Ojniční sada KTM 250SXF / 13 - 15 + EXC
Určeno pro motocykly:
2013 - 2015 KTM250SX-F
2013 - 2015 KTM250XC-F
2015 - 2015 KTM250XCF-W
Originální WHITE POWER tlumičový olej pro přední vidlice motocyklů a čtyřkolek.
Speciální olej pro vidlice vyvinutý výhradně pro závodní použití.
Zlepšuje účinnost a funkčnost vidlice snižením únavy a tření součástí.
- minimální pěnivost
- vyrobený v Rakousku
- upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Možnost použití i na ostatních vidlicích značek Öhlins, Showa, atd.
Plně syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní offroadové motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.Tento olej garantuje prodlouženou životnost motoru a kompletní ochranu komponentů i při obtížných závodních podmínkách.
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Offr Road 4+:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,853 kg/l
- index viskozity = 163
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 20 litrů
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 97,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 59030007000
KTM 59030033000
KTM 58030631000
KTM 59030032000
KTM 59030074000
Beta 3625417000
Beta 3625225000
Beta 3625179000
Beta 3625224000
Beta 3625233000
Polaris 2203407
Polaris 2203408
Polaris 3021872
Polaris 3021873
Polaris 3021874
Polaris 3021875
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Sada spojkových lamel a pružin amerického výrobce HINSON nabízí nejdokonalejší vlastnosti, funkci a výkon spojky na trhu, a je určena pro nejnáročnější závodní použití
- lamely s obložením (třecí) HINSON - jejich základna je vyrobena z vysoce kvalitní hliníkové slitiny a jako třecí materiál je speciální frikční papír nebo speciální korkový materiál; tyto materiály nemají abrazivní vlastnosti, aby nedošlo k defektu nebo poškození motoru následkem zbytků nečistot z lamel díky cirkulaci oleje v motoru;
- lamely ocelové (meziplechy) HINSON - jsou vyráběny v USA z vysoce kvalitní oceli vyznačující se dokonalými třecími vlastnostmi;
- pružiny spojky HINSON - jsou vyráběny v USA ze speciální vysokoteplotní oceli s vysokou odolností proti ztrátě síly následkem vysoké teploty a vyznačují se mimořádně přesnými tolerancemi.
Vhodné pro:
Honda CRF450R / 09-12
V případě, že není uvedeno jinak je sada HINSON kompatibilní s originálními spojkovými koši, unašeči a přítlačnými talíři, tedy mohou být použity do originálních spojek (OEM), ale byly vyvinuty jako součást kompletního spojkového systému HINSON, proto za účelem zvýšení výkonu a perfektní funkce spojky je doporučeno jejich použití hlavně s ostatními komponenty HINSON.
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Sada spojkových lamel a pružin amerického výrobce HINSON nabízí nejdokonalejší vlastnosti, funkci a výkon spojky na trhu, a je určena pro nejnáročnější závodní použití
- lamely s obložením (třecí) HINSON - jejich základna je vyrobena z vysoce kvalitní hliníkové slitiny a jako třecí materiál je speciální frikční papír nebo speciální korkový materiál; tyto materiály nemají abrazivní vlastnosti, aby nedošlo k defektu nebo poškození motoru následkem zbytků nečistot z lamel díky cirkulaci oleje v motoru;
- lamely ocelové (meziplechy) HINSON - jsou vyráběny v USA z vysoce kvalitní oceli vyznačující se dokonalými třecími vlastnostmi;
- pružiny spojky HINSON - jsou vyráběny v USA ze speciální vysokoteplotní oceli s vysokou odolností proti ztrátě síly následkem vysoké teploty a vyznačují se mimořádně přesnými tolerancemi.
Vhodné pro:
Honda XR400R / 96-04
Honda ATC250R / 85-86
Honda TRX250R / 86-89
V případě, že není uvedeno jinak je sada HINSON kompatibilní s originálními spojkovými koši, unašeči a přítlačnými talíři, tedy mohou být použity do originálních spojek (OEM), ale byly vyvinuty jako součást kompletního spojkového systému HINSON, proto za účelem zvýšení výkonu a perfektní funkce spojky je doporučeno jejich použití hlavně s ostatními komponenty HINSON.
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Sada spojkových lamel a pružin amerického výrobce HINSON nabízí nejdokonalejší vlastnosti, funkci a výkon spojky na trhu, a je určena pro nejnáročnější závodní použití
- lamely s obložením (třecí) HINSON - jejich základna je vyrobena z vysoce kvalitní hliníkové slitiny a jako třecí materiál je speciální frikční papír nebo speciální korkový materiál; tyto materiály nemají abrazivní vlastnosti, aby nedošlo k defektu nebo poškození motoru následkem zbytků nečistot z lamel díky cirkulaci oleje v motoru;
- lamely ocelové (meziplechy) HINSON - jsou vyráběny v USA z vysoce kvalitní oceli vyznačující se dokonalými třecími vlastnostmi;
- pružiny spojky HINSON - jsou vyráběny v USA ze speciální vysokoteplotní oceli s vysokou odolností proti ztrátě síly následkem vysoké teploty a vyznačují se mimořádně přesnými tolerancemi.
Vhodné pro:
Yamaha YZ65 / 18-22
V případě, že není uvedeno jinak je sada HINSON kompatibilní s originálními spojkovými koši, unašeči a přítlačnými talíři, tedy mohou být použity do originálních spojek (OEM), ale byly vyvinuty jako součást kompletního spojkového systému HINSON, proto za účelem zvýšení výkonu a perfektní funkce spojky je doporučeno jejich použití hlavně s ostatními komponenty HINSON.
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32117-E (11.60cc) *
AE32117-C (11.40cc)
AE32117-F (11.80cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32054-F (11.20cc) *
AE32054-C (10.80cc)
AE32054-E (11.00cc)
AE32054-H (11.40cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32058-E (10.80cc / 00-02) *
AE32058-C (10.60cc / 00-02)
AE32058-F (10.00cc / 00-02)
AE32070-F (11.80cc / 03) *
AE32070-C (11.20cc / 03)
AE32070-D (11.40cc / 03)
AE32070-E (11.60cc / 03)
AE32070-K (10.60cc / 04) *
AE32070-H (10.40cc / 04)
AE32070-L (10.80cc / 04)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32061-F (11.60cc / 04-08) *
AE32061-G (11.80cc / 03) *
AE32061-C (11.20cc / 03-08)
AE32061-E (11.40cc / 03-08)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32026-E (20.60cc) *
AE32026-F (21.00cc)
AE32026-C (20.20cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32065-L (11.80cc) *
AE32065-H (11.40cc)
AE32065-K (11.60cc)
AE32065-M (12.00cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Spojkové koše PROX jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního kovaného duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu (Aircraft Aluminium).
Tento materiál je navíc technologicky zdokonalen (vyrovnáním směru vláken materiálu) a dosahuje vlastností kovaného materiálu.
Použitý exklusivní materiál, následná povrchová úprava „hard anodizing”, která vytváří povrch ultra odolný proti opotřebení, a perfektní technologie výroby na moderních obráběcích strojích zajistili, že spojkové koše PROX se vyznačují vyšší pevností a odolností proti tlaku, opotřebení a únavě materiálu, čímž nabízejí znatelně delší životnost i při náročných závodních podmínkách než originální koše používané v prvovýrobě.
Spojkové koše PROX jsou navíc ještě vybaveny speciální vrstvou teflonového povlaku (Teflon Coated Surface), která vytváří povrch s minimálním třením, jenž umožňuje hladký chod spojky a eliminuje opotřebení při styku se spojkovými lamelami.
Balení obsahuje spojovací šrouby k montáži ozubeného kola a u většiny modelů jsou obsaženy i gumy spojkového koš
Tento spojkový koš nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 3JM-16150-01
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 1079-1:
Centrum výfuku (stupně) = 98,50
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 265
Výtah/Zvedání (mm) = 7,45
Vůle ventilu (mm) = 0,25
Centrum sání (stupně) = 104,5
Výtah/Zvedání (mm) = 8,00
Vůle ventilu (mm) = 0,15
Doba sání (stupně při 1 mm) = 238
Vynikající zvýšení výkonu zdola a u středního rozsahu. Použití originálních pružin. Jednovačkový motor. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 1080-2:
Centrum výfuku (stupně) = 100,75
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 273,50
Výtah/Zvedání (mm) = 7,75
Vůle ventilu (mm) = 0,25
Centrum sání (stupně) = 110,50
Výtah/Zvedání (mm) = 8,70
Vůle ventilu (mm) = 0,15
Doba sání (stupně při 1 mm) = 254
Vynikající zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách. Použití originálních pružin. Jednovačkový motor. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku