Dostupné barvy: stříbrná, černá, zlatá, modrá, červená, žlutá, oranž
Barvy skladem: stříbrná, černá (ostatní na objednávku)
EXCEL je japonská značka vyrábějící ráfky pro motocykly již od roku 1952. Je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby motocyklů (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM a další). Ve výrobě jsou používány moderní technologie a výroba je plně certifikována podle nejmodernějších norem (ISO9001, ISO14001 a další).
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 4100-1:
Centrum výfuku (stupně) = 102,50
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 248,00
Výtah/Zvedání (mm) = 9,04
Vůle ventilu (mm) = 0,25
Centrum sání (stupně) = 101,50
Výtah/Zvedání (mm) = 8,64
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Doba sání (stupně při 1 mm) = 246,00
Vylepšená akcelerace, více výkonu v dolním rozsahu otáček, žádná ztráta v horním rozsahu. Použití originálních pružin, vahadel a originálního dekomresorového mechanizmu. Jednovačkový motor.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams HR4281-2E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 249,40
Výtah/Zvedání (mm) = 9,14
Centrum výfuku (stupně) = 101,70
Vůle ventilu (mm) = 0,22
Tato vačka výrazně zlepšuje střední a vysoký rozsah. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Vačka obsahuje mechanismus automatické dekomprese.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Kompletní kliková hřídel vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Kliková hřídel je vycentrovaná a vyvážená dle prvovýrobních (OEM) parametrů a požadavků (maximální tolerance 0,03mm), kompletně vybavená a připravená k okamžité montáži.
Obsahuje ojnici včetně horního i spodního jehlového ložiska a axiálních podložek.
Klikové hřídele HotRods jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13300-KSK-670
Honda 13300-KSK-730
Honda 13300-KZ3-L20
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
Vnitřní průměr těla tlumiče: 46mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku