Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Vyvažovací stojan "Gyro Easy" od japonské značky DRC
- jednoduché konstrukční řešení pro přesné vyvážení kola
- lze použít na všechny typy ráfků a kol
- možnost použití naprosto kdekoliv (na závodech, offroad výletě v Rumunsku, apod.)
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Offroadová přední pneumatika, dezén C-19.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Tělo pumpičky je vyrobeno z odolné hliníkové truby (nízká hmotnost).
Hlavici vzduchového ventilu je možné nastavit na ventily Presta a Schrader.
Součástí pumpičky je manometr.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Přední pneumatika pro motokrosové závody juniorů, dezén C-19 do měkkého až středního terénu.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku