• 867 456 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SCOOTER

Destičky brzdové DP993-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP993-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Buell H0300 1AMA

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 939
BREMBO 07.HD19
DELTA DB2204
EBC FA454/4HH
FERODO FDB2240
GOLDFREN 269
LUCAS MCB810
TRW MCB810
NEWFREN FD0438
SBS 856
VESRAH VD-9038

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 125,00 Kč
Ložisko 62206 (rozměry: 30x62x20 mm)
SKF

Ložisko 62206 (rozměry: 30x62x20 mm)

Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 20mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625622064 (62206.803107)

Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.

Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.

Skladem - Ihned expedujeme
1 125,00 Kč
Karburátor cplt 4taktní PZ30 - Kymco+Loncin+Shineray+Bashan + čínské skútry+čínské čtyřkolky s motorem 150+200+250cc
S-Line

Karburátor cplt 4taktní PZ30 - Kymco+Loncin+Shineray+Bashan + čínské skútry+čínské čtyřkolky s motorem 150+200+250cc

Kompletní karburátor 26mm
- s mechanickým sytičem, který lze ovládat i lankem
- vybaven akcelerační pumpičkou
- pro 4taktní motocykly a čtyřkolky s motorem o objemu 150+200+250cc

Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
- Honda CG150
- Bashan
- Kymco 250 KXR
- Kymco 250 KXU
- Kymco 250 MXU
- Kymco 250 Maxxer
- Kymco 250 Mongoose
- Loncin
- Kingroad
- Kingway
- Shineray

Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 26mm
- rozteč šroubů příruby: 48mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 42mm
- celková délka karburátoru: 80mm

Skladem - Ihned expedujeme
1 129,00 Kč
Fajfka/Botka NGK XF05EMGHK - KTM 350SXF / 19-25 + 250SXF / 23-25 + 350EXCF / 20-25 + 250EXCF / 24-25 + Husqvarna FC350+FC250+FE350+FE250 + Gas-Gas MCF350+MCF250+ECF350+ECF250
NGK

Fajfka/Botka NGK XF05EMGHK - KTM 350SXF / 19-25 + 250SXF / 23-25 + 350EXCF / 20-25 + 250EXCF / 24-25 + Husqvarna FC350+FC250+FE350+FE250 + Gas-Gas MCF350+MCF250+ECF350+ECF250

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 79139090000
Husqvarna 77139090000
Gas-Gas 79139090000

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
1 134,00 Kč
Destičky brzdové DP509-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium (balení 4ks)
DP Brakes

Destičky brzdové DP509-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium (balení 4ks)

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 11 7 714 800
Triumph T2025247
Triumph T2025290
Triumph T2026565

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 947
BREMBO 07.BB33
BRENTA 4122
EBC FA604/4HH
FERODO FDB2255
GALFER FD437
GOLDFREN 304
LUCAS MCB829
TRW MCB829
NEWFREN FD0466
SBS 870

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 135,00 Kč
Destičky brzdové DP585-LUSRT TRW Lucas MCB901SRT - směs Sinter Premium
Lucas TRW

Destičky brzdové DP585-LUSRT TRW Lucas MCB901SRT - směs Sinter Premium

Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je  šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)

»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
-  univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra

»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)

»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku

»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)

»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody

»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost

»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 11 8 405 104
BMW 34 11 8 405 105

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.A225
DB2266
EBC FA724
SBS960

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 139,00 Kč
Pneumatika MTZ 90/90-21 M03
MTZ

Pneumatika MTZ 90/90-21 M03

Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.

Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.

Skladem - Ihned expedujeme
1 139,00 Kč
Fajfka/Botka NGK XD05EMGAK - Kawasaki KXF250 / 04-05+11-12 + Suzuki RMZ250 / 04-06
NGK

Fajfka/Botka NGK XD05EMGAK - Kawasaki KXF250 / 04-05+11-12 + Suzuki RMZ250 / 04-06

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 21160-0009
Suzuki K2116-00009

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
1 145,00 Kč
Olej Öhlins R&T-FG43 19cSt40°C (balení 1litr)
Öhlins

Olej Öhlins R&T-FG43 19cSt40°C (balení 1litr)

Originální Öhlins R&T-FG43 (Road & Track) tlumičový olej určený pro vysoce namáhané motocyklové vidlice a zadní tlumiče
- R&T olej je vyvinutý a doporučený pro závodní použití (vhodný pro silnici i offroad)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- disponuje 3krát vyšším indexem viskozity a o 30% nižším třením.
- minimální pěnivost díky rychlému uvolňování vzduchu
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnících komponentů i vodících pouzder

Viskozita: 19cSt40°C
Objem: 1litr

Oleje od švédské značky ÖHLINS, která je světovou špičkou v oblasti pérování díky neustálému vývoji a výzkumu v oblasti funkčnosti podvozku. Oleje předních vidlic i zadních tlumičů Öhlins disponují perfektními funkčními vlastnostmi, což prokázalo mnoho testů. Všechny oleje Öhlins jsou plně kompatibilní s tuningovými i originálními tlumiči (předními vidlicemi i zadními tlumiči) a zajišťují vynikající mazací efekt, skvělou funkčnost, dokonalý průběh a optimální ochranu.

Skladem - Ihned expedujeme
1 149,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-202 - Yamaha XT600E / 90-94 + TT600E / 94-98 + XTZ600 Tenere / 86-91 + XJ600 / 89-91 + FZR600 / 89-93 + FZR400+TW200+TZR125+TZR250+TDR250+RD350LC+RD500 + XV250 Virago / 88-98
S-Line

Regulátor dobíjení RGU-202 - Yamaha XT600E / 90-94 + TT600E / 94-98 + XTZ600 Tenere / 86-91 + XJ600 / 89-91 + FZR600 / 89-93 + FZR400+TW200+TZR125+TZR250+TDR250+RD350LC+RD500 + XV250 Virago / 88-98

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru).

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3XC-81960-00
Yamaha 47X-81960-A0
Yamaha 47X-81960-A1
Yamaha 47X-81960-A2
Yamaha 47X-81960-A3

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT600E / 90-94
Yamaha XT600K / 91-95
Yamaha TT600E / 94-98
Yamaha XTZ600 Tenere / 86-91
Yamaha XJ600 / 89-91
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR400
Yamaha TW200
Yamaha TZR125
Yamaha TZR250
Yamaha TDR250
Yamaha RD350LC
Yamaha RD500
Yamaha XV250 Virago / 88-98

Skladem - Ihned expedujeme
1 149,00 Kč
Řemen variátoru 867x22,2x11,5mm (Reinforced) pro skútry Suzuki UH200 BURGMAN
Athena

Řemen variátoru 867x22,2x11,5mm (Reinforced) pro skútry Suzuki UH200 BURGMAN

Řemen variátoru 867x22,2x11,5mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem

Parametry:
- délka: 867mm
- šířka: 22,2mm
- výška zubu (tloušťka): 11,5mm
- rozteč (úhel): 30°

Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 27601-14F30-000

Vhodné pro motocykly:
Suzuki UH200 BURGMAN / 07-18

Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.

»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.

»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum -  řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.

»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance

Skladem - Ihned expedujeme
1 149,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic - pro průměr 37mm
MTZ

Narážeč gufer předních vidlic - pro průměr 37mm

Narážeč gufer přední vidlice je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic.
Použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození gufer při montáži (jedná se o profesionální nářadí pro dokonalou a bezchybnou servisní práci).
Čtyři čepy zajišťují pevné spojení obou polovin pro dokonalé vedení.

Vyrobeno z kvalitní pevné oceli s protiskluzovým "mřížkovaným" povrchem, který zajišťuje možnost dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama.
Povrchová úprava - zinkování.

Balení: 1ks

Skladem - Ihned expedujeme
1 155,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic - pro průměr 38mm
MTZ

Narážeč gufer předních vidlic - pro průměr 38mm

Narážeč gufer přední vidlice je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic.
Použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození gufer při montáži (jedná se o profesionální nářadí pro dokonalou a bezchybnou servisní práci).
Čtyři čepy zajišťují pevné spojení obou polovin pro dokonalé vedení.

Vyrobeno z kvalitní pevné oceli s protiskluzovým "mřížkovaným" povrchem, který zajišťuje možnost dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama.
Povrchová úprava - zinkování.

Balení: 1ks

Skladem - Ihned expedujeme
1 155,00 Kč
Pístní sada Piaggio 50 Bravo+Ciao+Grillo+Free + Gilera - rozměr 42,95mm (Athena 064802.A)
Athena

Pístní sada Piaggio 50 Bravo+Ciao+Grillo+Free + Gilera - rozměr 42,95mm (Athena 064802.A)

Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).

- rozměr pístu = 42,95mm (pro vrtání 43,00mm)
- pístní čep = 12mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).

Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Vhodné pro motocykly:
Piaggio Boxer 50
Piaggio Bravo 50
Piaggio CBA 50 cc
Piaggio Ciao 50
Piaggio PX 50
Piaggio FL 50
Piaggio Teen 50
Piaggio Free 50
Piaggio Eco 50
Piaggio Grillo 50
Piaggio SI 50 FL2
Piaggio Mix 50
Gilera CBA 50 SS
Kinetic Double Plus 50
Kinetic TFR Plus 50

Skladem - Ihned expedujeme
1 155,00 Kč
Pístní sada Piaggio 50 Bravo+Ciao+Grillo+Free + Gilera - rozměr 42,95mm (Athena 064902.A)
Athena

Pístní sada Piaggio 50 Bravo+Ciao+Grillo+Free + Gilera - rozměr 42,95mm (Athena 064902.A)

Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).

- rozměr pístu = 42,95mm (pro vrtání 43,00mm)
- pístní čep = 10mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).

Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Vhodné pro motocykly:
Piaggio Boxer 50
Piaggio Bravo 50
Piaggio CBA 50 cc
Piaggio Ciao 50
Piaggio PX 50
Piaggio FL 50
Piaggio Teen 50
Piaggio Free 50
Piaggio Eco 50
Piaggio Grillo 50
Piaggio SI 50 FL2
Piaggio Mix 50
Gilera CBA 50 SS
Kinetic Double Plus 50
Kinetic TFR Plus 50

Skladem - Ihned expedujeme
1 155,00 Kč
Fajfka/Botka NGK XF05EMGCK - KTM 350SXF / 11-18 + 350EXCF / 12-19 + Freeride 350 / 12-17 + Husqvarna FC350+FE350 + Husaberg FE350
NGK

Fajfka/Botka NGK XF05EMGCK - KTM 350SXF / 11-18 + 350EXCF / 12-19 + Freeride 350 / 12-17 + Husqvarna FC350+FE350 + Husaberg FE350

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77239090000
Husaberg 77239090000
Husqvarna 77239090000

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
1 158,00 Kč
Objednejte do úterý, 13 hod. a zboží obdržíte ve středu.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

867 456 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 686 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku