Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 15,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM)
Honda 91102-GC4-601
Honda 91102-GC4-600
KTM 47030034000
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 23mm
- šířka "C" = 22,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Motorový olej Putoline Scooter 4T je polosyntetický motorový olej pro 4-taktní skútry.
Nejnovější generace technologie aditiv zajišťuje optimální ochranu motoru proti opotřebení, a to i u motorů se systémem „start/stop“. Vyvinut pro optimální úsporu paliva při použití v novějších generacích moderních 4-taktních skútrů.
Olej zabezpečuje snížení spotřeby oleje a zaručuje výbornou viskozitu při nízkých teplotách, která výrazně zabraňuje startovacímu opotřebení. Disponuje vynikajícími čisticími vlastnostmi pro dlouhodobý a optimální výkon motoru a vynikajícími mazacími vlastnostmi po celou dobu životnosti.
Viskozita: 10W-30
Základní vlastnosti motorového čtyřtaktního oleje Putoline Scooter 4T:
- klasifikace = API SN; ACEA A3/B4
- výkonností specifikace = JASO MB
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 160
- bod vznícení = 230 °C
- bod tuhnutí = -39 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Univerzální páčkový přepínač s ovládáním na páčku
- retro přepínač blinkrů nebo ovladač na řidítka včetně držáku
- 3 polohy (například pro blinkry = levý / vypnuto) / pravý)
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a jiná vozidla
- kabeláž se třemi kabely (délka cca 25cm)
Materiál: tělo kovové+plastové, klema pro uchycení kovová
Barvy: chrom/černá
Rozměry těla: šířka 28mm / délka 36mm
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-KBB-901
SYM 3160-N28-000
RMS 246030212
Alternativa náhradního dílu (OEM):
Honda 31600-KR1-761
Honda 31600-KY7-000
Shindengen SH522B-12
Arrowhead AHA6074
Arrowhead 230-58094
Upozornění:
Při výběru regulátoru zkontrolujte typ konektoru regulátoru ve Vašem motocyklu.
Tento model regulátoru je dodáván ve dvouch provedení viz. foto produktu.
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Appia DCN110
Beta BK150
Corven Hunter 150
Gilera JL TO 2004
Gilera LX100
Gilera QM TO 2004
Gilera YL150
Honda NSR125F
Honda NSR125R
Honda NX125
Warrior 100
Sling CBX150
Sling CBX200
Sling CTX200
Sling NX150
Sling NX200
Sling XRB200
Jianshe 125
Konisa CL5 110
Konisa LX9 100
Konisa LX2B 100
Konisa LX4 110
Konisa LX3 110
Kymco GK Expresso 125
Kymco Grand King 150
Kymco Press DC 125
Kymco Press CK 125
Kymco Press 125
Kymco Press Luxe 125
Kymco Stryker 125
Kymco Zing 125
Kymco Zing 150
SYM Jet 50 / 05-10
SYM New Duke 125
SYM Husky 125
SYM Shark 125
SYM Shark 150
Maverick Street 150
Motomel SR 150
Sanyang CB SYM 125
Zap 150
Spínač spojkové páčky pro motocykly Honda+Suzuki
- čídlo spojky
- mikrospínač ovládaný páčkou spojky
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač (OEM Replacement):
Yamaha 4XV-82917-00
Yamaha 4XV-82917-01
Honda 35335-MCJ-750
Honda 35335-MCJ-751
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 21
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Racing Competition
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 0297830
Aprilia 297830
Aprilia AP0297830
Bosch 0241274505
Bosch 0242274501
Bosch W07CS
Bosch W08CS
Bosch WR07CS
Bosch 7529
Brisk LOR08LGS
Brisk LR10SL
Champion C55
Champion RN57YC
Champion RN57YCC
Champion RN57YCCT04
Denso 4059
Denso 5319
Denso 5716
Denso IW01-31
Denso IW31
Denso W29ESR-V
Denso W29ESRV
Denso W31ES-ZU
Denso 4059
Honda 98079-60649
Honda 98079-60679
Kawasaki 92070-1133
Kawasaki E92070-1133
KTM 54331093210
Motorcraft AG051
Motorcraft AG403
NGK 3830
Piaggio AP0297830
Yamaha 90793-20136
Yamaha 94702-00368
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 19mm
- výška: 15,5mm
- váha: 4,8g
- označení výrobce: RMS 100450480
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia SR50
Aprilia Mojito 50
Derbi Atlantis 50
Derbi GP1 50
Gilera DNA 50
Gilera Runner 50
Gilera Typhoon 50
Gilera Stalker 50
Piaggio Diesis 50
Piaggio FLY 50
Piaggio Free 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Zip 50
Vespa ET4
Vespa LX50
Vespa Primavera
Vespa Sprint
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 19mm
- výška: 15,5mm
- váha: 8,3g
- označení výrobce: RMS 100450830
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia SR50
Aprilia Mojito 50
Derbi Atlantis 50
Derbi GP1 50
Gilera DNA 50
Gilera Runner 50
Gilera Typhoon 50
Gilera Stalker 50
Piaggio Diesis 50
Piaggio FLY 50
Piaggio Free 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Zip 50
Vespa ET4
Vespa LX50
Vespa Primavera
Vespa Sprint
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Olejové filtry Hiflo Filtro v provedení RACING COMPETITION s nástavcem na klíč:
- vybaveny vysoce výkonným filtračním třívláknovým médiem
- zdokonalená filtrace pro optimální výkon i při závodním použití
- vysoká kapacita a lepší průtok oleje
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Ducati 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 650 Alazzurra GT Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant IE GT / Lucky Explorer / 90-92
Cagiva 900 Elefant / Luck Explorer / 93-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster (Japan Only) / 01-08
Ducati 400 Monster Dark (Japan Only) / 02-05
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster i.e. / 03-06
Ducati 620 Monster Dark i.e. / 04-05
Ducati 620 Monster Dark / 06
Ducati 620 Monster Dark MD Monodisco / 04
Ducati 620 S Monster i.e. / 02-03
Ducati 620 Multistrada / 06
Ducati 620 Multistrada Dark / 06
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster (Australia Only) / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R / S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-01
Ducati 750 Monster i.e. / 02
Ducati 750 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-15
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 796 Monster / 17
Ducati 797 Monster / 18
Ducati 797 Monster + / 18
Ducati 800 Monster i.e. / 03-04
Ducati 800 Monster S2R / 05-07
Ducati 800 Monster Dark S2R / 05-06
Ducati 800 Scrambler Cafe Racer / 18-19
Ducati 800 Scrambler Classic / 15-18
Ducati 800 Scramer Desert Sled / 18-19
Ducati 800 Scrambler Flat Track Pro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Full Throttle / 15-19
Ducati 800 Scrambler Icon / 15-19
Ducati 800 Scrambler Urban Enduro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Mach 2 / 17-18
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / SP / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-17
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-01
Ducati 900 Monster i.e. / 02
Ducati 900 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S Monster / 98
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica (Ltd. Edition) / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hypermotard SP / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-19
Ducati 939 Supersport S / 17-19
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19
Ducati 950 Multistrada / 18
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 992 ST3 S (ABS) (USA) / 07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 996 ST4 S (ABS) / 03-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998R, S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Testastretta S / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Tricolore S / 08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-10
Ducati 1100 Monster Evo / 11-13
Ducati 1100 Monster S / 08-10
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada, S / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / S 08-09
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 12
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition / 12
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09
Ducati 1198R Corse SE / 10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198S Corse SE / 10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1198 Diavel AMG / 12
Ducati 1198 Diavel Carbon / 11-18
Ducati 1198 Diavel Cromo / 12-14
Ducati 1198 Diavel Dark / 13-14
Ducati 1198 Diavel Strada / 13-15
Ducati 1198 Diavel Titamium / 16
Ducati 1200 Monster / 14-19
Ducati 1200 Monster S / 14-19
Ducati 1200 Monster S Stripe / 16-17
Ducati 1200 Monster R / 16-19
Ducati 1200 Multistrada / 10-16
Ducati 1200 Multistrada DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Sport Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 16-18
Ducati 1200 Multistrada Enduro Pro / 18
Ducati 1200 Multistrada S / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada S DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada S GT / 10-16
Ducati 1200 Multistrada S Pikes Peak / 12-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air / 15-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air DVT / 16
Ducati 1262 Xdiavel / 16-17
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
RMS 100602981
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Kymco X Citing 400 / 13-15
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-K29-900
Honda 17210-KZR-600
RMS 100602771
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Honda PCX125 / 12-18
Honda SH125 Mode / 14-16
Honda PCX150 / 12-18
Honda WW150 / 15-18
Honda AN110 Icon / 09-10
Honda ACA125 Air Blade / 13-16
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
BMW 31422312838
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 93010021A
Honda 91255-MB4-305
Honda 91255-MB4-003
Honda 91255-MB4-013
Honda 51490-MN8-305
Honda 51490-MM8-305
Honda 51490-MM5-305
Honda 51490-MEE-D01
Honda 51490-MB4-315
Honda 51490-MAK-F00
Honda 51490-MB4-305
Honda 51490-KN5-305
Honda 51490-KF0-771
Honda 51490-KF0-772
Honda 51490-KF0-770
Honda 51490-KF0-305
Honda 51490-KAE-003
Kawasaki 92049-1370
Kawasaki 92049-1368
Kawasaki 92049-1363
Kawasaki 92049-1272
Kawasaki 92049-1329
Kawasaki 92049-0164
Kawasaki 92049-0125
Kawasaki 92049-0058
Suzuki 511531-2C00
Suzuki 511530-AH00
Suzuki 511530-8D00
Suzuki 511530-3D00
Suzuki 511530-1H10
Suzuki 511530-1H00
Yamaha 3MA-23145-00
Yamaha 34L-23145-00
Yamaha 1LN-23145-00
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Aprilia AP8163133
Aprilia AP8123825
BMW 31 42 7 702 837
BMW 31427702837
Cagiva 34912661A
Ducati 34920211A
Ducati 34912661A
Honda 51490-MEJ-003
Honda 51490-MFL-003
Honda 51490-KA4-831
Honda 51490-MN1-305
Honda 51490-MR7-305
Honda 51490-MZ1-305
Honda 51490-KA4-831
Honda 51490-MN1-305
Honda 51490-KS6-305
Honda 51490-MCC-003
Honda 51490-MCF-000
Honda 51490-MCF-305
Husqvarna 34912661A
Kawasaki 92049-0064
Kawasaki 92049-0119
Kawasaki 92049-1590
Kawasaki 92049-S070
Suzuki 51153-14D00
Suzuki 51153-17C00
Suzuki 51153-27G00
Suzuki 51153-47H00
Suzuki 51553-27G00
Suzuki 51553-47H00
Suzuki K9204-91590
Yamaha 39W-23145-L00
Yamaha 4NK-23145-000
Yamaha 55Y-23145-L00
Marzocchi 34912661A
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od italské značky VERTEX
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 39,90mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku