• 865 861 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SCOOTER

Destičky brzdové DP9002-STA - směs Standard
MTZ

Destičky brzdové DP9002-STA - směs Standard

Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).

Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.

Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
639 41 054

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 097
DELTA DB9002
EBC FA198
SBS 699
DIAFRIKT JAWA350

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Fajfka/Botka NGK LB05EMH - 90° / 5 kOhm / pro svíčku s koncovkou - provedení silikonová - černá
NGK

Fajfka/Botka NGK LB05EMH - 90° / 5 kOhm / pro svíčku s koncovkou - provedení silikonová - černá

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Fajfka/Botka NGK LB05EMH - 90° / 5 kOhm / pro svíčku s koncovkou - provedení silikonová - červená
NGK

Fajfka/Botka NGK LB05EMH - 90° / 5 kOhm / pro svíčku s koncovkou - provedení silikonová - červená

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Filtr olejový HF552 (HifloFiltro) - Benelli 125cc+250 Quattro + Moto Guzzi 250 Quattro + 750S3 + 850 Le Mans +850T3 California + 1000 California + 1000 Daytona +1000 Quota + 1000 Le Mans + 1000S
Hiflo Filtro

Filtr olejový HF552 (HifloFiltro) - Benelli 125cc+250 Quattro + Moto Guzzi 250 Quattro + 750S3 + 850 Le Mans +850T3 California + 1000 California + 1000 Daytona +1000 Quota + 1000 Le Mans + 1000S

Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 14153000

Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.

Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.

Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)

Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.

Vhodné pro motocykly:
Benelli 250 Quattro / 254 / Sport (4 Cylinder 4T) / 77-84
Benelli 304cc (4 Cylinder 4T) / 84-89
Benelli 125cc 2 Cylinder 4T / 82-95
Moto Guzzi 125 2C 4T / 79-81
Moto Guzzi 250 Quattro / 254 / Sport / 304 4T  
Moto Guzzi 750 S3 / 75-
Moto Guzzi 850 Le Mans I,II,III / 75-83
Moto Guzzi 850 T3,T4,T5 / 75-88
Moto Guzzi 850 T3 California / 75-83
Moto Guzzi 1000 California II / 82-86
Moto Guzzi 1000 California III / 87-93
Moto Guzzi 1000 California III ie / 90-93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Bip. / 93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Monop. / 92-93
Moto Guzzi 1000 Le Mans IV / 84-87
Moto Guzzi 1000 Le Mans V / 86-92
Moto Guzzi 1000 Mille GT / 87-94
Moto Guzzi 1000 Quota / 89-91
Moto Guzzi 1000 Quota ie / 92-93
Moto Guzzi 1000 S / 90-93
Moto Guzzi 1000 SP / 78-83
Moto Guzzi 1000 SP2 / 84-87
Moto Guzzi 1000 SP3 / 88-96
Moto Guzzi 1000 V1000 G5 / 78-85
Moto Guzzi 1000 V1000 I Convert / 75-84

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Filtr vzduchový HFA5007 (HifloFiltro) - Kymco 125 Agility / FAT + 125 Agility MMC / One  + 125 Agility RS + 125 Agility Carry + 125 DJ S
Hiflo Filtro

Filtr vzduchový HFA5007 (HifloFiltro) - Kymco 125 Agility / FAT + 125 Agility MMC / One + 125 Agility RS + 125 Agility Carry + 125 DJ S

Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 00163916
Kymco 17211-LDF7-B000

Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.

Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.

Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)

Vhodné pro motocykly:
Kymco 125 Agility / FAT (12 Wheels) / 05-15
Kymco 125 Agility MMC / One (12 Wheels) / 08-14
Kymco 125 Agility RS (12 Wheels) / 09-14
Kymco 125 Agility Carry (12 Wheels) / 09-16
Kymco 125 DJ S / 11-12

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Filtr vzduchový Jawa 175+250 + ČZ 175/477 + 125/476 + 175/487 + 125/488 + 250/471 + 350/472 + 125/453 + 175/450 + 250/455 + 175/470 Sport + 250/475 Sport + 125/473 Sport
MTZ

Filtr vzduchový Jawa 175+250 + ČZ 175/477 + 125/476 + 175/487 + 125/488 + 250/471 + 350/472 + 125/453 + 175/450 + 250/455 + 175/470 Sport + 250/475 Sport + 125/473 Sport

Vzduchové filtry MTZ jsou kvalitní produkty
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu
- díky vysoké kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)

Rozměry:
vnější průměr = 98 mm
vnitřní průměr = 50 mm
výška = 73 mm

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Filtr vzduchový Jawa 250/353+350/354 Kývačka + 350/360 Panelka + 350/361 Sport + 350/362 California
MTZ

Filtr vzduchový Jawa 250/353+350/354 Kývačka + 350/360 Panelka + 350/361 Sport + 350/362 California

Vzduchové filtry MTZ jsou kvalitní produkty
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu
- díky vysoké kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)

Rozměry:
vnější průměr = 98mm
vnitřní průměr = 51mm
výška = 75mm

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Gufero přední vidlice Athena - rozměry: 34x46x10,5mm
Athena

Gufero přední vidlice Athena - rozměry: 34x46x10,5mm

Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.

Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!

Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 4400-9026
Kawasaki 4400-9009
Kawasaki 4400-9010
Kawasaki 4400-9010
Kawasaki 4400-9013
Kawasaki 4400-9020
Kawasaki 4400-9023
Suzuki 51153-16511
Suzuki 51153-16510
Suzuki 51153-11010
Yamaha 584-23145-50
Yamaha 168-23145-00
Yamaha 278-23145-50
Yamaha 278-23145-51
Yamaha 584-23145-00
Yamaha 278-23145-51

»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.

»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.

»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.

»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.

Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.

Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Gufero přední vidlice Athena - rozměry: 34x48x8/10,5
Athena

Gufero přední vidlice Athena - rozměry: 34x48x8/10,5

Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.

Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!

Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kymco 00151294

»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.

»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.

»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.

»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.

Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.

Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Gufero přední vidlice NOK - rozměry: 33x46x11mm - Kayaba
NOK

Gufero přední vidlice NOK - rozměry: 33x46x11mm - Kayaba

Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.

Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!

Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91255-413-881
Honda 91255-369-000
Honda 91255-379-000
Honda 51490-GC4-830
Honda 51490-KJ2-670
Honda 51490-GC4-731
Honda 51490-GC4-730
Honda 51490-GC4-701
Honda 51490-473-305
Honda 51490-KB9-305
Honda 51490-KB9-711
Honda 51490-KEB-620
Honda 51490-KL8-305
Honda 51490-413-305
Honda 51423-KAK-900
Kawasaki 92049-1524
Kawasaki 92049-1077
Kawasaki 4400-9022
Kawasaki 92049-1340
Kymco 00192044
Kymco 00156310
Suzuki 51153-37310
Suzuki 51153-33730
Suzuki 51153-02B00
Yamaha 4C6-F3145-00

NOK 26151E

Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.

Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Gufero přední vidlice PIA/NTK - rozměry: 48x60x9,5/10,5mm - Ducati Multistrada
Athena

Gufero přední vidlice PIA/NTK - rozměry: 48x60x9,5/10,5mm - Ducati Multistrada

Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.

Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!

Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):

»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.

»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.

»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.

»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.

Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.

Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 26x37x7mm
Prox

Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 26x37x7mm

Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)

- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm

Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Jednotka zapalování (CDI jednotka) 6pólová / 12V - Kymco People+Super9 (2takt)
S-Line

Jednotka zapalování (CDI jednotka) 6pólová / 12V - Kymco People+Super9 (2takt)

Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Kymco
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepší funkce motoru při nižších otáčkách.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)

- 12V
- 6 pólové (6 kontaktů)

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Ložisko 6006-C3 (rozměry: 30x55x13 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6006-C3 (rozměry: 30x55x13 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- šířka "C" = 13mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Ložisko 6202-C3-ZZ (rozměry: 15x35x11 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6202-C3-ZZ (rozměry: 15x35x11 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Athena (rozměry 14x18x16,7mm)
Athena

Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Athena (rozměry 14x18x16,7mm)

Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení

- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 47030034000
Husqvarna 47030034000

Skladem - Ihned expedujeme
239,00 Kč
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

865 861 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 933 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku