Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring").
Neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce!
Dostupné tvrdosti - 2.4N, 2.6N, 2.8N, 3.0N, 3.2N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP používané na motocyklech značky KTM65SX a Husqvarna TC65.
Výměna bez jakéhokoliv zásahu nebo úpravy originálních vidlic!
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci, nabízí snadné nastavení a vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závoní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, existují speciální nástroje a techniky potřebné k zaručení výkonu a bezpečnosti tohoto produktu.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Kompletní sada válce od americké značky Cylinder Works
- kompletní sada válce s novým nikasilovým pokovením
- nový válec disponuje novým nikasilem v kvalitě originálního dílu (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce)
- válce jsou vyráběny v USA „made in USA” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady značky VERTEX pro okamžité použití
- sada obsahuje i těsnění (sada obsahuje těsnění vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Kompresní poměr: 11.3:1
Vrtání válce: zvětšené 94mm
Objem motoru: 434cc
Typ motoru: 4takt
Většina sad obsahuje válec, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a další těsnění (výfuku, apod.)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Cylinder Works a všechny testy probíhají v moderních laboratořích a jsou testovány špičkovými jezdci nejvyšších amerických závodů (AMA).
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 11211-49H10-0F0
Suzuki 12110-49820
Suzuki 12111-49H20-0F0
Suzuki 12140-49810
Suzuki 12151-49H10
Suzuki 09381-16001
Suzuki 11241-49H20
Suzuki 11141-49H00
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Rozteč:200mm
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Kompletní sada válce od americké značky Cylinder Works
- kompletní sada válce s novým nikasilovým pokovením
- nový válec disponuje novým nikasilem v kvalitě originálního dílu (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce)
- válce jsou vyráběny v USA „made in USA” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady značky VERTEX pro okamžité použití
- sada obsahuje i těsnění (sada obsahuje těsnění vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Kompresní poměr: 12.5:1
Vrtání válce: zvětšené vrtání (80,0mm)
Objem motoru: 270cc
Typ motoru: 4takt
Většina sad obsahuje válec, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a další těsnění (výfuku, apod.)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Cylinder Works a všechny testy probíhají v moderních laboratořích a jsou testovány špičkovými jezdci nejvyšších amerických závodů (AMA).
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CR250R / 92-07
Honda CRF450R / 02-08
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CRF250R / 04-09
Honda CRF250X / 04-09,12-17
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CRF250R / 10-17
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CRF450R / 09-12
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Honda CRF450R / 13-16
Kompletní sada válce od americké značky Cylinder Works
- kompletní sada válce s novým nikasilovým pokovením
- nový válec disponuje novým nikasilem v kvalitě originálního dílu (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce)
- válce jsou vyráběny v USA „made in USA” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady značky VERTEX pro okamžité použití
- sada obsahuje i těsnění (sada obsahuje těsnění vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Kompresní poměr: 12:1
Vrtání válce: zvětšené vrtání (98,0mm)
Objem motoru: 480cc
Typ motoru: 4takt
Většina sad obsahuje válec, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a další těsnění (výfuku, apod.)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Cylinder Works a všechny testy probíhají v moderních laboratořích a jsou testovány špičkovými jezdci nejvyšších amerických závodů (AMA).
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 13-17
Beta 250RR Race Edition / 15-17
Beta 300RR / 13-17
Beta 300RR Race Edition / 15-17
Beta X Trainer 250 / 17
Beta X Trainer 300 / 15-17
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 18-21
Beta 250RR Race Edition / 18-21
Beta 300RR / 18-21
Beta 300RR Race Edition / 18-21
Beta 350RR / 18-21
Beta 350RR-Race Edition / 18-21
Beta 350RR-S / 18-21
Beta 390RR / 18-21
Beta 390RR-Race Edition / 18-21
Beta 390RR-S / 18-21
Beta 430RR / 18-21
Beta 430RR Race Edition / 18-21
Beta 430RR-S / 18-21
Beta 480RR / 18-20
Beta 480RR Race Edition / 18-21
Beta 500RR Race Edition / 20-21
Beta 500RR-S / 18-21
Beta Xtrainer 300 / 18-21
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 22-23
Beta 250RR Race Edition / 22-23
Beta 300RR / 22-23
Beta 300RR Race Edition / 22-23
Beta 300RX / 22
Beta 350RR Race Edition / 22-23
Beta 350RR-S / 22-23
Beta 390RR / 23
Beta 390RR Race Edition / 22-23
Beta 390RR-S / 22-23
Beta 430RR / 23
Beta 430RR Race Edition / 22-23
Beta 430RR-S / 22-23
Beta 480RR / 23
Beta 480RR Race Edition / 22-23
Beta 500RR-S / 22-23
Beta Xtrainer 300 / 22-23
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
GasGas EC250 / 21-23
GasGas EC250F / 21-23
GasGas EC300 / 21-23
GasGas EC350F / 21-23
GasGas EX250 / 22-23
GasGas EX300 / 21-23
GasGas MC250 / 22-23
Husqvarna FE250 / 17-23
Husqvarna FE350 / 17-23
Husqvarna FE350S / 17,20-23
Husqvarna FE450 / 16
Husqvarna FE501 / 16
Husqvarna FE350 Rockstar Edition / 21
Husqvarna FE501S / 16
Husqvarna FR450 Rally / 16
Husqvarna TC250 / 17-22
Husqvarna TE250 / 17-23
Husqvarna TE250i / 18-22
Husqvarna TE300 / 17-23
Husqvarna TE300i / 20-22
Husqvarna TE300i Jarvis Edition / 20
Husqvarna TE300i Rockstar Edition / 21
Husqvarna TX300 / 17-19,23
Husqvarna TX300i / 20-22
KTM 250EXC / 17-19,23
KTM 250EXC TPI / 18-22
KTM 250EXC Six Days / 17-19,23
KTM 250EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 250EXC-F / 17-23
KTM 250EXC-F Six Days / 20-23
KTM 250SX / 17-23
KTM 250XC / 17-19,23
KTM 250XC TPI / 20-22
KTM 250XC-W / 17-19,23
KTM 250XC-W TPI 18-20
KTM 300EXC / 17-19,23
KTM 300EXC TPI / 18-20,22
KTM 300EXC TPI Six Days / 17-22
KTM 300EXC Six Days / 17,19,23
KTM 300EXC TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300SX / 23
KTM 300XC / 17-20,23
KTM 300XC TPI / 20-22
KTM 300XC-W / 17-19,23
KTM 300XC-W Six Days / 17-18
KTM 300XC-W TPI / 19-22
KTM 300XC-W TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC-W TPI Six Days / 19
KTM 350EXC-F / 17-23
KTM 350EXC-F Six Days / 19-23
KTM 350XCF-W / 20-23
KTM 450EXC / 16
KTM 450EXC Six Days / 16
KTM 450 Rally Factory Replica / 15-16
KTM 450XC-W / 16
KTM 500EXC / 16
KTM 500EXC Six Days / 16
KTM 500XC-W / 16
Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
GasGas EC250F / 10-15
GasGas EC300F / 13-15
Yamaha WRF250 / 01-19
Yamaha YZF250 / 01-21
Yamaha YZF250X / 15-21
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |