Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Triumph T2021221
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
FERODO FDB2252
GOLDFREN 296
BRAKING 941
BREMBO 07.GR06
EBC FA491
DELTA DB2225
LUCAS MCB816
TRW MCB816
NEWFREN FD0441
SBS 864
VESRAH VD-9048
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustranně zakryté s drážkou na vnějším kroužku
Poznámka: ložisko je zakryté z obou stran a pro některé aplikace je potřeba odstranit jeden nebo oba kryty - postupujte dle originálního provedení ložiska, které jste vymontovali z motoru
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Tech.údaje:
napětí: 12V
rozteč otvorů: 77mm
průměr hřídele: 14mm
počet zubů: 9
délka hřídele: 24.5mm
průměr sedla: 30mm
průměr pouzdra: 60mm
směr otáčení hřídele: CCW (vlevo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3D9-H1800-01
Yamaha 3D9-H1800-00
Yamaha 3D6-H1800-00
Yamaha 3D6-H1890-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YBR125 / 05-15
Yamaha XT125R / 05-12
Yamaha XT125X / 05-12
Yamaha TTR125 / 00-15
Beta RE125 4T
Derbi Senda 125 (motor Yamaha 4T) / 05-08
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 37750-KV3-951
Rozměry:
- průměr závitu: 9,8-10
- průměr těla (do motoru): 7,5
- instalační délka čidla (po matičku): 20,2mm
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR900RR Fireblade / 98-99
Honda RVF750R
Honda TRX650
Honda VTR1000F Firestorm / 01-05
a další ...
Univerzální zapalovací cívka
- kulaté jednovývodové provedení
- včetně držáku pro upevnění
- univerzální provedení pro více značek a typů motocyklů
Parametry: 12V
Primární odpor: 1,8 Ohm
Sekundární odpor: 1,8 Ohm
Délka: 105mm
Celková délka (i s vývodem): 130mm
Průměr: 40mm
Univerzální zapalovací cívka
- kulaté jednovývodové provedení
- včetně držáku pro upevnění
- univerzální provedení pro více značek a typů motocyklů
Parametry: 6V / 1,8 Ohm
Délka: 105mm
Celková délka (i s vývodem): 130mm
Průměr: 40mm
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MJM-D41
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
SBS 947
EBC FA700
DELTA DB2265
VESRAH VD-189
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- konektor 1x vodič barva oranžová - cívka
- konektor 2x vodič barva černá, černo-bílá - vypínač / chcípák
- konektor 3x vodič barva černá,červeno-bílá, červeno černá - zapalování (stator)
- očko 1x vodič barva černá - uzemění / kostra
Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4BC-85540-00
Upozornění: kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Peugeot
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepší funkce motoru při nižších otáčkách.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 1x konektor (8 kontaktů)
Vhodné pro:
Peugeot Django50 / 15-17
Peugeot Elystar50 / 04-13
Peugeot Jet50 / 03-15
Peugeot Ludix50 / 04-11
Peugeot New Vivacity50 / 08-09
Peugeot Speedfight50 / 00-17
Peugeot TKR50 / 01-13
Peugeot Trekker50 / 06-08
Peugeot Vivacity50 / 04-15
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Klíč pro montáž a demontáž vnitřní cartridge přední vidlice
- určeno pro provedení kompletní demotáže přední vidlice, kdy vyjmutím kompletní cartridge může být provedeno celkové vyčištění a celková výměna olejové náplně
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- vybaven otvorem pro přidržení proti protáčení pomocí šroubováku nebo tyčky
- dutá konstrukce umožňuje jednoduchou a neomezující manipulaci při práci ve stísněných podmínkách
- sortiment zahrnuje 5 klíčů s 10 různými koncovkami pro použití na vidlicích Kayaba a Showa
Rozměry:
- vnější šestihranný klíč: 29mm
- speciální trn "Arrowhead"
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Originální mikrospínač brzdy (brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58313021100
Husaberg 58313021100
Husqvarna
Ducati 53940041B
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Originální Öhlins tlumičový olej určený pro vysoce namáhané motocyklové vidlice
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost s rychlým oddělením vzduchu a oleje
- zlepšuje výkon každé vidlice s trvanlivým efektem
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnících komponentů i vodících pouzder
- doporučen pro závodní použití
Viskozita: 40cSt40°C
Objem: 1litr
Oleje od švédské značky ÖHLINS, která je světovou špičkou v oblasti pérování díky neustálému vývoji a výzkumu v oblasti funkčnosti podvozku. Oleje předních vidlic i zadních tlumičů Öhlins disponují perfektními funkčními vlastnostmi, což prokázalo mnoho testů. Všechny oleje Öhlins jsou plně kompatibilní s tuningovými i originálními tlumiči (předními vidlicemi i zadními tlumiči) a zajišťují vynikající mazací efekt, skvělou funkčnost, dokonalý průběh a optimální ochranu.
Originální Öhlins tlumičový olej určený pro vysoce namáhané motocyklové vidlice
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost s rychlým oddělením vzduchu a oleje
- zlepšuje výkon každé vidlice s trvanlivým efektem
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnících komponentů i vodících pouzder
- doporučen pro závodní použití
Viskozita: 98cSt40°C
Objem: 1litr
Oleje od švédské značky ÖHLINS, která je světovou špičkou v oblasti pérování díky neustálému vývoji a výzkumu v oblasti funkčnosti podvozku. Oleje předních vidlic i zadních tlumičů Öhlins disponují perfektními funkčními vlastnostmi, což prokázalo mnoho testů. Všechny oleje Öhlins jsou plně kompatibilní s tuningovými i originálními tlumiči (předními vidlicemi i zadními tlumiči) a zajišťují vynikající mazací efekt, skvělou funkčnost, dokonalý průběh a optimální ochranu.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridium IX
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridum
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Denso 5304
Denso IK20
Denso VK27PRZ11
NGK 6588
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Denso 5368
Denso IUH24
Denso V26
Denso VUH24D
Honda 31911-MBW-E11
Honda 31911-MBW-E111-M1
Honda 31911-MBW-E112-M1
Honda 31921-MBW-E12
Honda 98059-5892D
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku