Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-4 umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-4 umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Výfukový kompletní systém RS-4 byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Zadní tlumiče KYB FACTORY jsou nejvšestranější závodní tlumiče na trhu a jsou dokonale nastavitelné pro všechny jezdce i typy tratí.
Nabízejí každému jezdci možnost zažít jízdu se stejným pérováním (včetně nastavení) jako používají profesionální jezdci nejvyšší světové úrovně.
Přesné nastavení vidlice je prováděno profesionálními mechaniky značky KYB podle parametrů a požadavků každého jezdce.
Všechny vnitřní komponenty a prvky mají povrchovou úpravu Anodizing (elox) a pístní tyč DLC Coating.
Pro zvýšení jedinečného vzhledu je možnost osazení pružinami se zrcadlovou povrchovou úpravou Pregio Mirror Finish v barvách červená, modrá, zelená a zlatá.
Zadní tlumiče KYB FACTORY jsou připraveny k okamžité instalaci.
Pro zjednodušení nastavení a štelování tuhosti je doporučeno dokoupit regulaci předpětí zadní pružiny od značky XTRIG (Pre-load adjuster).
KYB Factory Suspension Kits jsou k dispozici pro značky motocyklů:
Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha.
Plně syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline NANOTECH Additive pure bike", obsahující revoluční aditiva NANO, jenž zaručují a zároveň poskytují dokonalou ochranu motoru a všech jeho komponentů proti opotřebení, maximální výkon s optimální kompatibilitou s moderními spojkovými třecími materiály mokrých spojek.
Specifikace: JASO MA-2 , API SM
Rekluse Core EXP je robustní automatická motokrosová spojka
- spojka Core EXP se vypíná ovládáním odstředivé síly motoru při volnoběhu
- využívá špičkové komponenty spojek CORE MANUAL
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core EXP:
- při pádu motor nezhasne
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje trakci, lepší starty
- rychlejší průjezdy zatáček
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- náboj spojkového koše
- speciální přítlačný talíř s regulací
- funkční třecí lamelu
- sadu spojkových plechů a pružin
- upravené spojkové víko
- veškerý potřebný spojovací materiál
- u motocyklů s hydraulickou spojkou je součástí balení i upravený spojkový válec
Vhodné pro:
Honda CRF150R / 07-23
Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-4 umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-4 umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Výfukový kompletní systém RS-4 byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Tato kliková hřídel nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 29L-11400-30
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Tato kliková hřídel nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 37F-11400-00
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha B4B-11311-00
Yamaha B4B-11111-00
Yamaha 90116-08027
Yamaha B4B-1131D-00
Yamaha B4B-1132D-00
Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-4 umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-4 umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Výfukový kompletní systém RS-4 byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku