Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Kompletní kliková hřídel vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Kliková hřídel je vycentrovaná a vyvážená dle prvovýrobních (OEM) parametrů a požadavků (maximální tolerance 0,03mm), kompletně vybavená a připravená k okamžité montáži.
Obsahuje ojnici včetně horního i spodního jehlového ložiska a axiálních podložek.
Klikové hřídele HotRods jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
SUZUKI: 12200-35G01
SUZUKI: 12200-35G10
SUZUKI: 12200-35G20
SUZUKI: 12200-35G21
Nový válec od americké značky Cylinder Works
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 2taktní i 4taktní motory
- nový válec disponuje novým nikasilem s výbornou kvalitou a dlouho životností
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
KTM 77730038100
Parametry:
- vrtání = standardní (průměr 88mm)
- kompresní poměr = standardní
- obsah = 350cc
Sortiment zahrnuje 2taktní i 4taktní motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad).
Válce této značky jsou vyráběny jako dokonalá náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost dosahují úrovně nebo přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl "OEM Replacement".
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 125SX / 19-22
KTM 125XC / 21-22
KTM 125XC-W / 19
KTM 150EXC / 23
KTM 150EXC TPI / 20-22
KTM 150SX / 19-22
KTM 150XC-W / 19-20,23
KTM 150XC-W TPI / 20-22
GasGas MC125 / 21-23
Husqvarna TC125 / 19-23
Husqvarna TE150i / 20-22
Husqvarna TE150 / 19,23
Husqvarna TX125 / 19
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250EXC / 13-19,23
KTM 250EXC TPI / 18-22
KTM 250EXC Six Days / 13-19,23
KTM 250EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 250EXC Factory Edition / 15
KTM 250EXC Six Days / 13-17,19
KTM 250EXC-F / 14-23
KTM 250EXC-F Factory Edition / 15
KTM 250EXC-F Six Days / 14-17,20-23
KTM 250SX / 13-22
KTM 250XC / 13-19
KTM 250XC TPI / 20-22
KTM 250XC-W / 13-19,23
KTM 250XC-W TPI / 18-20
KTM 250XCF-W / 14-16
KTM 300EXC / 13-19,23
KTM 300EXC TPI / 18-22
KTM 300EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 300EXC Factory Edition / 15
KTM 300EXC Six Days / 13-17,19,23
KTM 300EXC TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC / 13-20,23
KTM 300XC TPI / 20-22
KTM 300XC-W / 13-19,23
KTM 300XC-W Six Days / 14-18
KTM 300XC-W TPI / 19-22
KTM 300XC-W TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC-W TPI Six Days / 19
KTM 350EXC-F / 12-23
KTM 350EXC-F Factory Edition / 15
KTM 350EXC-F Six Days / 12-23
KTM 350Freeride / 12-13
KTM 350XCF-W / 12-16,20-23
KTM 350XCF-W Six Days / 14-16
KTM 450EXC / 12-23
KTM 450EXC Factory Edition / 15
KTM 450EXC Six Days / 12-23
KTM 450RALLY Factory Replika / 15-16
KTM 450SX-F / 13-23
KTM 450SX-F Factory Edition / 12-20,22
KTM 450XC-F / 13-23
KTM 450XC-W / 12-17
KTM 450XCF-W / 23
KTM 500EXC / 12-23
KTM 500EXC Six Days / 12-16
KTM 500EXC-F Six Days / 17-23
KTM 500XC-W / 12-16
KTM 500XCF-W / 20-23
GasGas EC250 / 21-23
GasGas EC250F / 21-23
GasGas EC300 / 21-23
GasGas EC350F / 21-23
GasGas EX250 / 22-23
GasGas EX300 / 21-23
GasGas EX450F / 21-23
GasGas MC250 / 22-23
GasGas MC450F / 21-23
GasGas MC450F Troy Lee Designs / 22
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna FC450 Rockstar Edition / 18-19,22
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE350S / 15-17,20-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna FE350 Rockstar Edition / 21
Husqvarna FE501S / 15-17,20-23
Husqvarna FR450 Rally / 16,19-22
Husqvarna FX450 / 17-23
Husqvarna TC250 / 14-22
Husqvarna TE250 / 14-19,23
Husqvarna TE250i / 18-22
Husqvarna TE300 / 14-19,23
Husqvarna TE300i / 18-22
Husqvarna TE300i Jarvis Edition / 20
Husqvarna TE300i Rockstar Edition / 21
Husqvarna TX300 / 17-19
Husqvarna TX300i / 20-22
Husaberg FE250 / 14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE450 / 13-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg TE250 / 13-14
Husaberg TE300 / 13-14
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250SX-F / 13-15
KTM 350SX-F / 11-15
Husqvarna FC250 / 14-15
Husqvarna FC350 / 14-15
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250SX-F / 16-18
KTM 250SX-F Factory Edition / 15-16
KTM 250XC-F / 16-18
KTM 350SX-F / 16-18
KTM 350SX-F Factory Edition / 15
KTM 350XC-F / 16-18
Husqvarna FC250 / 16-18
Husqvarna FC350 / 16-18
Husqvarna FX350 / 17-18
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250F Freeride / 18-20
KTM 250SX-F / 19-23
KTM 250SX-F Factory Edition / 22
KTM 250XC-F / 19-23
KTM 350SX-F / 19-23
KTM 350XC-F / 19-23
GasGas EX250F / 21-23
GasGas EX350F / 21-23
GasGas MC250F / 21-23
GasGas MC350F / 22-23
Husqvarna FC250 / 19-23
Husqvarna FC350 / 19-23
Husqvarna FC250 Rockstar Edition / 22
Husqvarna FX350 / 19-23
Nový válec od americké značky Cylinder Works
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 2taktní i 4taktní motory
- nový válec disponuje novým nikasilem s výbornou kvalitou a dlouho životností
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Husaberg 77730038100
Husqvarna 77730038000
KTM 77730038100
Parametry:
- vrtání = standardní (průměr 78mm)
- kompresní poměr = 13,9:1
- obsah = 249cc
Sortiment zahrnuje 2taktní i 4taktní motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad).
Válce této značky jsou vyráběny jako dokonalá náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost dosahují úrovně nebo přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl "OEM Replacement".
Nový válec od americké značky Cylinder Works
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 2taktní i 4taktní motory
- nový válec disponuje novým nikasilem s výbornou kvalitou a dlouho životností
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Husqvarna 79230038000
KTM 79230038000
Parametry:
- vrtání = standardní (průměr 88mm)
- kompresní poměr = standardní
- obsah = 350cc
Sortiment zahrnuje 2taktní i 4taktní motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad).
Válce této značky jsou vyráběny jako dokonalá náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost dosahují úrovně nebo přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl "OEM Replacement".
Nový válec od americké značky Cylinder Works
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 2taktní i 4taktní motory
- nový válec disponuje novým nikasilem s výbornou kvalitou a dlouho životností
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
KTM 77730038100
Husqvarna 77130038100
Parametry:
- vrtání = standardní (průměr 76mm)
- kompresní poměr = 12,8:1
- obsah = 249cc
Sortiment zahrnuje 2taktní i 4taktní motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad).
Válce této značky jsou vyráběny jako dokonalá náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost dosahují úrovně nebo přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl "OEM Replacement".
Regulátor tlaku zadního tlumiče kompletní KYB Compression Adjuster RCU
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring").
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech Husqvarna TC125+TC250 + FC250+FC350+FC450 + FX350+FX450+TX300
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Nový válec od americké značky Cylinder Works
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 2taktní i 4taktní motory
- nový válec disponuje novým nikasilem s výbornou kvalitou a dlouho životností
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Husqvarna 79030038000
KTM 79030038000
Parametry:
- vrtání = standardní (průměr 78mm)
- kompresní poměr = standardní
- obsah = 250cc
Sortiment zahrnuje 2taktní i 4taktní motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad).
Válce této značky jsou vyráběny jako dokonalá náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost dosahují úrovně nebo přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl "OEM Replacement".
Ocelové spojkové koše HINSON "MOMENTUM" jsou vyráběny z jednoho kusu speciální oceli pro vytvoření kombinovaného účinku vysoce výkonného a odolného spojkového koše spolu s přidanou trakcí hmotnosti setrvačníku (vše v jednom komponentu).
V případě správné montáže, údržby a použití spojkové koše HINSON nabízí extrémní odolnost a životnost v porovnání s originálními spojkovými koši.
Hlavní výhody:
- těžší spojkový koš pro vytvoření kombinovaného účinku vysoce výkonného a odolného spojkového koše s přidanou trakcí hmotnosti setrvačníku.
- hmotnost dle typu motocyklu přibližně 4libry (3,6kg)
- zvýšená fukce olejování pomáhající při boji s teplem a vadnutím spojky
- extrémní odolnost proti opotřebení a prodloužená životnost
- zdokonaluje chod a výkon spojky
Balení obsahuje spojovací komponenty k montáži ozubeného kola.
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkokly (ATV).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku