Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití. disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4.
Určený pro motokrosové dětské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 420 MXZ(1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro motocross)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
ČZ 420 MX (pevnost 22,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 420CROSS výrobce ČZ Chains
- osvědčený netěsněný řetěz 420 v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí)
- řetěz na motorku určený pro hobby i závodní použití (zejména offroad)
- řetěz velmi často používaný pro pitbike a dětské čtyřkolky, kde poskytuje nadstandardní životnost
Typové označení: 420 (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
RK 420 MS (pevnost 19,9 kN)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku.
Případné náhradní spojovací články k tomuto řetězu je možno objednat:
- řetězová SPOJKA = rozebiratelný článek (obj.kód ŘSP-ČZ420CROS)
- řetězová SKOBKA = nerozebiratelný článek, který je při montáži nutno nýtovat (obj.kód ŘSK-ČZ420CROS)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 420MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 420 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 420 (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 22,5 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 420 MXZ (pevnost 22,2 kN)
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití.Disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4. Určený pro motokrosové juniorské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 428 MXZ (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro terénní a traťové použití)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 26,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-GBF-405
Honda 45105-GC4-603
Honda 06455-GBF-J01
Honda 45112-GC4-601
Kawasaki 43082-1212
Yuki CD-F009
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Braking 703
Bendix MA36
Brembo 07HO09
Brembo 07.HO09
Brembo 7024
Brembo 07024
Brenta 3083
Brenta 4083
CL Brakes 2408
Cobreq N-906
EBC FA054
Ferodo FDB250
FRAS-LE PD/850
Galfer FD095
Goldfren 144
Goldfren GF144
Newfren FD0080
SBS 100
SBS 536
Vesrah VD-120
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 11 7 690 259
BMW 34 11 7 671 780
BMW 34 11 7 683 064
BMW 34 11 7 660 448
Kawasaki 43082-1217
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 892
BREMBO 07.BB26
BRENTA 4123
CL BRAKES 1101
EBC FA335
FERODO FDB2125
GALFER FD271
GOLDFREN 196
LUCAS MCB748
TRW MCB748
NEWFREN FD0320
SBS 796
VESRAH VD-9000
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití. disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4.
Určený pro motokrosové dětské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 420 MXZ(1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro motocross)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
ČZ 420 MX (pevnost 22,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Brzdové destičky SDP PRO-SNX anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PREMIUM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs H++ s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro sněžné skútry všech kubatur, pro použití v terénu.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Ski-Doo 415053600
Ski-Doo 415084600
Ski-Doo 415129172
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky SDP PRO-SNX anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PREMIUM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs H++ s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro sněžné skútry všech kubatur, pro použití v terénu.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Ski-Doo 507032473
Ski-Doo 507032489
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky SDP PRO-SNX anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PREMIUM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs H++ s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro sněžné skútry všech kubatur, pro použití v terénu.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Polaris 2205500
Polaris 2202727
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky SDP PRO-SNX anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PREMIUM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs H++ s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro sněžné skútry všech kubatur, pro použití v terénu.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Arctic Cat 1702-429
Arctic Cat 1702-229
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 420MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 420 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 420 (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 22,5 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 420 MXZ (pevnost 22,2 kN)
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 428CROSS výrobce ČZ Chains
- osvědčený netěsněný řetěz 428 v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí)
- řetěz na motorku určený pro hobby i závodní použití (zejména offroad)
- řetěz velmi často používaný pro pitbike a dětské čtyřkolky, kde poskytuje nadstandardní životnost
Typové označení: 428 CROSS (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
RK 428 HSB (pevnost 23,0 kN)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku.
Případné náhradní spojovací články k tomuto řetězu je možno objednat:
- řetězová SPOJKA = rozebiratelný článek (obj.kód ŘSP-ČZ428CROS)
- řetězová SKOBKA = nerozebiratelný článek, který je při montáži nutno nýtovat (obj.kód ŘSK-ČZ428CROS)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 420CROSS výrobce ČZ Chains
- osvědčený netěsněný řetěz 420 v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí)
- řetěz na motorku určený pro hobby i závodní použití (zejména offroad)
- řetěz velmi často používaný pro pitbike a dětské čtyřkolky, kde poskytuje nadstandardní životnost
Typové označení: 420 (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
RK 420 MS (pevnost 19,9 kN)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku.
Případné náhradní spojovací články k tomuto řetězu je možno objednat:
- řetězová SPOJKA = rozebiratelný článek (obj.kód ŘSP-ČZ420CROS)
- řetězová SKOBKA = nerozebiratelný článek, který je při montáži nutno nýtovat (obj.kód ŘSK-ČZ420CROS)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití. disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4.
Určený pro motokrosové dětské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 420 MXZ(1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro motocross)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
ČZ 420 MX (pevnost 22,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku