Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM
Kroužky rukojetí Renthal Grip Donutz
- chrániče poskytují přidanou ochranu kloubů v oblasti palce a ukazováčku
- navrženy pro zabránění tvorby puchýřů
- jsou vyrobeny z neoprenu o síle 4 mm
- univerzální použití pro všechny motocykly a většinu značek rukojetí
Balení: 1 pár
Značka Renthal z anglického Manchesteru vyrábí produkty nejvyšší kvality a dokonalé funkčnosti díky svým více než padesátiletým zkušenostem s výrobou motokrosových komponentů. Byla založena v roce 1969 technickými nadšenci (A.Renshaw a H.Rosenthal), jenž se rozhodli vyrábět řidítka pro trialové motocykly. Postupně se vypracovala v globální značku, jejíž výrobky používají tovární týmy a nejlepší jezdci z celého světa, a rovněž dodává do prvovýroby japonských i evropských výrobců motocyklů (Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Husqvarna, Gas-Gas a další).
U značky Renthal je pozornost věnována každému detailu, neboť zlomek vteřiny, pár gramů, pár milimetrů se počítá při dosažení cíle vítězství. Díky posedlosti pro detail, kvalitu a inženýrství získala značka Renthal 198 mistrovských titulů (World Championships) a 205 amerických titulů (US Titles).
Kroužky rukojetí Renthal Grip Donutz
- chrániče poskytují přidanou ochranu kloubů v oblasti palce a ukazováčku
- navrženy pro zabránění tvorby puchýřů
- jsou vyrobeny z neoprenu o síle 4 mm
- univerzální použití pro všechny motocykly a většinu značek rukojetí
Balení: 1 pár
Značka Renthal z anglického Manchesteru vyrábí produkty nejvyšší kvality a dokonalé funkčnosti díky svým více než padesátiletým zkušenostem s výrobou motokrosových komponentů. Byla založena v roce 1969 technickými nadšenci (A.Renshaw a H.Rosenthal), jenž se rozhodli vyrábět řidítka pro trialové motocykly. Postupně se vypracovala v globální značku, jejíž výrobky používají tovární týmy a nejlepší jezdci z celého světa, a rovněž dodává do prvovýroby japonských i evropských výrobců motocyklů (Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Husqvarna, Gas-Gas a další).
U značky Renthal je pozornost věnována každému detailu, neboť zlomek vteřiny, pár gramů, pár milimetrů se počítá při dosažení cíle vítězství. Díky posedlosti pro detail, kvalitu a inženýrství získala značka Renthal 198 mistrovských titulů (World Championships) a 205 amerických titulů (US Titles).
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro nejdokonalejší filtraci paliva
- dlouhá životnost díky možnosti vyčištění filtrační mikrovložky
- průměr připojení 1/4" (6mm)
- materiál plast
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní spojkové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 2,0mm
- pevná koncovka: 8,0mm
- montovací koncovka: 6,5mm
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standart
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco FR2LS
Bosch +11
Bosch 0242240539
Bosch 0242245550
Bosch FR5DCX
Bosch FR6DCX
Bosch FR6DPX
Brisk A-line 34
Brisk A-Line34
Champion OE056
Champion OE080
Champion OE081
Champion RC7YC4
Champion RC7YCC4
Denso 3192
Denso 5310
Denso D116
Denso IK22
Denso K20PRU11
Denso K22PR-U11
Denso K22PRU11
Denso Q22P-U11
Denso Q22PU11
Denso 3192
Honda 98079-5614E
Honda 98079-5714E
Honda 98079-5715E
NGK 1283
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Gumový držák přední masky pro upevnění přední masky se světlem nebo světlometu nebo chráničů rukou.
- univerzální provedení (více úrovňové zapínání)
- antivibrační gumové pásky eliminují nežádocí vibrace
- jednoduchá a rychlá montáž i demontáž bez nutnosti použití nářadí
- vhodné pro offroadové motocykly (enduro)
Celková délka pásku: 200mm
Nastavitelné pozice: 88mm / 100mm / 125mm / 150mm
Balení: 1 ks
Gumový držák přední masky pro upevnění přední masky se světlem nebo světlometu nebo chráničů rukou.
- univerzální provedení (více úrovňové zapínání)
- antivibrační gumové pásky eliminují nežádocí vibrace
- jednoduchá a rychlá montáž i demontáž bez nutnosti použití nářadí
- vhodné pro offroadové motocykly (enduro)
Celková délka pásku: 200mm
Nastavitelné pozice: 88mm / 100mm / 125mm / 150mm
Balení: 1 ks
Klíč na svíčku trubkový oboustranný
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- robustní ocelové provedení ze silnostěnného materiálu
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 18mm a 21mm
Rozměr klíče: 18mm a 21mm
Klíč na svíčku s dvojitým kloubem
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- "T-klíč" s madlem pro snazší manipulaci
- provedení s dvojitým kloubem pro manipulaci v méně přístupném prostoru
- robustní tyčka a madlo s plastovým potahem
- délka tyčky 14cm a délka madla 9cm
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 21mm
- uvnitř klíče gumička k upevnění svíčky
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Matice dříku ventilu duše nad ráfkem od japonské značky DRC
- možnost dotažení bez použití klíče
- také pro použití jako nástroj, který pomáhá při odtažení dříku vzduchového ventilu
během výměny pneumatiky a při dofoukávání vzduchu
- vroubkovaný povrch se jednoduchou manipulaci bez použití nářadí
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Značky skupiny Dirtfreak jsou => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, DELTA a MOTION.
Všechny výrobky jsou distribuovány do více než 50 zemí světa z japonské centrály a jsou celosvětově známé a populární díky svému preciznímu zpracování a vysoké kvalitě.
Japonský Dirtfreak disponuje vývojovým oddělením, které okamžitě reaguje na novinky od japonských výrobců motocyklů a také sbírá požadavky a podněty od závodních jezdců z celého světaových motorek. Produkty jsou následně vyvíjíny a testovány profesionálními jezdci světových továrních týmů.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KZ4-L30
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KSR-A00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KSR-731
Honda 12191-KSR-730
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KZ4-J00
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku