Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" =10mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Spojka gumová k propojení kolena výfuku a koncovky výfuku
- spojovací flexibilní gumová spojka k pružnému propojení svodu výfuku s koncovkou výfuku
- universální guma pro spojení tlumiče a kolena výfuku pro většinu 2taktních motocyklů
- použitý speciální materiál s teplu odolnými vlastnostmi zaručuje správnou funkci
Rozměry:
- vnitřní průměr (jedna strana) = 22mm
- vnitřní průměr (druhá strana) = 25mm
- délka = 42mm
Doplňkový kryt pro držák mobilu (smartphonu) ZETA Tough Lock Mobile Phone Mount
- kryt slouží jako ochranný štít proti dešti, hmyzu, nečistotám nebo kamínkům
- zároveň slouží také jako sluneční clona a zlepšuje viditelnost obrazovky smartphonu
- snižuje nárůst teploty těla smartphonu vlivem slunečního záření
Upozornění: při použití tohoto štítu lze držák telefonu ZETA Tough Lock namontovat a používat pouze vodorovně!
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 15R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 15W:
- hustota = 0,890 kg/l
- index viskozity = 161
- bod vznícení = 225 °C
- bod tuhnutí = - 33 °C
Objem: 1l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 2.5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti vidlicového oleje Putoline HPX R 2,5W:
- hustota = 0,835 kg/l
- index viskozity = 418
- bod vznícení = 87 °C
- bod tuhnutí = - 39 °C
Objem: 1l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 7.5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 7,5W:
- hustota = 0,896 kg/l
- index viskozity = 154
- bod vznícení = 162 °C
- bod tuhnutí = - 51 °C
Objem: 1l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
čínské motocykly 125
čínské motocykly 150
čínské čtyřkolky ATV 200
čínské čtyřkolky ATV 250
Adly / Her Chee AirTec 125
Adly / Her Chee Cat 125
Adly / Her Chee Mirage 125
Adly / Her Chee Noble 125
Adly / Her Chee Thunder Bike 125
Adly / Her Chee Vanguard 125
Adly / Her Chee Virtuality 125
Baja SC150
Baja RT150
Baotian BT125T
Baotian BT125 Rocky
Baotian BT125 Tanco
Gorilla Motor Works Black Jack 150
Flex Tech Athena 125
Fly Scooters Cadenza 150
Fly Scooters Bello 150
Herkules Mirage 125
Herkules Vanguard 125
Herkules Virtuality 125
Jmstar Eagle 150
Jonway Delta 150
Jonway GTS125
Jonway YY150
Jonway Epsilon YY150T
Kentoya Maximus 125
Lance GS-R150
Lance Venice ZN150T
Lance Phoenix 150
Lance Vintage 150
Longbo LB15 Voyager
Longbo LB150 Adventure
Longjia LJ125T
Massimo SL150
Maxon Ardour 125
Maxon Matador 125
Motorro Storm 125
Moto Zeta Rally 125
Motowell Retrosa 125
Motofino MF150
MuZ / MZ Moskito 125R
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Puma Falcon ZN150T
REX RS125
REX Speedy 125
REX RS125
Roketa Bali MC-13 150
Roketa Capri MC-16 150
Simson Sula 125 Thunder Bird
Schwinn Hope 150
Schwinn Newport 150
SunL SL150
SYM Fiddle 125
SYM Fiddle 150
SYM Symply 125
SYM Symply 150
SYM Orbit 125
SYM Orbit 150
SYM Super Duke 125
SYM Jet 125
SYM Jet 150
SYM Megalo 125
SYM Symphony 125
SYM Symphony 150
SYM Tonik 125
SYM X-Pro 125
SYM VS125
Tank Racer 150
TNG DR150
TNG Low Boy 150
TNG Milano 150
Vento Phantom 150
Xingyue ITA-150
Znen ZN150
Znen Venice ZN150
Znen Classic ZN150T
a další ...
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Derbi AP8540093
Piaggio CM1038015
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 19mm
- výška: 17mm
- váha: 9,5g
- označení výrobce: RMS 100400270
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Derbi Boulevard 125 / 02-10
Derbi Boulevard 150 / 02-10
Derbi Sonar 150 / 09
Piaggio Fly 150 / 05-11
Piaggio Liberty 125
Piaggio Liberty 150
Piaggio Skipper 150 / 00-02
Piaggio Vespa ET4 150 / 99-02
Piaggio Vespa LX150 / 05-12
Piaggio Vespa S150 / 08-12
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
BMW 13727724933
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
BMW C600 Sport / 11-15
BMW C650 GT (K19) / 11-18
BMW C650 GT (K19) / 19
BMW C650 Sport (K19) / 15-18
BMW C650 Sport (K19) / 19
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Tato gufera nahrazují originální simerinky (originální kód OEM):
KTM 43570201
KTM 43570140
KTM 43570623
Husqvarna 43570201
Husqvarna 43570623
Husaberg 43570201
NOK BR6843E
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-0732
Honda 51490-MEN-A91 (tento kód je celá sada)
Suzuki 51153-28H30
NOK XR0736E
NOK XR0919G K204-50
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování).
Originální náhradní díl od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Prachovky (stěrací těsnění) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625160040
Husqvarna 0625160040
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Vhodné pro motocykly:
KTM 250SXF / 13-15
KTM 250EXCF / 14-16
KTM 350SXF / 12-15
KTM 350EXCF / 12-16
KTM Freeride 250 / 14-17
KTM Freeride 350 / 12-17
KTM 250SX / 03-18
KTM 250EXC / 04-18
KTM 300EXC / 04-18
KTM 250EXC-TPI / 18-21
KTM 300EXC-TPI / 18-21
KTM 450SX Racing / 03-06
KTM 250EXC Racing / 01-07
KTM 400EXC / 00-07
KTM 450EXC / 03-07
KTM 520EXC+525EXC / 01-07
KTM 520SX+525SX / 01-07
KTM 540SXS / 01-07
KTM 620+625+640 Adventure/SXC/SMC/Duke / 94-07
KTM 450SMR+525SMR+560SMR / 04-07
KTM 660SMC
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku