Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1599
Kawasaki 92049-0117
Kawasaki 92049-0070
NOK BR6649F
NOK XR0919E KRN-H0
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tato sada simerinků nahrazuje originální díl (OEM Reference NO):
KTM 0760354773
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro italské skútry s motorem Minarelli (horizontálním i vertikálním motorem)
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 5 pólové (5 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha CS50 Jog / 02-13
Yamaha CW50 / 90-10
Yamaha CW50 Spy / 97-11
Yamaha BW50 NG / 95-10
Yamaha EW50 Slider / 06-17
Yamaha YN50 Neo's 97-18
Yamaha YQ50 Aerox / 97-12
Yamaha YH50 Why / 99-11
Yamaha YE50 Zest / 92-95
Italjet Dragster 50 / 99-03
Italjet Bazouka 50 / 93-96
Italjet Pista 50 / 92-97
MBK CW50 Booster / 90-18
MBK CW50 Booster Spirit / 90-18
MBK EW50 Stunt / 00-10
MBK YM50 Fizz / 93-97
MBK NS50 Nitro / 13-18
MBK YQ50 Nitro / 97-13
MBK CW50 Booster NG / 95-07
MBK CW50 Booster / 95-18
MBK YE50 Evolis / 92-95
MBK YN50 Ovetto / 97-18
MBK YH50 Flipper / 99-11
MBK CS50 Mach / 02-16
MBK 50 Hot Champ / 91-93
Aprilia 50 Amico / 93-98
Aprilia 50AC Rally / 95-05
Aprilia SR50 / 93-99
Aprilia SR50 Racing / 98-02
Aprilia 50 Area 51 / 98-02
Aprilia 50LC Rally / 95-05
Aprilia 50 Gulliver / 95-00
Aprilia 50 Scarabeo / 98-05
Aprilia SR50 Nescaper / 97-00
Beta ARK50 / 96-12
Beta Tempo 50 / 98-99
Beta Eikon 50 / 99-06
Beta Quadra 50 / 97-01
Beta Chrono / 94-96
Benelli 491 GT50 / 98-04
Benelli 491 ST50 / 98-04
Benelli Naked50 / 02-06
Benelli Pepe50 / 99-10
Benelli K2 50 / 98-01
CPI GTR50 / 06-07
CPI 50 Hussar / 03-05
Malaguti Centro 50 / 94-00
Malaguti F10 Jet Line / 94-98
Malaguti F10 Restyling / 02-07
Malaguti F10 / 08
Malaguti F12R Phantom / 09-12
Malaguti F12 Phantom / 94-05
Malaguti F12 Euro / 0-06
Malaguti Ciak 50 / 00-05
Malaguti F15 Firefox / 96-05
a další ...
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 23,8mm
- typ ložiska = dvouřadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko je možné jako náhrada za originální ložisko:
KTM 0625032067
Originální vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 36mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
Prodej po páru (za 2 kusy), ale cena uváděna vždy za 1 kus.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RG250 / 83-84
Yamaha FZ600 / 86-87
Yamaha SRX600 / 86-90
a další ...
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr = 34,5mm
- vnější průměr = 36,5mm
- výška = 20mm
Prodej po páru (vždy 2 kusy), ale cena uváděna vždy za 1 kus.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobců ARS / SFK / NOK
- provedení s krytem trubky přední vidlice proti poškození od kamenů a jiných nečistot
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,6mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,8mm
- výška osazení pro montáž D: 4,9mm
- výška (celková bez krytu) E: 18,4mm
- výška (celková včetně krytu) E: 56,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobců ARS / SFK / NOK
- provedení s krytem trubky přední vidlice proti poškození od kamenů a jiných nečistot
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobců ARS / SFK / NOK
- provedení s krytem trubky přední vidlice proti poškození od kamenů a jiných nečistot
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Centrální samoregulační přerušovač blinkrů
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- moderní kompaktní elektronická centrální jednotka blinkrů pro LED blinkry i žárovkové blinkry
- 12V
- 2 póly (2 kontakty)
- maximální zatížení 0,06-10A
- maximální zatížení 0,1-120W
- elektronický
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
HONDA 31600-KRM-851
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- maximální zatížení 2x10W+1,2W
- 2 pólové (2 kontakty)
- rozteč montážních otvorů 43 mm
Toto relé ukazatelů směru je vhodné jako alternativní náhrada za originální díl:
Yamaha 1P9-H3350-00
Yamaha 5AD-H3350-00
Yamaha 5KK-H3350-00
Yamaha 5KK-H3350-01
Derbi G01700401
Gilera 00G01700401
Vhodné pro motocykly:
Derbi Cross City 125
Derbi GPR125
Derbi GPR50
Derbi Nude 125
Derbi Senda 50R
Detbi Senda 50SM
Derbi Senda 125
Derbi Hunter 50
Derbi Paddock 50
Derbi Vamos 50
Yamaha Neos 50 / 02-17
Yamaha YN50 Neo's
Yamaha YN100 Neo's
Yamaha Aerox 50 / 14-17
MBK Nitro 50 / 14
MBK Ovetto 50 / 02-13
Rieju MRT50 / 08-17
Gilera SC125
Sherco SMR50 / 14-17
Sherco SER50 / 14-17
Sherco SM50
Sherco SE50
Řemen variátoru 757x18,5x8,5mm pro skútry
- řemen je kvalitní náhradou sériového řemene
- umožňuje plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují odolností a tichým chodem a umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost
- při výměně dodržujte předepsaný servisní interval a zkontrolujte ostatní komponenty hnacího ústrojí, neboť poškozená řemenice nebo hnací kolo variáturu mohou poškodit i nový řemen
Parametry:
- délka: 757mm
- šířka: 18,5mm
- výška zubu (tloušťka): 8,5mm
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
Upozornění: Moderní hnací řemeny nevykazují viditelné opotřebení, a jejich životnost může být ukončena velmi náhle a v nepravý okamžik. Aby se nestalo, že Vás prasklý řemen nechá někde napospas, je potřeba provádět pravidelnou kontrolu včetně případného dopínání řemenu a zejména výměnu v pravidelných intervalech (nejlépe dle servisního manuálu výrobce Vašeho motocyklu/čtyřkolky).
Při výměně řemenu postupujte dle manuálu výrobce motocyklu. Aby nedošlo k poškození řemenu během montáže, řemen nesmí být jakkoli natahován nebo nasazován pomocí páčidla, apod.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Vhodné pro skútry:
Aprilia Scarabeo100 / 01-05
Aprilia Scarabeo100 / 09-10
Aprilia Scarabeo50 / 02-06
Aprilia Scarabeo50 / 09-10
Aprilia Scarabeo50 Classic / 18-20
Aprilia Scarabeo RST100 / 06-14
Aprilia Scarabeo RST50 / 06-17
Aprilia Scarabeo50 Street / 05-09
Aprilia Scarabeo50 Street / 10-20
Aprilia Sport City One 50 / 08-11
Aprilia SR50 Motard / 12-21
Derbi Atlantis100 / 04-06
Derbi Boulevard100 / 10-11
Derbi Boulevard50 / 09-14
Derbi Sonar50
Derbi Variant50 Sport
Gilera DNA 50 / 00-04
Gilera DNA RST50 / 05-06
Piaggio Fly50 / 05-11
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 8520007
Aprilia 8550352
Aprilia AP8520007
Bosch 0242055502
Bosch 0242060501
Bosch UR2CC
Bosch UR3CC
Brisk 1519
Brisk AR14YS
Champion 654
Champion 8698
Champion G59C
Champion P-RG7C
Champion PRG7CT10
Champion RG96C
Denso 4174
Denso 5361
Denso IU22
Denso U22ESR-N
Denso U22ESRN
Denso 4174
Honda 98059-57817-00
Honda 98059-57916-00
Honda ZK980-001-000
Kawasaki 92070-1209
Kawasaki E92070-1209
Kawasaki E92070-1209
Kawasaki J4520U22ESRN
NGK 4578
Piaggio AP8520007
Suzuki 09482-00515
Suzuki 09482-00516
Yamaha 94700-00353
Yamaha 94700-00840
Yamaha 94701 00353
Yamaha 94701-00353
Yamaha 94703-00352
Yamaha 94703-00353
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek). Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 4B5-15407-00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XP500 T-MAX (Left Hand Side Air Filter) (4B5) / 08-11
Yamaha XP500SP T-MAX White MAX (Left Hand Side Air Filter) (4B5E,1LD) / 10-11
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku