Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Kawasaki
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: černá
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX+150SX+250SX / 23-25
KTM 250SXF+350SXF+450SXF / 23-25
KTM 150EXC+250EXC+300EXC / 24-25
KTM 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 24-25
KTM XC+XC TPI+XC-F / 23-24
KTM XCW+XCW TPI+XCFW / 24-
Husqvarna TC125+TC250 / 23-25
Husqvarna FC250+FC350+FC450 / 23-25
Husqvarna TE150+TE250+TE300 / 24-25
Husqvarna FE250+FE350+FE350+FE450+FE501 / 24-25
Husqvarna TX300 / 23-24
Husqvarna FX350+FX450 / 23-24
Gas-Gas EC250+EC300 / 24-25
Gas-Gas ECF250+ECF350+ECF450+ECF500 / 24-25
Gas-Gas MC125+MC250 / 24-25
Gas-Gas MCF250+MCF350+MCF450 / 24-25
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: oranž
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX+150SX+250SX / 23-25
KTM 250SXF+350SXF+450SXF / 23-25
KTM 150EXC+250EXC+300EXC / 24-25
KTM 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 24-25
KTM XC+XC TPI+XC-F / 23-24
KTM XCW+XCW TPI+XCFW / 24-
Husqvarna TC125+TC250 / 23-25
Husqvarna FC250+FC350+FC450 / 23-25
Husqvarna TE150+TE250+TE300 / 24-25
Husqvarna FE250+FE350+FE350+FE450+FE501 / 24-25
Husqvarna TX300 / 23-24
Husqvarna FX350+FX450 / 23-24
Gas-Gas EC250+EC300 / 24-25
Gas-Gas ECF250+ECF350+ECF450+ECF500 / 24-25
Gas-Gas MC125+MC250 / 24-25
Gas-Gas MCF250+MCF350+MCF450 / 24-25
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Tuningová hlava válce s dekompresním ventilem pro Hondu CR500R od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
S dekompresním ventilem lze vysokoobjemové motory snadněji nastartovat. Stačí stisknout modré tlačítko a nastartovat motor. Jakmile motor běží, ventil se automaticky uzavře.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32319-C (48.00cc) *
AE32319-E (51.00cc)
AE32319-B (45.00cc)
AE32319-F (54.00cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce s dekompresním ventilem pro Kawasaki KX500 od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
S dekompresním ventilem lze vysokoobjemové motory snadněji nastartovat. Stačí stisknout modré tlačítko a nastartovat motor. Jakmile motor běží, ventil se automaticky uzavře.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32310-B (41.00cc)
AE32310-C (43.00cc)
AE32310-E (45.00cc)
AE32310-F (47.00cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO Supermoto v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Tyto brýle jsou určeny pro přestavbu motocyklu na Supermoto!
Pro finální přestavbu a montáž je potřeba dokoupit:
- osu předního kola - obj.kód 60022000
- distanční podložka - obj.kód 60021000
- adaptér brzdového kotouče - obj.kód 60021002
Rozteč: 200mm
Prémiová řada ROCS PRO Supermoto je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM SX 125+150+250 / 13-22
KTM SX-F 250+350+450 / 13-22
KTM EXC+EXC TPI+EXC-F / 14-23
KTM XC+XC TPI+XC-F / 14-22
KTM XC-W+XC-W TPI+XCF-W / 14-23
• Original Offset KTM
SX / SX-F / XC / XC TPI / XC-F (offset 22 mm)
EXC / EXC-F 2013-2015 (offset 20 mm)
EXC / EXC TPI / EXC-F 2016-2023 (offset 22 mm)
XC-W / XCF-W 2013-2015 (offset 20 mm)
XC-W / XC-W TPI / XCF-W 2016-2023 (offset 22 mm)
Husqvarna TC 125+250 / 14-22
Husqvarna FC 250+350+450 / 14-22
Husqvarna TE+FE / 15-23
Husqvarna TX+FX / 15-22
• Original Offset Husqvarna
TC / FC / TX / FX (offset 22 mm)
TE / FE 2014-2015 (offset 20 mm)
TE / FE 2016-2023 (offset 22 mm)
GASGAS EC 250+300 / 21-23
GASGAS EC-F 250+350 / 21-23
GASGAS MC 125 / 21-23
GASGAS MC-F 250+450 / 21-23
• Original Offset GASGAS
MC / MC-F / EC / EC-F (offset 22 mm)
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CRF150R / 07-22
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Kawasaki KX100 / 98-22
Kawasaki KX100 Monster Energy / 09
Kawasaki KX112 / 22-23
Kawasaki KX80 / 98-00
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX85 Monster Energy / 09
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Kawasaki KX65 / 00-23
Suzuki RM65 / 00-07
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Husqvarna TC85 / 14-17
KTM 105SX / 04,06-11
KTM 105XC / 08-09
KTM 85SX / 03-17
KTM 85SXS / 12-15
KTM 85XC / 08-09
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha YZ65 / 18-23
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO Supermoto v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO Supermoto je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF250 / 12-23
Yamaha YZF450 / 10-22
• Original Offset Yamaha
YZ250F + YZ450F (22mm)
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
KTM 77030005000
KTM 77030035000
KTM 77030036000
KTM 77036041000
KTM 77030007000
KTM 00050000013
KTM 00050000033
Kola kompletní od japonské značky ZETA pro motocykly Honda CRF1000L Africa Twin a CRF1100L Africa Twin
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek Excel s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (červené)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |