Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 59300-14880
Suzuki 59300-14870
Yamaha 3P6-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 830
BREMBO 07.HO15.05
BRENTA 3018
BRENTA 4018
CL BRAKES 1175
CL BRAKES 3049
EBC FA423/4HH
EBC SFA283
EBC FA283
FERODO FDB2085
GALFER FD222
GOLDFREN 147
LUCAS MCB706
TRW MCB706
NEWFREN FD0264
SBS 740
VESRAH VD-353
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Klíč pro montáž a demontáž vrchní hlavy přední vidlice značky WP / White Power (průměr vidlice 48mm)
- vybaven drážkou pro zajištění vnitřní pístní tyče vidlice při demontáži pístku vnitřní cartridge
- pogumovaná protiskluzová rukojeť pro snadnější a jistější práci
- očko pro zavěšení na pracovním stole (ponku)
- kvalitní ocelový materiál pro dlouhou životnost a odolnost proti vymačkání následkem používání
- profesionální nářadí pro mechaniky
Hustilka Floor Air Supply pro univerzální použití
- tělo pumpičky je vyrobeno z odolné hliníkové truby (nízká hmotnost)
- nožní nášlapy pro stabilizaci na nerovném povrchu (v depu, na závodech, na tréninku, apod.)
- oboustranné madlo pro dvouruční pumpování
- zvyšená pozice manometru pro lepší viditelnost při hustění a nastavování tlaku
- s uzamykatelným ventilem přizpůsobeným pro ventilky AV, FV, DV
- vybavena měřidlem/manometrem s čitelnou stupnicí
- maximální tlak 11barů (160 PSI)
- univerzální použití pro automobily, motocykly, skútry, mopedy a jízdní kola
Profesionální centrklíč na niple s 8 vyměnitelnými koncovkami.
Umožnuje universální použití díky výměnným šroubovatelným koncovkám, které jsou tepelně zušlechtěny pro dosažení nejdelší možné životnosti. Tělo centrklíče navrženo s ohledem na co nejlepší uchopení, je vyrobeno z kaleného duralového materiálu (AL7075-T6 = letecký dural).
Rozměry koncovek/ nástavců:
- 5,6 mm
- 5,8 mm
- 6,0 mm
- 6,2 mm
- 6,4 mm
- 6,6 mm
- 6,8 mm
- 7,0 mm
Profesionální centrklíč na niple s 8 vyměnitelnými koncovkami.
Umožnuje universální použití díky výměnným šroubovatelným koncovkám, které jsou tepelně zušlechtěny pro dosažení nejdelší možné životnosti. Tělo centrklíče navrženo s ohledem na co nejlepší uchopení, je vyrobeno z kaleného duralového materiálu (AL7075-T6 = letecký dural).
Rozměry koncovek/ nástavců:
- 4,0 mm
- 4,4 mm
- 5,0 mm
- 5,2 mm
- 5,6 mm
- 5,8 mm
- 6,0 mm
- 6,2 mm
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MEL-003
Honda 06455-MEL-013
Honda 06455-MFJ-D01
Honda 06455-MEL-D22
Honda 06455-MEL-D23
Honda 06455-MJF-D02
Honda 06455-MJM-D31
Yamaha B3L-25805-00-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 214
FERODO FDB2205
NEWFREN FD0410
SBS 809
DELTA DB2107
EBC FA390
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Rychlopal (kompletní plynová rukojeť) DOMINO (pro motocykly KTM / Husqvarna / Husaberg / Beta) včetně ochranného krytu na lanko.
- pro 4 TAKT
- odolné provedení a kvalitní zpracování
- pevné hliníkové tělo (materiál plast/ocel)
- snadné ovládání a plynulý chod
- vnitřní průměr pro montáž řidítek 22mm
- vnější průměr pro motnáž rukojeti 26mm
Polepy na ráfky RACING od italského výrobce Blackbird
- vyrobené ze silnostěnné fólie odolné proti odření, opotřebení a UV záření
- fólie je vyrobena ze silnostěnného materiálu o síle 0,4mm a disponuje vysoce přilnavým lepidlem, které při správné aplikaci (odmaštění, očištění, nahřátí, atd.)
- nabízí velmi dlouhou životnost i při náročných podmínkách provozu a mytí motocyklu
- použitím kvalitních, velmi odolných a jasných barev společně s nejmodernějšími tiskařskými stroji je dosaženo excelentního stálobarevného designu s perfektními barevnými odstíny a jasem
Balení: 1 sada pro motocykl
Rozměry: přední kolo 21" / zadní kolo 18" nebo 19"
Barva: dle moto (RACING desing)
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Polepy na ráfky RACING od italského výrobce Blackbird jsou vyrobené ze silnostěnné fólie odolné proti odření, opotřebení a UV záření.
Fólie je vyrobena ze silnostěnného materiálu o síle 0,4mm a disponuje vysoce přilnavým lepidlem, které při správné aplikaci (odmaštění, očištění, nahřátí, atd.) nabízí velmi dlouhou životnost i při náročných podmínkách provozu a mytí motocyklu.
Balení: 1 sada pro motocykl
Rozměry: přední kolo 21" / zadní kolo 18" nebo 19"
Barva: dle moto (RACING desing)
Polepy na ráfky RACING od italského výrobce Blackbird
- vyrobené ze silnostěnné fólie odolné proti odření, opotřebení a UV záření
- fólie je vyrobena ze silnostěnného materiálu o síle 0,4mm a disponuje vysoce přilnavým lepidlem, které při správné aplikaci (odmaštění, očištění, nahřátí, atd.)
- nabízí velmi dlouhou životnost i při náročných podmínkách provozu a mytí motocyklu
- použitím kvalitních, velmi odolných a jasných barev společně s nejmodernějšími tiskařskými stroji je dosaženo excelentního stálobarevného designu s perfektními barevnými odstíny a jasem
Balení: 1 sada pro motocykl
Rozměry: přední kolo 21" / zadní kolo 18" nebo 19"
Barva: dle moto (RACING desing)
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Motocyklové rukojeti Progrip 708 s nejnovějším systémem Progrip SCS Speed Control Lock (náhrada za rukojeti ODI EMIG)
Rukojeti se stejným průměrem a montáží na šroub - tento systém šetří čas v dílně i na trati - jsou určeny pro závodní použití off-road (motokros, enduro).
Konstrukce rukojetí z uhlíkových vláken a součástí balení jsou i různé nástavce plynové rukojeti pro univerzální možnost uchycení.
Jsou vyrobeny ze dvou materiálů s různou hustotou kaučuku, z nichž jeden je z tvrdého materiálu ve vnitřní části rukojeti pro dokonalejší upevnění a druhý z měkkého materiálu na vnější straně pro snížení všech vibrací, jenž může motocykl přenášet.
- dvouvrstvé šroubovací rukojeti (DUAL Layer)
- průměr - včetně plastové rukojeti plynu
- délka - 115mm
- provedení - Conical Full Diamond - No Waffle
Nástavce v balení:
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husaberg do roku 2015)
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husqvarna od roku 2016)
pro 4taktní motocykly (verze Honda)
pro 4taktní motocykly (verze Kawasaki+Suzuki+Yamaha)
pro 2taktní motocykly (univerzální verze pro 2takt)
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip 708 s nejnovějším systémem Progrip SCS Speed Control Lock (náhrada za rukojeti ODI EMIG)
Rukojeti se stejným průměrem a montáží na šroub - tento systém šetří čas v dílně i na trati - jsou určeny pro závodní použití off-road (motokros, enduro).
Konstrukce rukojetí z uhlíkových vláken a součástí balení jsou i různé nástavce plynové rukojeti pro univerzální možnost uchycení.
Jsou vyrobeny ze dvou materiálů s různou hustotou kaučuku, z nichž jeden je z tvrdého materiálu ve vnitřní části rukojeti pro dokonalejší upevnění a druhý z měkkého materiálu na vnější straně pro snížení všech vibrací, jenž může motocykl přenášet.
- dvouvrstvé šroubovací rukojeti (DUAL Layer)
- průměr - včetně plastové rukojeti plynu
- délka - 115mm
- provedení - Conical Full Diamond - No Waffle
Nástavce v balení:
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husaberg do roku 2015)
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husqvarna od roku 2016)
pro 4taktní motocykly (verze Honda)
pro 4taktní motocykly (verze Kawasaki+Suzuki+Yamaha)
pro 2taktní motocykly (univerzální verze pro 2takt)
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip 708 s nejnovějším systémem Progrip SCS Speed Control Lock (náhrada za rukojeti ODI EMIG)
Rukojeti se stejným průměrem a montáží na šroub - tento systém šetří čas v dílně i na trati - jsou určeny pro závodní použití off-road (motokros, enduro).
Konstrukce rukojetí z uhlíkových vláken a součástí balení jsou i různé nástavce plynové rukojeti pro univerzální možnost uchycení.
Jsou vyrobeny ze dvou materiálů s různou hustotou kaučuku, z nichž jeden je z tvrdého materiálu ve vnitřní části rukojeti pro dokonalejší upevnění a druhý z měkkého materiálu na vnější straně pro snížení všech vibrací, jenž může motocykl přenášet.
- dvouvrstvé šroubovací rukojeti (DUAL Layer)
- průměr - včetně plastové rukojeti plynu
- délka - 115mm
- provedení - Conical Full Diamond - No Waffle
Nástavce v balení:
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husaberg do roku 2015)
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husqvarna od roku 2016)
pro 4taktní motocykly (verze Honda)
pro 4taktní motocykly (verze Kawasaki+Suzuki+Yamaha)
pro 2taktní motocykly (univerzální verze pro 2takt)
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 59C-25806-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 868
BREMBO 07052
BREMBO 7052
BRENTA 3058
BRENTA 4058
EBC SFA319
FERODO FDB2126EF
GALFER FD260
GOLDFREN 165
LUCAS MCB722
TRW MCB722
NEWFREN FD0316
SBS 169
VESRAH VD-269
VESRAH VD-275
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-MAT-016
Honda 06435-MCH-006
Honda 06455-MBT 612
Honda 06435-MBL-D02
Honda 06455-MBG-006
Honda 06456-MCA-016
Honda 06435-MBL-D00
Honda 06455-MAT-E21
Honda 06455-MFA-D12
Honda 06435-MAT-006
Honda 06435-MCA-006
Honda 06455-MBT-611
Honda 06456-MCC-006
Honda 06435-MBL-D01
Honda 06455-MAT-E22
Honda 06456-MCA-006
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.HO43
CL BRAKES 2602
EBC FA261HH
GALFER FD207
GOLDFREN 178
FERODO FDB2098
LUCAS MCB704
TRW MCB704
NEWFREN FD0254
SBS 735
SBS 736
VESRAH VD-165/2
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Základní nejprodávanější přípravek na řetěz KettenMax ("pračka řetězu"). Vhodný pro použití v domácí garáži či malé dílně pro údržbu všech typů řetězů (těsněných i netěsněných). Jedinečná konstrukce umožňuje jednoduchou, rychlou, účinnou a čistou práci.
Při pravidelném používání výrazně prodlouží životnost všech komponentů řetězové sady a snižuje náklady na čisticí a mazací přípravky.
Výhody, které přinese používání přípravku KettenMax:
- perfektní vyčištění, namazání a ochrana proti korozi kompletní řetězové sady (řetězových kol i řetězu);
- prodloužení životnosti řetězu až o 200-300% - pravidelná údržba přípravkem KettenMax přináší úsporu nákladů na výměnu řetězové sady;
- snížení nutnosti údržby (napínání řetězu) - řetěz ošetřený přípravkem KettenMax bude méně napnutý (kolem 30%), což znamená mnohem více kilometrů do dalšího napínání;
- více výkonu na zadním kole - tření řetězu zapříčiňuje výkonové ztráty mezi motorem a zadní pneumatikou - používání přípravku KettenMax významně snižuje tření a přináší více výkonu (koní) na zadním kole;
- čistý rám, ráfek a pneumatika - mazivo je aplikováno rovnoměrně skrz přípravek KettenMax v dostatečném množství přímo na důležitá místa, kde je nejvhodnější řetěz mazat;
- snížení spotřeby čistícího prostředku a maziva - vše je aplikováno přesně tam, kde je potřeba - žádné plýtvání;
- tichý a spolehlivý chod řetězu a snazší řazení - používání přípravku KettenMax zabraňuje zaseknutí , drnčení a skřípání řetězu, a zároveň umožňuje snazší řazení;
- zvýšení bezpečnosti - nedostatečná nebo nesprávně provedená údržba je obvykle hlavní příčinou přetržení řetězu - zvýšené tření a tepelné zatížení řetězu zapříčinují předčasné opotřebení a oslabení řetězu;
- chrání životní prostředí - žádné zbytky nečistot a maziv, olejové skvrny, apod.
- snižuje práci s likvidací - kontaminovaný čistící přípravek, přebytky maziva a nečistoty se jednoduše zlikvidují ekologickým způsobem.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku