Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 47013030000
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 955
BREMBO 07.GR20
BRENTA 4161
DP (Dunlopad) BRAKE DP514
EBC FA612
FERODO FDB2262
GALFER FD446
GOLDFREN 307
LUCAS MCB842
TRW MCB842
NEWFREN FD0481
SBS 885
VESRAH VD-9058
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kymco 45105-KFA6-3050
Kymco 45105 H7C 700A
Kymco 45105 LEJ2 305
Piaggio 647171
Sym 43108H9A000A
Kawasaki 43082-Y001
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
DELTA DB2023
BRAKING 869
BREMBO 07022
BREMBO 7022
BRENTA 4049
BRENTA 4050
BRENTA 4051
BRENTA 3049
BRENTA 3050
BRENTA 3051
CL BRAKES 1153
EBC FA305
FERODO FDB2096
GALFER FD261
GOLDFREN 183
LUCAS MCB712
TRW MCB712
NEWFREN FD0269
SBS 749
SBS 154
VESRAH VD-995
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
1-290025
3-290055
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 250
EBC FA448
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 46113030000
KTM 46213030000
KTM 47013090000
KTM 47013090200
Husqvarna 8000H7132
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 873
BREMBO 07.GR69
BRENTA 4160
CL BRAKES 1078
EBC FA357
GALFER FD265
LUCAS MCB740
TRW MCB740
NEWFREN FD0354
SBS 783
GOLDFREN 185
FERODO FDB2157
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 45113030000
Husqvarna 8000H4667
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 897
BREMBO 07.GR70
BRENTA 3032
BRENTA 4032
CL BRAKES 1128
EBC FA325R
LUCAS MCB750
TRW MCB750
NEWFREN FD0372
SBS 794
VESRAH VD-991
GOLDFREN 190
FERODO FDB2183
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3B4-W0045-00-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA49
EBC FA443
LUCAS MCB801
TRW MCB801
NEWFREN FD0427
NEWFREN FD0430
SBS 850
VESRAH VD-279/2
FERODO FDB 2231
GOLDFREN 255
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Offroad Profi" jsou určeny pro přední i zadní brzdy offroadových motocyklů (motokros,enduro) a čtyřkolek.
Jedná se o speciální sinterovanou směs, která byla vyvíjena za pomoci závodních jezdců motokrosu i endura a která disponuje vyváženou kombinací všech důležitých vlastností (dobrý a stabilní brzdný účinek za mokra i sucha, citlivost brzd, dlouhá životnost a vysoká odolnost).
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV/Quad)
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3B4-W0045-10-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA48
EBC FA444
LUCAS MCB802
TRW MCB802
NEWFREN FD0429
SBS 849
VESRAH VD-278/2
FERODO FDB 2230
GOLDFREN 256
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka) pro motocykly Yamaha PW50
Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5PG-85590-02
Yamaha 5PG-85590-01
Yamaha 5PG-85590-00
Upozornění: kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Klíč pro montáž a demontáž vrchní hlavy přední vidlice značky White Power (průměr vidlice 48mm).
Vyrobeno z kvalitního duralového materiálu, který je měkčí než ocel a nepoškodí hlavu přední vidlice.
Na druhé straně klíče je drážka pro zajištění vnitřní pístní tyče vidlice při demontáži pístku vnitřní cartridge.
- tvar klíče: 6hran
- rozměr klíče: 50mm
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,75mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,00mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku