Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Rekluse Core EXP je robustní automatická motokrosová spojka
- spojka Core EXP se vypíná ovládáním odstředivé síly motoru při volnoběhu
- využívá špičkové komponenty spojek CORE MANUAL
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core EXP:
- při pádu motor nezhasne
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje trakci, lepší starty
- rychlejší průjezdy zatáček
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- náboj spojkového koše
- speciální přítlačný talíř s regulací
- funkční třecí lamelu
- sadu spojkových plechů a pružin
- upravené spojkové víko
- veškerý potřebný spojovací materiál
- u motocyklů s hydraulickou spojkou je součástí balení i upravený spojkový válec
Vhodné pro:
Husqvarna TC85 / 14-17
Husqvarna TC85 (17/14) / 14-17
Husqvarna TC85 (19/16) / 14-17
KTM 85SX / 13-17
KTM 85SX (17/14) / 13-17
KTM 85SX (19/16) / 13-17
KTM 85SXS / 13-15
KTM 85SXS (17/14) / 13-14
KTM 85SXS (19/16) / 15
Rekluse Core EXP je robustní automatická motokrosová spojka
- spojka Core EXP se vypíná ovládáním odstředivé síly motoru při volnoběhu
- využívá špičkové komponenty spojek CORE MANUAL
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core EXP:
- při pádu motor nezhasne
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje trakci, lepší starty
- rychlejší průjezdy zatáček
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- náboj spojkového koše
- speciální přítlačný talíř s regulací
- funkční třecí lamelu
- sadu spojkových plechů a pružin
- upravené spojkové víko
- veškerý potřebný spojovací materiál
- u motocyklů s hydraulickou spojkou je součástí balení i upravený spojkový válec
Vhodné pro:
KTM 85SX / 03-12
KTM 85SXS / 12
KTM 85XC / 08-09
KTM 105SX / 04,06-11
KTM 105XC / 08-09
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro motocykly:
Sherco SE250 / 18-20
Sherco SE250 Factory / 18-20
Sherco SE250 Racing / 18-20
Sherco SE250 Six Days / 18-20
Sherco SE300 / 18-20
Sherco SE300 Factory / 18-20
Sherco SE300 Racing / 18-20
Sherco SE300 Six Days / 18-20
Sherco SC250 / 18-20
Sherco SC300 / 18-20
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
KTM 250SX-F / 23
KTM 250SX-F Factory Edition / 22
KTM 250XC-F / 23
KTM 350SX-F / 23
KTM 350XC-F / 23
KTM 350XC-F Factory Edition / 23
Husqvarna FC250 / 23
Husqvarna FC250 Rockstar Edition / 22
Husqvarna FC350 / 23
Husqvarna FX350 / 23
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku