Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený zlatý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (červené)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (červené)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
- rozpěrky
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený zlatý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (černé)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha 3D7-11311-01
Yamaha 3D7-11311-02
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený zlatý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (černé)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 690 Enduro / 08-09
KTM 690 Enduro R / 09-23
KTM 690 SMC / 09-11
KTM 690 SMC R / 12-23
Gas Gas ES700 / 23
Gas Gas SM700 / 23
Husqvarna 701 Enduro / 16-23
Husqvarna 701 Supermoto / 16-23
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený zlatý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (modré)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek 4,50x17" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (červené)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
- rozpěrky
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Testovací nástroj ke zjišťování nerovnosti a ohnutí trubek předních vidlic od anglické značky K-TECH
- přístroj k zjištění ohnutí přední vidlice s vysokou přesností
- jedná se o profesionální přístroj pro profesionály
- nástroj je navržen tak, aby pomohl mechanikům zlepšit efektivitu v jejich dílnách, neboť během chvíli je možné detekovat závadu
- všechny přípravky a nástroje K-Tech jsou navrženy s více než dvacetiletými zkušenostmi a umožňují efektivní a bezpečnou práci
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku